Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

jezus ik zeg toch WAARSCHIJNLIJK of ben ik nou achterlijk?

Nee, maar sommige mensen hier lijken niet te willen dat anderen iets zeggen wat tegen hun denkbeelden ingaat.

Ik zie zelf wel wat er komen gaat. Komt er _specifieke_ DLC voor PS3 prima, dan koop ik dat. Komt TLaD en TBoGT naar pc, prima dan koop ik dat. Zijn die twee over een jaar nog niet op pc verschenen dan koop ik de versie voor X360 wel.

Het liefst speel ik op de pc, maar als iets niet op de pc uitkomt dan koop ik het wel voor één van de consoles afhankelijk voor welke console het spel het beste is. Sportspellen vind ik bv het beste op de PS3, terwijl actiespellen beter zijn op Xbox360.. (gewoonlijk)

En consolefanboys zoals eerder in dit topic vind ik vrij triest.. Met name hoe X360 fanboys richting PS3 fanboys reageren.. Laat elkaar toch in zijn waarde. En ik vind het logisch dat PS3 mensne ook graag DLC willen voor GTA4. Ik vind dan ook als je multi-platform gaat als speldevver, dan moet je ze ook gelijk maken qua content.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

ik zeg toch dat het logisch is als hij komt of niet :S ik zeg niet dat alle games er komen maar die arcievments staan er.

en die archievments hebben ze er op gezet omdat het mooi staat in het rijtje natuurlijk.he hayte mooi he?vind die arcievments echt prachtig hoor,mooie versiering :tu:

als de game voor pc in de winkels licht is het zeker ook nog geen bewijs dat hij dadwerkelijk naar de pc komt he?

Was is dat laatste nou weer een poep argument. Hij ligt (met een g) nog niet in de winkels. Als hij in de winkels ligt (nog steeds met een g) dan kan je hem inderdaad kopen ja. Maar hij ligt er nog daadwerkelijk (dubbele a) niet. Er is ook nog geen release datum, helemaal niks, maar een paar achievements.

Maar waarom is het logisch dat hij naar de pc komt? Ik heb nog niks officieels daarover gehoord hoor. Oké, er staan een paar achievements bij de pc achievements die er niet horen. Maar dat kan toch ook een vergissing zijn? En misschien zijn er een paar complicaties die het niet mogelijk/heel moeilijk maken om ze weer weg te halen, dus laten ze de achievements daar maar liggen. Heb jij nog andere argumenten, anders dan dat Windows van Microsoft zou wezen (ik zie geen Halo 3 tussen de pc games liggen!), en die achievements (wat net zo goed een foutje geweest kan zijn)?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg toch dat het logisch is als hij komt of niet :S ik zeg niet dat alle games er komen maar die arcievments staan er.

en die archievments hebben ze er op gezet omdat het mooi staat in het rijtje natuurlijk.he hayte mooi he?vind die arcievments echt prachtig hoor,mooie versiering :tu:

als de game voor pc in de winkels licht is het zeker ook nog geen bewijs dat hij dadwerkelijk naar de pc komt he?

Was is dat laatste nou weer een poep argument. Hij ligt (met een g) nog niet in de winkels. Als hij in de winkels ligt (nog steeds met een g) dan kan je hem inderdaad kopen ja. Maar hij ligt er nog daadwerkelijk (dubbele a) niet. Er is ook nog geen release datum, helemaal niks, maar een paar achievements.

Maar waarom is het logisch dat hij naar de pc komt? Ik heb nog niks officieels daarover gehoord hoor. Oké, er staan een paar achievements bij de pc achievements die er niet horen. Maar dat kan toch ook een vergissing zijn? En misschien zijn er een paar complicaties die het niet mogelijk/heel moeilijk maken om ze weer weg te halen, dus laten ze de achievements daar maar liggen. Heb jij nog andere argumenten, anders dan dat Windows van Microsoft zou wezen (ik zie geen Halo 3 tussen de pc games liggen!), en die achievements (wat net zo goed een foutje geweest kan zijn)?

Dan is het wel een heel groot foutje.. Ik denk niet dat R* zo grote fout maakt, ook al zijn fouten menselijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is het wel een heel groot foutje.. Ik denk niet dat R* zo grote fout maakt, ook al zijn fouten menselijk..

Ik weet niet, eigenlijk weet niemand het, het zou mooi zijn voor de PC-spelers, want het lijkt aannemelijk dat het gebeurt door die Achievements maar dat is ook de enige aanwijzing, verder is er niks anders...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...