Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Idd, ik denk ook niet dat ze zoals de III era weer namen van steden gebruiken als naam, maar gewoon titels.

Gta en de zeven dwergen bijvoorbeeld :puh:

en het speelt zich zeker af in het sprookjes bos en je krijgt missies van rood kapje? :7

Bijvoorbeeld :sigaar:

@ Hieronder, nee ze smokkelen de grote boze wolf vol met coke over naar Vice City en verkleden hem als Niko Bellic. :puh:

OT: Ik hoop dat we er binnenkort meer over horen, ben benieuwd.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

BEWIJS!

Dit is wel vreemd inderdaad! Waarom zou je verbinding maken met de Playstation netwerk als je een DLC speelt die alleen voor de xbox beschikbaar is.... Tenzij, de DLC ook op de playstation speelbaar is!

Zoals hier

116841.jpg

Op achtergrond zie ik op de schermen de logo's van EFLC!

Effe een ding dit ziet er uit als een game beurs of zo, was het dan niet al lang bekend dat het op de ps3 zou komen als er een stand zou zijn met GTA.

Maar verder voor de ps3ers ik hoop het voor jullie,

Zelf denk ik niet dat het komt.

Edit:

Ik zie nu dat we al op pagina 16 zitten:S haha dus dit berichtje is beetje laat maarja

Cool dat het in Vice city is,

Ik hoopte dat al aangezien VICE CITY Fm in dlc van gta zit

Bewerkt: door super BV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er nog wel iets voor de playstation 3 aan komt.

Maar wat?

Heel erg duidelijk :puh:. Ik geloof er niet in dat er een DLC naar Playstation 3 komt. TBoGT was de laatste DLC en er komen geen bij. Gta V verwacht ik, zoals al is bevestigd, in 2010 en ik HOOP dat het in Vice City is!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er nog wel iets voor de playstation 3 aan komt.

Maar wat?

Heel erg duidelijk :puh:. Ik geloof er niet in dat er een DLC naar Playstation 3 komt. TBoGT was de laatste DLC en er komen geen bij. Gta V verwacht ik, zoals al is bevestigd, in 2010 en ik HOOP dat het in Vice City is!

ik ook Dingking _O_

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heeft na VCS ook 2 jaar op zich laten wachten. Het verbaast me niks als het 2011 word. Als 't Vice is, dan zal ook die stad wel een hele makeover krijgen. Ik kan al wel wat personages voorspellen. Ongetwijfeld komen er mensen uit IV, TLaD en TBoGT terug, en word Phil Collins DJ van een eigen radiozender. Daar zie ik Rockstar wel voor aan :7.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV heeft na VCS ook 2 jaar op zich laten wachten. Het verbaast me niks als het 2011 word. Als 't Vice is, dan zal ook die stad wel een hele makeover krijgen. Ik kan al wel wat personages voorspellen. Ongetwijfeld komen er mensen uit IV, TLaD en TBoGT terug, en word Phil Collins DJ van een eigen radiozender. Daar zie ik Rockstar wel voor aan :7.

Misschien wordt het wel volgend jaar ergens meegedeelt, maar dat is afwachten en wat heb jij toch met Phil Collins? :7

Maar misschien zien we Lazlow dan wéér terug omdat hij ontslagen wordt bij Integritiy omdat hij een zak is en gaat hij V-Rock weer leven inblazen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hoop is, dat als GTA V uitkomt, dat het dan speelbaar zal zijn op Xbox 360.

Ok Playstationers, jullie gaan nu zeggen dat we niet mogen klagen, maar wij spelen nu ook eenmaal graag GTA. :eten:

Zoiets zou eerder op een volgende generatie van beide komen :7 of op de volgende versie van de 360 en op de gewone PS3, dan zouden wij ook kunnen beginnen zeiken dat het door de PS3 klein wordt gehouden :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hoop is, dat als GTA V uitkomt, dat het dan speelbaar zal zijn op Xbox 360.

Ok Playstationers, jullie gaan nu zeggen dat we niet mogen klagen, maar wij spelen nu ook eenmaal graag GTA. :eten:

Zoiets zou eerder op een volgende generatie van beide komen :7 of op de volgende versie van de 360 en op de gewone PS3, dan zouden wij ook kunnen beginnen zeiken dat het door de PS3 klein wordt gehouden :ch: .

Je hebt wel gelijk, maar ik geloof niet dat er snel een nieuwere versie van de 360 of playstation 3 aan zit te komen....

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik hoop is, dat als GTA V uitkomt, dat het dan speelbaar zal zijn op Xbox 360.

Ok Playstationers, jullie gaan nu zeggen dat we niet mogen klagen, maar wij spelen nu ook eenmaal graag GTA. :eten:

Zoiets zou eerder op een volgende generatie van beide komen :7 of op de volgende versie van de 360 en op de gewone PS3, dan zouden wij ook kunnen beginnen zeiken dat het door de PS3 klein wordt gehouden :ch: .

Je hebt wel gelijk, maar ik geloof niet dat er snel een nieuwere versie van de 360 of playstation 3 aan zit te komen....

Er komt pas een GTA V wanneer er een nieuwe generatie consoles zijn, dat is logica, in de tussentijd zitten we dus met extra GTA-games zonder cijfer ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...