Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

Ik zeg alleen even dit: we kunnen HOPEN dat er een nieuwe GTA komt! :puh: Maar het BLIJVEN geruchten! :ch: Dus ik zou zeggen dat we er beter van 2010 verder over kunnen praten. ;) Ik weet zeker dat er dan MEER info komt over een GTA V die (misschien) komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Ik zeg alleen even dit: we kunnen HOPEN dat er een nieuwe GTA komt! :puh: Maar het BLIJVEN geruchten! :ch: Dus ik zou zeggen dat we er beter van 2010 verder over kunnen praten. ;) Ik weet zeker dat er dan MEER info komt over een GTA V die (misschien) komt.

Het boeit ons geen reet wanneer JIJ wil discussiëren over een nieuwe GTA. Wij doen dat NU al. Oftewel, als je er niet over wil discussiëren, laat ons dan in vrede :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg alleen even dit: we kunnen HOPEN dat er een nieuwe GTA komt! :puh: Maar het BLIJVEN geruchten! :ch: Dus ik zou zeggen dat we er beter van 2010 verder over kunnen praten. ;) Ik weet zeker dat er dan MEER info komt over een GTA V die (misschien) komt.

Ik hoop liever op een GTA die niet vervolgt wordt met een cijfer, dus een tussen-GTA, of nog wat meer in de IV-era :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg alleen even dit: we kunnen HOPEN dat er een nieuwe GTA komt! :puh: Maar het BLIJVEN geruchten! :ch: Dus ik zou zeggen dat we er beter van 2010 verder over kunnen praten. ;) Ik weet zeker dat er dan MEER info komt over een GTA V die (misschien) komt.

Het boeit ons geen reet wanneer JIJ wil discussiëren over een nieuwe GTA. Wij doen dat NU al. Oftewel, als je er niet over wil discussiëren, laat ons dan in vrede :7.

Nee, ik vind het zeker wel interessant om te lezen hoe jullie discusieeren over een GTA waarvan we nog niet weten of die uitkomt... :schater: Dus ik blijf gewoon bij dit topic kijken af-en-toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg alleen even dit: we kunnen HOPEN dat er een nieuwe GTA komt! :puh: Maar het BLIJVEN geruchten! :ch: Dus ik zou zeggen dat we er beter van 2010 verder over kunnen praten. ;) Ik weet zeker dat er dan MEER info komt over een GTA V die (misschien) komt.

Ik hoop liever op een GTA die niet vervolgt wordt met een cijfer, dus een tussen-GTA, of nog wat meer in de IV-era :puh: .

ik weet zeker dat het niet word vervolgd met een grieks cijfer want met elk grieks cijfer word een nieuwe engine gepresenteert en ik denk dat de volgende gta nog wel op dezelfde graphics zal draaien dus dan word het waarschijnlijk weer een Grand Theft auto: (naam)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet zeker dat het niet word vervolgd met een grieks cijfer want met elk grieks cijfer word een nieuwe engine gepresenteert en ik denk dat de volgende gta nog wel op dezelfde graphics zal draaien dus dan word het waarschijnlijk weer een Grand Theft auto: (naam)

Ter informatie, dat is een Romeins cijfer :7 en ik hoop ook wel dat er nog wat GTA's met deze engine worden gemaakt, maar een nieuwe en betere, daar kijk ik ook al naar uit ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Juist,

ze moeten een kopie van het contract bij rockstar games op de nieuws pagina zetten

Aangezien M$ een beursgenoteerde onderneming is zouden hun boeken enigszins openbaar moeten zijn. Tenminste, meer openbaar dan bijvoorbeeld een besloten vennootschap. Hoe dat in de VS heet weet ik zo niet, maar de regels voor beursgenoteerde ondernemingen zijn vergelijkbaar.

Ik heb een halve dag onderzoek gedaan om de inhoud van de overeenkomst op te zoeken, maar nooit ook maar een enkele quote ergens van gevonden.

Elke speculatie over de inhoud van de overeenkomst tussen R* en M$ is dus gebaseerd op lucht.

Wie heeft dan gezecht dat er $50.000.000 is betaald,

ik geloof het wel hoor want iedereen zecht hetzelfde

Heel makkelijk iedereen nalullen. Waar rook is, is vuur, maar zowel M$ als R* doen tot de dag van vandaag nog steeds geheimzinnig over de inhoud van de overeenkomst. Hierdoor is er geen enkele betrouwbare bron te vinden die mij kan verzekeren dat de extra DLC Xbox exclusive is.

Tweede punt wat ik nog aan wilde halen is het feit dat PSN voorkomt in de algemene voorwaarden. Dit zijn natuurlijk geen standaard zaken, maar zaken waar een onderneming veel aandacht aan besteed. Ofwel, een vooruitziende blik gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel logish zijn als hij niet gta 5 gaat heten.

Want ik denk niet dat ze een niewe engine introduceren.

Ik denk dat ze deze gewoon verbeteren. ;)

Precies, met deze engine is niks mis, als ze hopelijk alleen maar gaan verbeteren :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...