Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

Je weet maar nooit, dat microsoft centjes op tafel heeft gelegd, hoeft nog niet te zeggen dat dat contract op en duurt niet verloopt. Sterker nog, volgens mij is het alweer bijna verlopen.

Het zou natuurlijk erg mooi zijn maar de kans is erg klein. Toch geef ik nooit op :puh: .

Gelukkig gaat ome bill bij micro$oft weg en komt er een nieuwe. Met een beetje zeuren gaat hij wat minder omkopen, of laat Rockstar zich niet meer omkopen.

bill gates is volgens mij al ruim een jaar weg daar hoor

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Je weet maar nooit, dat microsoft centjes op tafel heeft gelegd, hoeft nog niet te zeggen dat dat contract op en duurt niet verloopt. Sterker nog, volgens mij is het alweer bijna verlopen.

Het zou natuurlijk erg mooi zijn maar de kans is erg klein. Toch geef ik nooit op :puh: .

Gelukkig gaat ome bill bij micro$oft weg en komt er een nieuwe. Met een beetje zeuren gaat hij wat minder omkopen, of laat Rockstar zich niet meer omkopen.

bill gates is volgens mij al ruim een jaar weg daar hoor

die gast kon 10 jaar geleden al met pensioen gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet maar nooit, dat microsoft centjes op tafel heeft gelegd, hoeft nog niet te zeggen dat dat contract op en duurt niet verloopt. Sterker nog, volgens mij is het alweer bijna verlopen.

Het zou natuurlijk erg mooi zijn maar de kans is erg klein. Toch geef ik nooit op :puh: .

Gelukkig gaat ome bill bij micro$oft weg en komt er een nieuwe. Met een beetje zeuren gaat hij wat minder omkopen, of laat Rockstar zich niet meer omkopen.

bill gates is volgens mij al ruim een jaar weg daar hoor

die gast kon 10 jaar geleden al met pensioen gaan

Dus? misschien houd hij van het werken? hij is heus niet de enige hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Bill heeft zijn naame nog wel op enige plekken staan hoor,die vent krijgt nogsteeds geld binnen....en BTW,voor beslissingen over games..Kijk bijv eens naar

UniLever Die doen cremes,maar ook eten bijv... Zo doet M$ dat ook. Bill maakt niet de laatste beslissingen hoor,hij zal hoogstens goedkiering gevraagt zijn voor het bedrag,maar das maximum,al denk ik dat nieteens....

Link to comment
Delen op andere websites

Juist,

ze moeten een kopie van het contract bij rockstar games op de nieuws pagina zetten

Aangezien M$ een beursgenoteerde onderneming is zouden hun boeken enigszins openbaar moeten zijn. Tenminste, meer openbaar dan bijvoorbeeld een besloten vennootschap. Hoe dat in de VS heet weet ik zo niet, maar de regels voor beursgenoteerde ondernemingen zijn vergelijkbaar.

Ik heb een halve dag onderzoek gedaan om de inhoud van de overeenkomst op te zoeken, maar nooit ook maar een enkele quote ergens van gevonden.

Elke speculatie over de inhoud van de overeenkomst tussen R* en M$ is dus gebaseerd op lucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist,

ze moeten een kopie van het contract bij rockstar games op de nieuws pagina zetten

Aangezien M$ een beursgenoteerde onderneming is zouden hun boeken enigszins openbaar moeten zijn. Tenminste, meer openbaar dan bijvoorbeeld een besloten vennootschap. Hoe dat in de VS heet weet ik zo niet, maar de regels voor beursgenoteerde ondernemingen zijn vergelijkbaar.

Ik heb een halve dag onderzoek gedaan om de inhoud van de overeenkomst op te zoeken, maar nooit ook maar een enkele quote ergens van gevonden.

Elke speculatie over de inhoud van de overeenkomst tussen R* en M$ is dus gebaseerd op lucht.

Wie heeft dan gezecht dat er $50.000.000 is betaald,

ik geloof het wel hoor want iedereen zecht hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet maar nooit, dat microsoft centjes op tafel heeft gelegd, hoeft nog niet te zeggen dat dat contract op en duurt niet verloopt. Sterker nog, volgens mij is het alweer bijna verlopen.

Het zou natuurlijk erg mooi zijn maar de kans is erg klein. Toch geef ik nooit op :puh: .

Gelukkig gaat ome bill bij micro$oft weg en komt er een nieuwe. Met een beetje zeuren gaat hij wat minder omkopen, of laat Rockstar zich niet meer omkopen.

Als je echt zo'n ''master'' bent met alles wat met GTA te maken heeft, had je GEWETEN dat in deze tijden van recessie ook Rockstar getroffen was, en op de rand van failissement stond. Microsoft heeft geen stomme maar een juist hele slimme move uitgevoerd, door nog 50 miljoen in R* te pompen IN RUIL VOOR die DLC. Anders werden de GTA's straks overgenomen door een crap organisatie als EA en kregen we alleen maar kutgames! Hou dus eens op met zeiken en wees Microsoft DANKBAAR dat ze onze favoriete franchise gered hebben van de ondergang!

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet maar nooit, dat microsoft centjes op tafel heeft gelegd, hoeft nog niet te zeggen dat dat contract op en duurt niet verloopt. Sterker nog, volgens mij is het alweer bijna verlopen.

Het zou natuurlijk erg mooi zijn maar de kans is erg klein. Toch geef ik nooit op :puh: .

Gelukkig gaat ome bill bij micro$oft weg en komt er een nieuwe. Met een beetje zeuren gaat hij wat minder omkopen, of laat Rockstar zich niet meer omkopen.

Als je echt zo'n ''master'' bent met alles wat met GTA te maken heeft, had je GEWETEN dat in deze tijden van recessie ook Rockstar getroffen was, en op de rand van failissement stond. Microsoft heeft geen stomme maar een juist hele slimme move uitgevoerd, door nog 50 miljoen in R* te pompen IN RUIL VOOR die DLC. Anders werden de GTA's straks overgenomen door een crap organisatie als EA en kregen we alleen maar kutgames! Hou dus eens op met zeiken en wees Microsoft DANKBAAR dat ze onze favoriete franchise gered hebben van de ondergang!

En zo is het, EA stond rond die tijd klaar om Take Two over te nemen, dit hebben ze geweigerd, ze stonden echt aan de rand en toen kwam microsoft met die 50 miljoen, hier zijn we uiteindelijk allemaal beter van geworden, als microsoft die deal niet had gesloten haadden we nu een gta4 van ea gespeelt of erger, hadden jullie nooit gta4 gespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie waren gwn een soort van discrimineren hoor 'die ps3er's zijn allemaal fanboys' nee dat is niet zo we geven gwn redenen als jullie dat irri vinden ga dan weg uit dit topic en post hier dan ook niet. En ik zeg alleen dat het balen is...

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie waren gwn een soort van discrimineren hoor 'die ps3er's zijn allemaal fanboys' nee dat is niet zo we geven gwn redenen als jullie dat irri vinden ga dan weg uit dit topic en post hier dan ook niet. En ik zeg alleen dat het balen is...

Dat doen jullie dus niet he, er is hier gewoon een interview gepost met een rockstar medewerker waarin owrd vertelt dat er geen verdere dlc's meer komen, die willen jullie niet geloven maar jullie geloven wel een bericht dat van een ps3 site komt, dat is gewoon anief, en nu ben jij hier an het huilen omdat jij gewoon 1 van die naieve personen bent die het gewoon niet willen geloven. Nou blijf jij maar lekker er in geloven, want ik heb wat nieuws voor je, hij komt niet voor de ps3. Leg je er gewoon eens bij neer man, het is niet te geloven, stop eens met dat gehuil, ik ben een pc gamer en ik krijg nog minder dan jullie, de pc gamers hoor je nooit klagen, echt wat is jullie probleem? jullie krijgen veel meer exclusives dan de xboxers en nog janken omdat jullie 2 dlc's niet krijgen, jullie verdienen het niet eens om die dlc's te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...