Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

Wat ben jij irritant zeg!

Ik zeg zeg gwn dat het jammer is ga dan niet zeggen dat ik naief ben(leer typen)...

Ten tweede geen NIEWE dlc maar meschien wel een port.

MESCHIEN! Ik zeg niet dat er een komt ik hoop het gwn!

En zoals ik al zij als jij je hieraan stoort (dat wij hopen) ga ja maar zelf naar je xbox fanboy club want je ben er een, want je zit ons alleen af te kraken :duh:

Als iemand hierover wil discusieren moet je niet gaan roepen dat iemand naief is, want dan weet je gwn geen argumenten meer en ga je onzin praten!

Een zin: Praat niet poep tegen mij XD

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Wat ben jij irritant zeg!

Ik zeg zeg gwn dat het jammer is ga dan niet zeggen dat ik naief ben(leer typen)...

Ten tweede geen NIEWE dlc maar meschien wel een port.

MESCHIEN! Ik zeg niet dat er een komt ik hoop het gwn!

En zoals ik al zij als jij je hieraan stoort (dat wij hopen) ga ja maar zelf naar je xbox fanboy club want je ben er een, want je zit ons alleen af te kraken :duh:

Als iemand hierover wil discusieren moet je niet gaan roepen dat iemand naief is, want dan weet je gwn geen argumenten meer en ga je onzin praten!

Een zin: Praat niet poep tegen mij XD

Wat zijn we weer slim, wesley speelt IV op PC :ch: en het is nutteloos om hierover te discussiëren want het gebeurt toch niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ben jij irritant zeg!

Ik zeg zeg gwn dat het jammer is ga dan niet zeggen dat ik naief ben(leer typen)...

Ten tweede geen NIEWE dlc maar meschien wel een port.

MESCHIEN! Ik zeg niet dat er een komt ik hoop het gwn!

En zoals ik al zij als jij je hieraan stoort (dat wij hopen) ga ja maar zelf naar je xbox fanboy club want je ben er een, want je zit ons alleen af te kraken :duh:

Als iemand hierover wil discusieren moet je niet gaan roepen dat iemand naief is, want dan weet je gwn geen argumenten meer en ga je onzin praten!

Een zin: Praat niet poep tegen mij XD

xbox fanclub, geniaal, hoe kan je een fanboy van iets zijn als je er geen hebt? Ik ben een [c gamer, en die hoor je echt nooit, wij klagen nooit ergens over en we krijgen ook nooit iets, de pc heeft nooit ergens een dlc voor gehad en krijgen ook veel minder spellen, hoor je ons klagen? nee.

Je mag best hopen, dat doe ik ook voor de pc, maar een groot verschil is dat ik niet constant in hetzelfe topic typ 'oeh ik hoop echt dat hij komt' wat jullie dus doen, het TBoGT topic staat vol met zulke topics en fanboy gedrag, houd daar eens mee op want jullie zijn echt de enige die het doen. Jullie hebben elke gta uit de vorige era veel eerder gehad, hebben de GT series, Agent en een hoop andere spellen exclusive, en dan nog janken over 2 dlc's, jullie ps3ers zijn echt enorm zielig. Je hoort de xboxers ook niet klagen over het feit dat jullie twee volledige gta's ewxclusive hebben gehad? je hoort ze er idd niet over klagen, warom doen jullie ps3ers dat dan wel over dat jullie die 2 kleine kut dlc's niet krijgen? Dit hele topic staat vol met het gehuil van jullie en ook andere topics over de dlc, evenals met de 50 andere topics waar jullie weer eens in een ps3 site bericht geloven.

Ik heb nu grote moeite om dit te typen omdat ik nu aan het verdrinken ben in jullie tranen.

Link to comment
Delen op andere websites

En laat dit topic nu maar rusten, want jullie baseren jullie hele verhaal op lucht. Berichten van PS3 sites, een TBOGT logo op een televisie naast een PS3 stand. Een boxart met een doosje vergelijken, kom op. Als je er gewoon neutraal naar gaat kijken zien jullie zelf ook dat het echt helemaal niks is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dit is nu het honderdste topic over het 'Jammer vinden'. 1 topic oké, Maar dit is nu als ongeveer de 10de. Tuurlijk is het jammer. Maar om dan de hele tijd mee door te gaan. Van zeuren krijg je echt niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei het een keer en ik kreeg al gezeur dus ga het niet alleen op mij africhten....

Daarna zei ik alleen dat ik het jammer vond en dat ik het vreemd vond dat ze zo tegen mij tekeergaan. That's all.

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

En het is niet alleen op gtaforum.nl dat die ps3/xbox360 fanboys overal zeuren,type het maar eens op google in :kots:

als je TBoGT in toetst krijg je allemaal zinnen met ps3 erin al,zo erg is het!En Redfire,als je vind dat R* zuigt,geef ons 360ers dan maar Agent,als jullie het toch niet waarderen.

OT:

Op PS3 komen er geen DLC's het word op rockstargames.com meerdere malen vermeld.

GTA5: daar waren ze vorig jaar al aan bezig naar uitgelekte berichten van medewerkers,ik plaats zo wel een link ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor jullie vaak genoeg klagen en ik klaag niet dit is klagen: R* zuigt hij geeft ons geen dlc! blahblah blah!

Ik zeg ooh wat jammer nouja peg gehad :cya:

Laat maar zien dan, de pc gamers klagen zelden.

Ja, maar dit is nu het honderdste topic over het 'Jammer vinden'. 1 topic oké, Maar dit is nu als ongeveer de 10de. Tuurlijk is het jammer. Maar om dan de hele tijd mee door te gaan. Van zeuren krijg je echt niks.

Idd

Ik zei het een keer en ik kreeg al gezeur dus ga het niet alleen op mij africhten....

Daarna zei ik alleen dat ik het jammer vond en dat ik het vreemd vond dat ze zo tegen mij tekeergaan. That's all.

Ja, net zoals alle andere ps3 gamers over 50 verschillende topics...

Ik zei het een keer en ik kreeg al gezeur dus ga het niet alleen op mij africhten....

Dat doet niemand hier...

Het is een algemeen probleem.

dat wou ik zeggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik liet een voorbeeld zien van klagen zien....LEZEN!

Ps ja daar is dit topic voor gemaakt problemen mee? ik niet dus als je die hebt ga dan niet met zn alle doen alsof ik zo slecht ben XD

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Ik liet een voorbeelt zien van klagen zien....LEZEN!

ja, een uit je duim gezogen voorbeeld ja, erg leuk dat je ook fantasie hebt hoor, maar daar draait het niet om.

Laat jij maar eens zien dan waar dat allemaal is gezegt door pc gamers.

Ik heb wel een talent ontdekt van jullie, dingen verzinnen, nu doe jij het, ps3 sites doen het bijna dagelijks met fake berichten over de dlc waarin een interview word verzonnen met een r* werknemer.

@Jobator; gelijk!

EDIT: je voelt je ook wel heel erg aangesproken he? jij bent niet de enige ps3er die zo zielig en naief aan het doen is, helaas.

En verder heb ik met een topic als dit geen problemen, maar het word wel irritant als je bedenkt dat dit het 10e topic is waarin een ps3 site een bericht uit hun duim zuigen en jullie het geloven, en het 50e topic waarin jullie aan het ajnken zijn dat jullie de dlc's niet krijgen.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

***** ik geloof die sites nogeens :7

Ik hoop zoals ik al zij op een niewe gta (zo snel moglijk :bier: )

Het zou leuk dat de dlc ook op de ps3 komen maar het hoeft niet gan dan niet zeggen dat ik al die crap geloof :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...