Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

BEWIJS!

dus niet ^^ is gewoon standaard license agreement

Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

BEWIJS!

dus niet ^^ is gewoon standaard license agreement

op mijn PS3 games handleidingen en alle kleine lettertjes doorzocht zie ik anders ook nergens xbox staan hoor :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

BEWIJS!

dus niet ^^ is gewoon standaard license agreement

Staat dat er ook in bij halo dan of Gta Chinatown wars? of Forza motorsport 3 ik neem aan van niet :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

nee, ze zullen niet naar PS3 komen of naar PC volgens mij

toen San Andreas alleen nog maar voor PS2 uitkwam stond er niet op dat het alleen voor PS2 is.

Xbox speelt het gewoon lekker economisch, ze willen dat er meer mensen een xbox360 gaan kopen zodat ze meer geld zullen verdienen met hun consoles en live spelen

Link to comment
Delen op andere websites

tot rockstar opniew bevestigd dat dat achteraan op de EFLC handleiding, de foto en dat op het hoesje een ongelukje is.

en dat hij NOOIT NIET naar de PS3 en PC komt.

zal ik blijven hopen want dit zijn toch wel harde bewijzen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil daarnaast even iets zeggen: ik weet vrij zeker dat er GEEN DLC's naar de PS3 komen, maar wel dat er een GTA V komt. Maar door die bewijzen zit ik nu wel ANDERS te denken; dan denk ik dat misschien toch tenminste 1 DLC naar de PS3 komt.

PS: alleen maar geruchten; daar kan je echt ziek van worden nietwaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil daarnaast even iets zeggen: ik weet vrij zeker dat er GEEN DLC's naar de PS3 komen, maar wel dat er een GTA V komt. Maar door die bewijzen zit ik nu wel ANDERS te denken; dan denk ik dat misschien toch tenminste 1 DLC naar de PS3 komt.

PS: alleen maar geruchten; daar kan je echt ziek van worden nietwaar?

idd. rockstar moet eens ophouden met de geruchten en met bewijzen komen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

een dlc voor elke console en pc mag ik iig niet uitsluiten, dit heeft rockstar zelf ooit eens gezegt, ook zou, volgens rockstar de 2 dlc's met een extra map komen, dat werd voor de release gezegt.

wat bedoel je met extra map?

Link to comment
Delen op andere websites

een dlc voor elke console en pc mag ik iig niet uitsluiten, dit heeft rockstar zelf ooit eens gezegt, ook zou, volgens rockstar de 2 dlc's met een extra map komen, dat werd voor de release gezegt.

wat bedoel je met extra map?

Ja, dan is het meteen een nieuwe gta..

ontopic: Ik hoop wel dat er binnenkort een nieuwe gta komt of een nieuwe dlc voor de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

jongens microsoft heeft geld betaalt voor de rechten dus het lijkt me (zo land sony dat niet doet) dus onmegelijk dat die op de ps3 komt

want r* krijgt veel gezijk als ze eerst de rechten aan microsoft verkopen het daarna gratis aan sony geeft

lijkt me duidelijk zolang sony niet betaalt geen dlc voor ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

jongens microsoft heeft geld betaalt voor de rechten dus het lijkt me (zo land sony dat niet doet) dus onmegelijk dat die op de ps3 komt

want r* krijgt veel gezeik als ze eerst de rechten aan microsoft verkopen het daarna gratis aan sony geeft

lijkt me duidelijk zolang sony niet betaalt geen dlc voor ps3.

Net of R* dat wat zou boeien.

Maar ik wacht op een officiele bevesteging, anders wordt komt ie sowieso niet.

Dus tip voor alle topicgrage mensen, maak pas een topic aan als je de officiele bevestiging krijgt/ziet. Anders niet, want dan geef je ons weer nutteloze hoop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...