Jump to content

Playstation 3 DLC is coming?.. en Rockstar werkt al aan GTA 5?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    28

  • Phoenyxar

    28

  • Dr.Oppai

    23

  • FGras

    23

Ja, rockstar hield gta4 ook zo lang geheim he? Ruim Anderhalf jaar voor de release*kuch*

je begrijpt me verkeerd.

We wisten al dat GTA IV zou komen.

maar pas in de eerste trailer werd het officieel duidelijk dat het Liberty City werd.

Dus nieuwe GTA: ja, welke locatie: ???

daarvoor was het ook al bekent, het was al ruim een jaar voor de release bekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf geloof eigenlijk dat er geen nieuwe DLC meer komt. Vooral als je kijkt naar die flyer ("Liberty City, It's over. Next stop."). Dit is typisch Rockstar, om het zo in 'verhaalvorm'/reclame bekend te maken. Maar aan de andere kant is het ook weer typisch Rockstar om de fans te laten speculeren over dit soort dingen, zodat iedereen denkt dat er geen DLC's meer komen, maar dat juist wel. Anyways, dat er nog een DLC voor de ps3 komt geloof ik niet. Dit zou natuurlijk wel té gek zijn (overigens vind ik dat je dit best mag zeggen, hiervoor hoef je geen fanboy of iets dergelijks te zijn). Ik geloof daarentegen wél dat ze al begonnen zijn aan de volgende GTA (gta 5?). En als je weer kijkt naar die flyer dan staat er ook iets over maart, dus misschien dat we dan meer weten.

Toch jammer dat er geen normale discussie te voeren is, aangezien je dan een 'fanboy' word genoemd!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf geloof eigenlijk dat er geen nieuwe DLC meer komt. Vooral als je kijkt naar die flyer ("Liberty City, It's over. Next stop."). Dit is typisch Rockstar, om het zo in 'verhaalvorm'/reclame bekend te maken. Maar aan de andere kant is het ook weer typisch Rockstar om de fans te laten speculeren over dit soort dingen, zodat iedereen denkt dat er geen DLC's meer komen, maar dat juist wel. Anyways, dat er nog een DLC voor de ps3 komt geloof ik niet. Dit zou natuurlijk wel té gek zijn (overigens vind ik dat je dit best mag zeggen, hiervoor hoef je geen fanboy of iets dergelijks te zijn). Ik geloof daarentegen wél dat ze al begonnen zijn aan de volgende GTA (gta 5?). En als je weer kijkt naar die flyer dan staat er ook iets over maart, dus misschien dat we dan meer weten.

Toch jammer dat er geen normale discussie te voeren is, aangezien je dan een 'fanboy' word genoemd!!!

t lijkt me sterk dat je dan fanboy word genoemd aangezien wel allemaal weten dat zowel een nieuwe DLC als een nieuwe GTA game op beide consoles zullen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf Gta III heeft R* al vermeld dat ze geen game voor de pc uit zouden brengen :) en dat is ook anders gelopen

Zolang Microsoft alles heeft opgekocht, komt er vanzelf ook wel een versie voor windows (dat is mijn visie)

Alleen zal het verrekte langer gaan duren, en da's dan wel weer zonde.

Hij zou eerst ook alleen voor de Xdoos komen, en als ik hierboven lees, komt hij neem ik aan ook voor de ps lijkt mij....

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

Ik ga morgen wel effe kijken bij de Eplaza.

Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

BEWIJS!

Dit is wel vreemd inderdaad! Waarom zou je verbinding maken met de Playstation netwerk als je een DLC speelt die alleen voor de xbox beschikbaar is.... Tenzij, de DLC ook op de playstation speelbaar is!

Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

BEWIJS!

Dit is wel vreemd inderdaad! Waarom zou je verbinding maken met de Playstation netwerk als je een DLC speelt die alleen voor de xbox beschikbaar is.... Tenzij, de DLC ook op de playstation speelbaar is!

Zoals hier

116841.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

By installing and using this software, you consent to these information collection and usage terms, (including where applicable) transfer of data to Licensor and affiliated companies into a country outside of the European Union and The European Economic Area. If you connect to the internet when using the software, either through Xbox LIVE or PLAYSTATION Network, or any other method, Licensor may receive information from hardware manufacturers or platform hosts (such as Microsoft or Sony)....

dat staat achteraan op de EFLC handleiding.

BEWIJS!

Dit is wel vreemd inderdaad! Waarom zou je verbinding maken met de Playstation netwerk als je een DLC speelt die alleen voor de xbox beschikbaar is.... Tenzij, de DLC ook op de playstation speelbaar is!

Zoals hier

116841.jpg

als dit niet genoeg bewijs is en rockstar niet gaat bekennen weet ik het ook niet meer :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zegt niet veel, dat zijn gewoon schermen waar het logo op staat, en dat er voor een PS3 kiosk staat, zegt niet direct dat de DLC Komt.. ;)

Als er het Agent logo stond en Xbox360 KIOSK, betekend ook niet dat Agent naar de PS3 komt.

Dat met die handleiding is leuk.. heb het inderdaad net gelezen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...