Jump to content

Hoe kom ik makkelijk aan geld?


Mrkwark

Recommended Posts

Taximissies kun je doen, zo zijn er nog veel meer zijmissies. Wat je ook kunt doen is naar het noordenoosten van het westelijke eiland rijden, daar staat parkeerpaaltjes. Rij die om en er komt geld uit. :*D

das een goeie maar ki moet snel geld en de taxi misie geven wel geld maar ik moet baken vol of anders kan ik niet kopen

Bewerkt: door mrkwark
Link to comment
Delen op andere websites

Verzamel Hidden Packages, elke geeft $100. Als je ze allemaal hebt krijg je $100.000. Bij de 90 krijg je een tank (staat in de legerbasis) en daarmee kun je heel snel geld verdienen. (Vigilante) yep.gif

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Verzamel Hidden Packages, elke geeft $100. Als je ze allemaal hebt krijg je $100.000. Bij de 80 krijg je een tank (staat in de legerbasis) en daarmee kun je heel snel geld verdienen. (Vigilante) :Y

Als je er goed in bent kun je zo in anderhalf uur 20miljoen verdienen :7 , maar de vigilante is weldegelijk de beste manier, met de Rhino toch :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Mijn manier om geld te verdienen is de races bij Sunshine Autos.

Bij de moeilijkste race moet je $10000 uitgeven en krijg je als je wint $40000, dus $30000 winst per race en zo'n race duurt ruim 5 1/2 minuut.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen is die race vrij lastig als je nog niet echt ervaren bent met het spel. Als je het spel nog niet zo lang doet zou ik als je in geldnood kom gewoon even de bedrijven langsgaan waar al een teller staat, dat moet genoeg zijn om alles wat je echt moet kopen te kunnen kopen telkens.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is helemaal waar.

Want nogsteeds de beste manier is eerst de gehele sunshine auto's list voltooien. Op die manier krijg je de Bloodring Racer.

Eerst oefen je een beetje met het goed besturen van de bloodring racer.

Dan als je $10.000,- hebt ga je de laatste race in van Sunshine auto's. De bloodring racer is zo snel dat hij de andere wagens achter laat.

Als je een beetje kan rijden is hij makkelijk binnen 5 minuten te doen. Je krijgt iedere keer als je wint $40.000,-

Dat doe je min je inzet ($10.000,-) en zo zie je dat je in 5 minuten makkelijk een winst van $30.000,- hebt. Zo kan je al gouw in een half uurtje racen makkelijk $150.000,- winnen. (niet $180.000,- omdat ik nog ±5 minuten heb afgetrokken, je moet namelijk nog de race starten en soms een nieuwe wagen pakken. )

(Je kan ook de police cheetah gebruiken. Iets slomer maar heeft wel een sirene die het allemaal weer goed maakt. Alleen als die kapot gaat duurt het iets langer om een vervanger te halen. dus hierbij is het handig om na iedere race even langs de Spray n' Go te gaan)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat is helemaal waar.

Want nogsteeds de beste manier is eerst de gehele sunshine auto's list voltooien. Op die manier krijg je de Bloodring Racer.

Eerst oefen je een beetje met het goed besturen van de bloodring racer.

Dan als je $10.000,- hebt ga je de laatste race in van Sunshine auto's. De bloodring racer is zo snel dat hij de andere wagens achter laat.

Als je een beetje kan rijden is hij makkelijk binnen 5 minuten te doen. Je krijgt iedere keer als je wint $40.000,-

Dat doe je min je inzet ($10.000,-) en zo zie je dat je in 5 minuten makkelijk een winst van $30.000,- hebt. Zo kan je al gouw in een half uurtje racen makkelijk $150.000,- winnen. (niet $180.000,- omdat ik nog ±5 minuten heb afgetrokken, je moet namelijk nog de race starten en soms een nieuwe wagen pakken. )

(Je kan ook de police cheetah gebruiken. Iets slomer maar heeft wel een sirene die het allemaal weer goed maakt. Alleen als die kapot gaat duurt het iets langer om een vervanger te halen. dus hierbij is het handig om na iedere race even langs de Spray n' Go te gaan)

Waar kun je die police cheetah precies vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...