bartos01 Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) eerst en vooral: ik heb op dit forum al overal gezocht voor een asi mod te installeren maar het lukt gewoon niet (heb al een paar keer een mod proberen te installeren op mijn gta IV en het is nog nooit gelukt, ik verwijderde daarna wel altijd die asi files omdat mijn spel altijd crashte) dit is wat ik deze keer gedaan heb: ik heb een asi loader gedownload, dan een FileCheckFix gedownload en dan nog zoiets dat het die mods niet blokeerd als je multiplayer gaat (zelf speel ik geen multiplayer maar heb het er toch maar ingezet) dan zet ik al die files in mijn gta IV map (F:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) en dan plaats ik daar ook een asi mod bij (heb die prison break mod er in geplaatst, de bestanden daarvan die ik er ingeplaatst heb zijn: lowr_diff_000_b_uni.wtd Prison.asi Prison.ini uppr_diff_014_a_uni.wtd wist niet juist welke er in moesten dus heb ze er maar allemaal ingezet dan starte mijn gta IV zonder problemen (ik dacht eindelijk ) nu heb ik 3 sterretjes wanted level die pakken mij op en toch ga ik niet naar de gevangenis (heb het 3de stuk van het eiland ook al vrijgespeelt dus daar zal het niet aan liggen) toen ik mijn gta IV voor de eerste keer opstarte vorige week patchte hij mijn game, ik weet niet welke patch het was maar toen die dat vanzelf installeerde stond er beneden in dat installatie scherm patch 5 wie weet wat ik verkeerd doe en kan me helpen? (ik wil gerust die mod weg doen en een andere dan proberen dat boeit niet, als ik maar snap wat ik verkeerd doe ) alvast bedankt. zie juist dat mijn post in de verkeerde category staat, mijn excuses daarvoor. Bewerkt: 18 november 2009 door bartos01 Reageren
Mevin Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Een handige tut van .Senne om .asi mods te installeren Verder moet je niet .wtd in de map stoppen maar ergens anders in Klik Hier staat wel hoe je automods moet installeren, alleen dat is eigenlijk wel hetzelfde, je moet alleen een andere map pakken uit mijn hoofd is dit pedprobs.img maar dat kan ook anders zijn. Maar misschien helpt het als je je rondom de gevangenis laat arresteren? Reageren
bartos01 Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Een handige tut van .Senne om .asi mods te installeren Verder moet je niet .wtd in de map stoppen maar ergens anders in Klik Hier staat wel hoe je automods moet installeren, alleen dat is eigenlijk wel hetzelfde, je moet alleen een andere map pakken uit mijn hoofd is dit pedprobs.img maar dat kan ook anders zijn. Maar misschien helpt het als je je rondom de gevangenis laat arresteren? ja ik heb die tutorial gevonden en helemaal gevolgd en toch lukte het niet maar ik heb even spark gedownload en als ik dat start geeft het de volgende fout: your gtaIV.exe seems to be modified or is a newer version then this tool supports mijn gtaIV.exe is niet gekraakt, ik speel met originele cd en heb versie 0.6.3 van spark gebruikt en Microsoft .NET Framework 3.5 is al geinstalleerd Reageren
Mevin Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Heb je ook geprobeerd je rondom de gevangenis te laten arresteren? Ook alle patches gedownload? Reageren
bartos01 Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) Heb je ook geprobeerd je rondom de gevangenis te laten arresteren? Ook alle patches gedownload? jep niks lukt vind het echt heel raar volgezns mij doe ik toch iets verkeerd weet alleen niet wat maar aan patches zal het niet liggen * volgens mij heb ik patch 1.0.5.0 kan dat? en dat dat de reden is dat die asi loader en al die shit niet werken? Bewerkt: 18 november 2009 door bartos01 Reageren
Mevin Geplaatst: 18 november 2009 Rapport Geplaatst: 18 november 2009 Heb je ook geprobeerd je rondom de gevangenis te laten arresteren? Ook alle patches gedownload? jep niks lukt vind het echt heel raar volgezns mij doe ik toch iets verkeerd weet alleen niet wat maar aan patches zal het niet liggen * volgens mij heb ik patch 1.0.5.0 kan dat? en dat dat de reden is dat die asi loader en al die shit niet werken? Oh ja, daar heb ik niet aan gedacht, dat is die reden ook Die werkt alleen voor 1.0.4 Ik ben niet echt op de hoogte van het moddingnieuws maar je moet eens naar >>> Deze Site <<< gaan Reageren
bartos01 Geplaatst: 18 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2009 (bewerkt) Heb je ook geprobeerd je rondom de gevangenis te laten arresteren? Ook alle patches gedownload? jep niks lukt vind het echt heel raar volgezns mij doe ik toch iets verkeerd weet alleen niet wat maar aan patches zal het niet liggen * volgens mij heb ik patch 1.0.5.0 kan dat? en dat dat de reden is dat die asi loader en al die shit niet werken? Oh ja, daar heb ik niet aan gedacht, dat is die reden ook Die werkt alleen voor 1.0.4 Ik ben niet echt op de hoogte van het moddingnieuws maar je moet eens naar >>> Deze Site <<< gaan tnx ga ik ff op kijken *voor zover ik zie zijn er nog geen gta IV asi loaders voor patch 1.0.5.0, is er een manier dat je kan downgraden naar 1.0.4.0? Bewerkt: 18 november 2009 door bartos01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.