Jump to content

Game miskopen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn miskopen? dat zijn er 4 ofzo.

De eerste is War of the ring ofzo. Dat is echt een makkelijk en saaie spel en ik heb maar een half uur gespeelt, Dus mijn advies is om dit spel nooit te kopen. Jammer dat ik 15 euro er moest voor betalen, :duh:

Ik heb dat spel ook van mij computer afgegooit.

De tweede en de ergste game die ik ooit gehad heb is New York Racer. Dat is een saaie en zeker moeilijke spel dat je met een vliegend autootje parcours moet racen. De besturing is raar en daarom word je steeds weg gebeukt enzo. Ik heb het maar 2 keer gespeelt en nog maar 1 race gewonnen. Ik vond de omgeving ook niet echt mooi. het is een game van niks, dus nooit dit spel kopen kopen!

De derde game is Theme Park World Ik vind het gewoon een saaie en stomme spel. Ik snap er eigelijk niets van hoe je een achtbaan maakt enzo, Dus je moet Rollarcoaster(ik weet niet zo goed de naam van de spel) maar beter kopen als je pretpak wilt bouwen.

De vierde en laatste game van mij miskopen is Tekken5 Ik dacht dat Tekken5 een beter spel zal zijn dan tekken4,3 of 1, maar dat was niet zo. Je kan geen mooie grepen meer doen, je kan dus alleen maar nog schoppen en slaan. Ik vind het eigelijk naar mijn gevoel gewoon een saaie game.

Bewerkt: door Barcelona
  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

10

• The Outlaw

4

• Mazzeltje

4

• Damos

4

Geplaatst:

Ik snap ook niet waarom je een grootschalige game als King Kong of Prince Of Persia op een PSP koopt de meeste gepoorte games naar een handheld zijn vaak slecht kijk maar naar Burnout en NFS...

hiermee ben ik het niet hele maal eens.

thug 2 remix, gta lcs (ja je kan zeggen wat je wil maar het blijft gta 3 met nieuwe dingetjes)

midnichtblub 3, en wwe smackdown v.s. raw zijn goede voorbeelden van goed geporte games

mij miskoopjes:

fired up (psp)

true crime new york(xbox)

bij true crime zijn de misies leuk, aleen in het levle valt weinig te beleven en is veel hetzelfde.

en voor fired up..

slechte muziek

niet al te leuke missies

alleen het level was leuk, maar daar ben je met die 3 lulige leveltjes zo op uit gekeken.

ik vind het trouwebns wel lijken of game makers nu zo iets hebben

''maak een kut spel waar weinig maak kosten aan zijn, de mensen kopen het toch wel''

Geplaatst:

Dead or Alive :ch:. Ik zag dit spel liggen voor een prikkie, dus besloot ik hem te kopen. Het domme was dat ik de eerste dag geen tijd had om hem te spelen, waardoor ik de game op de tweede dag pas voorgeschoteld kreeg. De game was echter zo bagger, dat ik hem achter in de kast heb gegooid, zodat hij daar verder kan 'verstoffen'. Jammer genoeg kon ik hem niet meer ruilen, aangezien ik daarvoor te laat was. :(

Ik was heel erg gek op Age of Empires, toen kwam age of mythology en die leek me wel geinig dus heb die gekocht, wat een prut spel :kots::kots::kots:, k'heb het 2X gespeeld :td:

Verder heb ik niet veel miskopen, voordat ik een spel koop bekijk ik er eerst tig (p)reviews en videos ervan :D

Een van mijn betere aankopen is Brothers in Arms Road to hill 30, egt een goed spel is dat :dans:

Bewerkt: door just killing
Geplaatst:

XIII na een uurtje al klaar mee geen gameplay laat staan een goed verhaal en de grapics zijn super erritant

(anyway ik had hem toch niet zelf betaald ;))

Geplaatst:
Rollercoaster tycoon en voor de rest eigelijk geen 1.

Roller Coaster Tycoon vind ik juist 1 van de leukste spellen die er zijn.

Alleen deel 1 en 2.

Ze spelen erg makkelijk en toch is het heel erg leuk om het te spelen.

Het spel is verslavend.

Ik speel op dit moment bijna elke dag Roller Coaster Tycoon 2. :D

Geplaatst:
XIII na een uurtje al klaar mee geen gameplay laat staan een goed verhaal en de grapics zijn super erritant

(anyway ik had hem toch niet zelf betaald ;))

Ik vind XIII 1 van de meest ondergewardeerde spellen, ik vond het meesterlijk, en kan niet wachten op het vervolg.

Ik vind XIII 1 van de meest ondergewardeerde spellen, ik vond het meesterlijk, en kan niet wachten op het vervolg.

Helemaal met je eens... :Y

Deze game was zo origineel, en speelde toch als een vertrouwde FPS, Ook vond ik het verhaal wel vet... Ik hoop wel dat als Ubi besluit een vervolg te gaan maken dat het dan niet een matige sequel word...

Bewerkt: door Yohan
  • 1 maand later...
Geplaatst:

- Tomb raider : Angel of darkness ( hoe ik daardoor bij gekomen ben om dat te kopen :bonk: ) Ik denk wel dat iedereen weet dat dit een slecht spel is

- Mike Tyson: Heavyweight Boxing

Geplaatst:

ik had het bij het spel Mafia op de Ps2

want ik had hem op de PC gespeeld bij mijn neef

en daar was het een luek spel

totdat ik hem voor de Ps2 gekocht heb

en daar was de graphics slecht en de game play ook :td:

k*t spel ik heb wel wat missies gedaan maar ik denk dat hij wel binnenkort

op Marktplaats komt te staan :cya:

Geplaatst:

Mijn miskopen:

- A2 racers

Het is een racegame met echt bar slechte graphics en de bestuuring is ook helemaal raar.

Geplaatst:

Miskopen:

Mijn vader had een keer F1 manager voor mij gekocht. Het maar 5 Euro, maar wat is dat saai. Heb het een half uurtje gespeeld en toen weer geruild bij de winkel

IL2 Sturmovik Forgotten Battles. Prachtige vliegsimulator, maar veel te moeilijk in ingewikkeld. En de uitleg klopt ook niets van. Hij was maar 5 Euro, waarschijnlijk omdat niemand het kocht omdat het zo'n irritant spel is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...