Jump to content

Game miskopen


The Outlaw

Recommended Posts

heb je dat ook wel eens dat je denkt dat je een hele goede game in huis hebt gehaald maar nadat je de playstation/pc hebt aangezet kom je erachter dat de Gameplay sucks en de Graphics niet naar huis te schrijven zijn.

Vertel hier je frustraties over je ''bijna perfecte'' game.

Zo had ik dat een tijd geleden met driv3r, heel groots aangekondigd, dus ik dacht die game moet wel goed zijn oke ik heb het advies van de PU in de wind geslagen en toch gekocht maar na 5 minuten had ik het wel weer gezien. Terugstoppen die handel.

Wat voor game hebben jullie thuis die je liever zo snel mogelijk op E-Bay wil aanbieden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    10

  • The Outlaw

    4

  • Mazzeltje

    4

  • Damos

    4

Een lange tijd geleden hebben ik en Slimm het spel Mortal Kombat Deception gekocht.

Het leek ons al een heletijd een pracht spel we keken er al een tijd naar uit.

Dus op een dag zeiden we zullen we Mortal Kombat Deception kopen, en dat deden we zomaar opeens. :blink:

Bij mij thuis gingen we het spel even testen onwijs leuk en spannend op het begin.

Eventjes online gespeeld, dik in ingemaakt door een gekke freak. :blink:

Wij deden nog steeds of we het leuk vonden maar volgens mij diep in ons hoofd waren we teleurgestelt maar geen van beiden zei nog wat.

Toen barste het los wat een piep spel :blink: , en brachten we het terug.

ps: We vonden het wel een goed spel, maar gewoon precies hetzelfde als het vorige deel.

Wij vonden er niet echt iets nieuws aan.

De Konquest verwachten wij een hele hoop van maar dat was niet meer als een beetje lopen en dingentjes kapot slaan, en quests doen.

Bewerkt: door Levi_16
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vorige maand nog UFO Enemy Unknown gekocht, (DOS) het was 98 cent dus..

Zette hem op m'n oude 95 en meteen misde hij al zowat alle data. ik had het kunnen weten, het was ook abandonware. (dag later downloadde ik de hele handel en dat deed het wel!) m'n moder had de bon al weggegooit dus weg euro. (volgende keer koop ik meteen alle goedkope spellen van een euro! heb ik hoop ik teminste IETS dat het doet!)

Link to comment
Delen op andere websites

Welk spel gekocht dat echt een minde rleuk spel was..... Tja.... Empire Earth 2 die vond ik echt vaag. Ik vond hem te moeilijk speelbaar en me tegenstander was altijd 28 episodes voor me. :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Driv3r ja Romero , idem.

Ik had hem niet gekocht maar ik had hem gedownload voor de PC, ik vond hem zo triest spelen dat ik wat op internet ging kijken om wat recencies te lezen.

Daar vond iedereen het een ***game dus ik heb hem meteen verwijderd.

Zonde, Driver 1 en 2 waren in alle opzichten beter.

Link to comment
Delen op andere websites

The sims:urbz in the city.

Waarom heb ik dat nou gekocht? :huh:

Ik dacht dat het heel erg leuk ging zijn,maar het is een erg belachelijk spel.

Voor de X-Box? Zoja, dan wil ik hem over kopen :).

Ik heb opgelicht door de Intertoys. Heb De Sims voor X-Box gekocht voor 70 euro, terwijl hij bij de release 59,95 zou moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde, Driver 1 en 2 waren in alle opzichten beter.

Idd en dat allemaal nog op de ps1, iedereen had hoge verwachtingen van driv3r op de ps2, wat eigenlijk niet de bedoeling was want The getaway zou oorspronkelijk ook nog op de ps1 uitkomen maar omdat die werd uitgesteld moest Atari dat ook doen omdat het anders een oneerlijke concurrentie strijd zou zijn.

Driv3r had beter nog gewooon op de psone moeten uitkomen, want er zijn heel veel mensen geschrokken door de slechte graphics en gameplay van Driv3r.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dat met True Crime: Streets of LA. voor de PS2.

Hij koste maar 15 euro.

Maar hij was dat nog niet eens waard.

Ik heb hem 1 keer gespeeld.

Nooit meer.

Zo slecht spel is dat hé. <_<

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, die had ik iemand op zijn verjaardag gegeven, hij vond hem wel leuk :lol:

Anyway, ik heb niet echt een grote miskoop, maar als dan toch moest kiezen ga ik voor POP: Warrior Within, goed spel maar zit al ZO lang vast, dat het gewoon niet leuk meer is..

@ The Outlaw: Hehe, die heb ik in al die saaie jaren in het tehuis (voordat jullie er waren) al helemaal grijs gespeeld ;)

Bewerkt: door Slimm
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij viel het allemaal wel mee ik vond het wel een mindere game dan veel mensen dachten de controls suckte te erg voor mij kon er geen (oude dame van 88)tussen krijgen de verhaallijn was wel heel goed, ik heb er 50 eurie voor moetyen neerleggen ik vind het nog steeds zonde...

iemand ruilen? (nee slimm, houd jij het maar bij leisure suit larry)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dat met True Crime: Streets of LA.

Hij koste maar 15 euro.

Maar hij was dat nog niet eens waard.

Ik heb hem 1 keer gespeeld.

Nooit meer.

Zo slecht spel is dat hé. <_<

Die besturing zuigt he? Ik vind er, door de besturing, ook niet echt veel aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...