Jump to content

Game miskopen


The Outlaw

Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    10

  • The Outlaw

    4

  • Mazzeltje

    4

  • Damos

    4

sim sity 4 + uitbreidingspakket :N

na een paar dagen spelen begon het al saai te worden daarna is het in mijn kast verdwenen.

ps.

kan ook komen door mijn overdosis aan spellen. (als ik in het dorp kom koop ik meestal een nieuw spel namelijk :duh: )

Bewerkt: door ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Mortyr, zwaar vierkant, echt zonde van mijn geld, ik heb hem 3 weken geleden gekocht voor 10 euro van een vriend. Vind het zonde, ik ben dus maar overnieuw begonnen met GTA SAN ANDREAS, goed hé?

PS. Wie is Rock* eigenlijk? :blauw:

Link to comment
Delen op andere websites

Prince of Persia: Warrior Within.

Ik zeg niet dat dit een slecht spel is, maar mij spreekt het echt niet aan. De graphics waren wel oke, en het concept (actie/beetje puzzel) is ook mooi. Toch is er iets met dit spel waardoor het me niet aanspreekt.

Het spel heeft hoge cijfers gekregen, maar het is gewoon mijn game niet.

Link to comment
Delen op andere websites

www.rockstargames.com :{

Ja Jongen, dat wist ik zelf ook wel, maar ik wilde ff checke of jij ut ok wist! :schater::schater::schater:

Se7en is Admin geweest van een GTAforum.

Denk je dan echt dat hij niet weet wat ''Rock*'' betekent. :?

Nu weer On Topic. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb je dat ook wel eens dat je denkt dat je een hele goede game in huis hebt gehaald maar nadat je de playstation/pc hebt aangezet kom je erachter dat de Gameplay sucks en de Graphics niet naar huis te schrijven zijn.

ja dit heb ik al zo vaak meegemaakt bijvoorbeeld bij ghost recon 1+2, the getaway en vele anderen dit vind ik echt super de k*tige shit f*ck eigelijk moet je de spellen een week proberen echt balen

Link to comment
Delen op andere websites

driver 3 echt bagger licht nu ergens onderaan de spelletjes hoop samen met "lord of the rings,return of the king" nog zo iets

verspiling van me geld en tijd en moeite :-(:-(

Driv3r mee eens, zoals je een paar pagina's terug kunt lezen, maar aan LOTR ROTK heb ik samen met BoterBal toch een hoop plezier aan beleefd _O_

Link to comment
Delen op andere websites

driver 3 echt bagger licht nu ergens onderaan de spelletjes hoop samen met "lord of the rings,return of the king" nog zo iets

verspiling van me geld en tijd en moeite :-(  :-(

Driv3r mee eens, zoals je een paar pagina's terug kunt lezen, maar aan LOTR ROTK heb ik samen met BoterBal toch een hoop plezier aan beleefd _O_

ja de twee player is wel te doen maar de een player is bagger :kots::gaap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...