Jump to content

Game miskopen


The Outlaw

Recommended Posts

Mijn miskoop was harvest moon... echt een k*t game...

Je kan maar een heel klein stukje lopen enzo... en na 2 minuten op het paard hobbelen heb je het ook wel gezien... en dan nog niet te spreken over die ene raare vent met die oversized wenkbrauwen...

mensen koop dits spel dus niet

greetz, crazy ceezy

Ja? Ik vond dit een heel leuk spel maar je moet er wel geduld voor hebben/

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    10

  • The Outlaw

    4

  • Mazzeltje

    4

  • Damos

    4

Age of Empires 1 + uitbreiding: Ik had AoE 2 Gold Edition en ik vond het een zeer tof spel. Ik zag AoE (1) in de winkel staan voor 5 euro ofzo en had het gekocht omdat ik dacht dat het ook zo tof ging zijn. Maar toen ik het speelde was ik het snel beu omdat ik AoE 2 véél beter vond. Ik heb het dan maar ingegeven bij Game Mania.

Grand Theft Auto + GTA London 1969: Zelfde verhaal zoals bij AoE; Ik had GTA2 en heb dan ook GTA1 gekocht. Ik startte het spel (cool introliedje). Toen het spel begon moest ik haast :kots:. Het zijn allemaal blokjes en felle kleuren, de auto's bewegen zo raar en het geluid trekt op geen kl*ten. Idem London. Ik heb het spel wel nog omdat je naar de muziek kan luisteren als je de cd in je cd-speler stopt.

Mijn raad: Koop geen eerdere editie v/e spelreeks als je verwacht dat ze even goed zullen zijn als het latere spel uit die reeks dat je nu hebt. Als je een echte fan bent kan je het natuurlijk kopen (voor een budgetprice).

Link to comment
Delen op andere websites

Idd,Fifa 06 ik om mijn man wel voorbij maar is super moeilijk ben ik hem voorbij helemaal blij komt er zo'n ander pikhoofd aan die de bal afpakt :duh: maar het is wel leuk maar PES ik dacht dat is zo'n naaper van fifa maar PES the best echt veel leuker dus mensen;

PES THE BEST FIFA SUCKS!

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste zeggen dat Driver 3 een lomp, stom of lelijk spel is.

De meeste zeggen ook dat Driver 3 slechte graphics heeft, maar denk daar niet alleen aan het gaat ook om de gameplay.

Ikzelf vind het een super spel, ik vind het realistisch.

Mijn mening duzzzz....

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste zeggen dat Driver 3 een lomp, stom of lelijk spel is.

De meeste zeggen ook dat Driver 3 slechte graphics heeft, maar denk daar niet alleen aan het gaat ook om de gameplay.

Ikzelf vind het een super spel, ik vind het realistisch.

Mijn mening duzzzz....

Het was na mijn mening ook geen slecht spel, het was alleen geen Driver meer...

En gelukkig word deel 4 dat wel.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik had dat met True Crime: Streets of LA. voor de PS2.

Hij koste maar 15 euro.

Maar hij was dat nog niet eens waard.

Ik heb hem 1 keer gespeeld.

Nooit meer.

Zo slecht spel is dat hé. <_<

idd, ik heb precies hetzelfde gehad, ook voor 15 euro bij bart smit

meteen geruild wat een *** spel zeg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me nog altijd af wat er zo slecht is aan GTA, Ik denk dat jullie me een reden kunnen geven en dat is iets als dit:''Het is geen GTA'' <<< True Crime is ook geen GTA, Driv3r ook niet... Niet elke free roaming game is hetzelfde, Ik zeg toch ook niet wanneer ik DoA heb gekocht dat het een slecht spel is omdat het bijv. geen Soul Caliber is...

Iemand met een goede reden waarom True Crime zo'n slecht spel is, en het kan onderbouwen met sterke argumenten?

Link to comment
Delen op andere websites

King Kong voor PSP.

Echt zwàk! In 2 avondjes uitgespeeld, slechte gameplay, zwak uitgewerkte details, textures (witte puntjes die iets een vorm geven) die je ziet in het decor... Godzijdank dat ik hem occasie gekocht heb, en daarna terug verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

King Kong voor PSP.

Echt zwàk! In 2 avondjes uitgespeeld, slechte gameplay, zwak uitgewerkte details, textures (witte puntjes die iets een vorm geven) die je ziet in het decor... Godzijdank dat ik hem occasie gekocht heb, en daarna terug verkocht.

Ik snap ook niet waarom je een grootschalige game als King Kong of Prince Of Persia op een PSP koopt de meeste gepoorte games naar een handheld zijn vaak slecht kijk maar naar Burnout en NFS...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...