Jump to content

Game miskopen


The Outlaw

Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    10

  • The Outlaw

    4

  • Mazzeltje

    4

  • Damos

    4

Dit hoort hier misschien niet maar niemand geeft antwoord dus vraag ik het hier wel ff!

Weet 1 van jullie misschien hoe dit weer goed moet?:

Ik wou gister de 100% savgame downloaden van gta san andreas maar toen klikte ik op openen met en toen deed ik perongeluks kladblok dus alles wak nu download open ie met kladblok!Weet 1 van jullie misschien hoek ut weer goed mot krijgen dat ie het weer normaal opent en dat het dan wel werkt?Want nu kan ik niks downloaden voor gta san andreas en da wilk wel als da kan!

Schrijf ff trug plies

Groet

Marcel

Link to comment
Delen op andere websites

Driv3r, wat een bagger game vol bugs. :wacko:

Driver 3 is een lomp spel man!Ik ging een keer met de auto over een stoep randje vliegt die auto me tog kilometers weg ik had meteen alles gezien van het hele spel!Driver 3 is een lomp en saai spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoort hier misschien niet maar niemand geeft antwoord dus vraag ik het hier wel ff!

Weet 1 van jullie misschien hoe dit weer goed moet?:

Ik wou gister de 100% savgame downloaden van gta san andreas maar toen klikte ik op openen met en toen deed ik perongeluks kladblok dus alles wak nu download open ie met kladblok!Weet 1 van jullie misschien hoek ut weer goed mot krijgen dat ie het weer normaal opent en dat het dan wel werkt?Want nu kan ik niks downloaden voor gta san andreas en da wilk wel als da kan!

Schrijf ff trug plies

Groet

Marcel

marcel je zegt zelf al dat het hier niet hoort, waarom post je hier dan? ik heb je Pm doorgestuurd naar iemand die het wel weet ik heb zelf geen verstand van die dingen, als je zo graag dat wil weten waarom zoek je dan zelf niet op het forum in de Sa scene? gelieve alleen hier posten als het om game miskopen gaat.

Marcel pm de mod van het sa forum dan?!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoort hier misschien niet maar niemand geeft antwoord dus vraag ik het hier wel ff!

Weet 1 van jullie misschien hoe dit weer goed moet?:

Ik wou gister de 100% savgame downloaden van gta san andreas maar toen klikte ik op openen met en toen deed ik perongeluks kladblok dus alles wak nu download open ie met kladblok!Weet 1 van jullie misschien hoek ut weer goed mot krijgen dat ie het weer normaal opent en dat het dan wel werkt?Want nu kan ik niks downloaden voor gta san andreas en da wilk wel als da kan!

Schrijf ff trug plies

Groet

Marcel

marcel je zegt zelf al dat het hier niet hoort, waarom post je hier dan? ik heb je Pm doorgestuurd naar iemand die het wel weet ik heb zelf geen verstand van die dingen, als je zo graag dat wil weten waarom zoek je dan zelf niet op het forum in de Sa scene? gelieve alleen hier posten als het om game miskopen gaat.

Marcel pm de mod van het sa forum dan?!

IK post ut hier omdat niemand antwoord geeft op me vraag!!!Ik en dagt misschien dat ze hier wel antwoord geven maarjah dus ook niet egt!

Ik stuur wel een pm naar die lui!

Bewerkt: door marcelheerde
Link to comment
Delen op andere websites

james bond goldeneye rogue agent is op het begin wel leuk maar het is gwoon onmogelijk om het te spelen veel te moeilijk (gelukig had ik hem van iemand geleend die hem zelf ook niet leuk vond)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Golden eye gameplay goed graphics goed....maar omdat ik van 2 player hou sux het ER ZITTEN GEEN BOTS IN dus je kan alleen tegen elkaar DAS ZO STOM!!

en alle sims zijn klote ;/ en me neefje(14) heeft

driv3r hij vind het veeeeeel mooier cooler en spannender dan gta sa maar dat spel SUXS! hij loopt dom schiet stom rijdt stom veeeeeeel bugs domme gameplay super saai :S de muziek(word je mee gehersenspoelt zo klote)---:(

Link to comment
Delen op andere websites

Rayman 3 zag er wel geinig uit. (Vind Getekende Games Hilarisch) En.. hij koste maar 5 euro's, dus ik koop hem. Eerste level amper gespeeld! <_<

Lomp aan Rayman 3:

De Besturing is KLOTE!

De Levels zijn veel te makkelijk!

Echt Prut Game !

Link to comment
Delen op andere websites

Rayman 3 zag er wel geinig uit. (Vind Getekende Games Hilarisch) En.. hij koste maar 5 euro's, dus ik koop hem. Eerste level amper gespeeld! <_<

Lomp aan Rayman 3:

De Besturing is KLOTE!

De Levels zijn veel te makkelijk!

Echt Prut Game !

je zegt dat de levels te makkelijk zijn maar je hebt het eerste level al amper gespeeld :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...