Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst:

Maradonna is wel heel veel afgevallen.

Ik was net in de Mediamarkt. Daar lieten ze Zuid-Korea - Griekenland op de grootste plasma scherm ter wereld zien.

Geplaatst:

Maradonna is wel heel veel afgevallen.

Ik was net in de Mediamarkt. Daar lieten ze Zuid-Korea - Griekenland op de grootste plasma scherm ter wereld zien.

Zeker allemaal kinderwagentjes ervoor? :puh:

Vind het tot nu toe niet zo'n heel goed WK.

Geplaatst:

Is die goal van Zuid-Afrika nou zo speciaal? Scherp schot, dat wel, maar om nou te zeggen dat het een wereldgoal is..:{

Geplaatst:

Is die goal van Zuid-Afrika nou zo speciaal? Scherp schot, dat wel, maar om nou te zeggen dat het een wereldgoal is..:{

Het enigste wat was dat hij er goed in zat. Hij is zo speciaal, omdat het eerste doelpunt van het wk is en er nog geen mooiere is gemaakt ( ja mssh die van Heinze vandaag).

Geplaatst:

Eindelijk een wedstrijd waar ik van genoot! Fantastische duels, en zeer goede kansen. Wat een blunder van Green zeg, daar is geen twijfel over mogelijk. En wat was Tim Howard een stopper hoor, niets kwam er meer in! Zeer goede keeper vind ik die man.

Geplaatst:

Eindelijk een wedstrijd waar ik van genoot! Fantastische duels, en zeer goede kansen. Wat een blunder van Green zeg, daar is geen twijfel over mogelijk. En wat was Tim Howard een stopper hoor, niets kwam er meer in! Zeer goede keeper vind ik die man.

Ha ha, die blunder van Green was gewoon een van de grootste blunders ooit. Verder hoop ik vandaag een stunt van Australie tegen Duitsland.

Geplaatst: (bewerkt)

Agenda 13 juni

[table=simple]Tijd|Wedstrijd

13:30| Algerije - Slovenië

16:00| Servië - Ghana

20:30| Duitsland - Australië[/table]

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Duitsland- Australië wordt een mooie pot. Is kijken wat Duitsland gaat doen dit WK, ze missen veel spelers. De andere wedstrijden boeien me niet echt.

Geplaatst:

Eigenlijk heb ik helemaal niets moet voetbal. Gelukkig ben ik zo hypocriet én nationalistisch genoeg om wél tijdens het WK en EK te kijken (met een groep) en te juichen/vloeken voor oranje.

Zoonlief is ook fan, die is helemaal in de stemming. Jammer genoeg voor hem gaan zo op zijn school voor zover ik weet niet kijken. Ik daarin tegen ben morgen vrij en kan dus wél live kijken! :dans:

Geplaatst:

Ik ga wel op school kijken. :D

Wij hebben wat met leraren gepraat en zo wat lessen verschoven maar het laatste uur Nederlands kon niet verplaats worden (wat een heks!) maar dat maakt niet uit want dan gaan we toch naar huis! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Agenda 14 juni

[table=simple]Tijd| Wedstrijd

13:30| NEDERLAND - Denemarken

16:00| Japan - Kameroen

20:30| Italië - Paraguay[/table]

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...