Dieko Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Maradonna is wel heel veel afgevallen. Ik was net in de Mediamarkt. Daar lieten ze Zuid-Korea - Griekenland op de grootste plasma scherm ter wereld zien. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Maradonna is wel heel veel afgevallen. Ik was net in de Mediamarkt. Daar lieten ze Zuid-Korea - Griekenland op de grootste plasma scherm ter wereld zien. Zeker allemaal kinderwagentjes ervoor? Vind het tot nu toe niet zo'n heel goed WK. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Is die goal van Zuid-Afrika nou zo speciaal? Scherp schot, dat wel, maar om nou te zeggen dat het een wereldgoal is.. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Is die goal van Zuid-Afrika nou zo speciaal? Scherp schot, dat wel, maar om nou te zeggen dat het een wereldgoal is.. Het enigste wat was dat hij er goed in zat. Hij is zo speciaal, omdat het eerste doelpunt van het wk is en er nog geen mooiere is gemaakt ( ja mssh die van Heinze vandaag). Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Eindelijk een wedstrijd waar ik van genoot! Fantastische duels, en zeer goede kansen. Wat een blunder van Green zeg, daar is geen twijfel over mogelijk. En wat was Tim Howard een stopper hoor, niets kwam er meer in! Zeer goede keeper vind ik die man. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Eindelijk een wedstrijd waar ik van genoot! Fantastische duels, en zeer goede kansen. Wat een blunder van Green zeg, daar is geen twijfel over mogelijk. En wat was Tim Howard een stopper hoor, niets kwam er meer in! Zeer goede keeper vind ik die man. Ha ha, die blunder van Green was gewoon een van de grootste blunders ooit. Verder hoop ik vandaag een stunt van Australie tegen Duitsland. Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Agenda 13 juni [table=simple]Tijd|Wedstrijd 13:30| Algerije - Slovenië 16:00| Servië - Ghana 20:30| Duitsland - Australië[/table] Bewerkt: 13 juni 2010 door Cabyon Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Niet wedstrijden waar ik voor sta te popelen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Duitsland- Australië wordt een mooie pot. Is kijken wat Duitsland gaat doen dit WK, ze missen veel spelers. De andere wedstrijden boeien me niet echt. Reageren
Cilly Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Eigenlijk heb ik helemaal niets moet voetbal. Gelukkig ben ik zo hypocriet én nationalistisch genoeg om wél tijdens het WK en EK te kijken (met een groep) en te juichen/vloeken voor oranje. Zoonlief is ook fan, die is helemaal in de stemming. Jammer genoeg voor hem gaan zo op zijn school voor zover ik weet niet kijken. Ik daarin tegen ben morgen vrij en kan dus wél live kijken! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Ik ga wel op school kijken. Reageren
paul007 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Ik ga wel op school kijken. Wij hebben wat met leraren gepraat en zo wat lessen verschoven maar het laatste uur Nederlands kon niet verplaats worden (wat een heks!) maar dat maakt niet uit want dan gaan we toch naar huis! Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 (bewerkt) Agenda 14 juni [table=simple]Tijd| Wedstrijd 13:30| NEDERLAND - Denemarken 16:00| Japan - Kameroen 20:30| Italië - Paraguay[/table] Bewerkt: 13 juni 2010 door Cabyon Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.