Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ze kunnen zelfs slechte wedstrijden winnen, dat kan ze zelfvertrouwen opleveren. :D

Maar het was inderdaad barslecht. De tweede helft ging al wat beter, met wat leuke acties van Elia. Die mag van mij wel tegen Japan starten, ten koste van Van der Vaart. Daarnaast vond ik Van der Wiel goed spelen. Kuyt deed wat hij moest doen (daarmee bedoel ik, overal zijn en tegenin gaan) en Heitinga viel me erg mee. De rest vond ik slecht spelen. Hopelijk zaterdag wat beter. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste..

Jij weet zeker niet wat erin '88 in gebeurd. Nederland speelde een barslechte poulefase en kwamen met geluk door (dankzij Kieft). Toen werd Nederland toch ook Europees kampioen. Dus waarom nu niet. Duitsland speelt een goede poule en vliegen erin de 8ste finales eruit (of ja daar droom ik van:P). Dus meestal moet de wereldkampioen in het toernooi groeien en dat doe Nederland nu dus ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste..

België olé olé... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste..

België olé olé... :engel:

Ha ha, over 4 jaar weer, dan mogen jullie meedoen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste..

België olé olé... :engel:

Ha ha, over 4 jaar weer, dan mogen jullie meedoen :puh:.

Was tegen Brecht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Boeiend dat ze minder spelen, Denemarken heeft op geen enkele manier aanspraak kunnen maken op winst. Nederland speelde saai, degelijk en bij tijden inderdaad wat slordig, maar het is nog aftasten in een eerste wedstrijd en een team als Nederland groeit hopelijk vanzelf gedurende het WK. Ben in ieder geval blij dat Elia zich weer zo goed heeft laten zien, die kan van grote waarde zijn op dit toernooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij weet zeker niet wat erin '88 in gebeurd. Nederland speelde een barslechte poulefase en kwamen met geluk door (dankzij Kieft). Toen werd Nederland toch ook Europees kampioen. Dus waarom nu niet. Duitsland speelt een goede poule en vliegen erin de 8ste finales eruit (of ja daar droom ik van:P). Dus meestal moet de wereldkampioen in het toernooi groeien en dat doe Nederland nu dus ook.

En zo zijn er meer doem en roemscenario's, feit is dat ze nu slecht speelden tegen Denemarken, wat nou ook niet zo een topploeg is. Ik wil je niet uit je droom van 'Oranje groeit' halen, maar in de voorrondes speelde Nederland veel beter. Van dat groeien klopt nou ook niet bijster veel als je de voorrondes meerekent. Je kan nu wel 20 doem en roemscenario's opnoemen, feit blijft dat Nederland slecht speelde(voor hun doen) en dat ze met dit voetbal zeker niet de finale gaan halen.

België olé olé... :engel:

Wat heeft België hier in godsnaam mee te maken? Als je niks anders kan bedenken om in te gaan op wat ik zeg dan loze uitspraken, reageer dan niet. Ik erger me dood aan die supporters die niet kunnen toegeven dat hun ploeg slecht speelde(al dan niet voor hun doen).

Link to comment
Delen op andere websites

België olé olé... :engel:

Wat heeft België hier in godsnaam mee te maken? Als je niks anders kan bedenken om in te gaan op wat ik zeg dan loze uitspraken, reageer dan niet. Ik erger me dood aan die supporters die niet kunnen toegeven dat hun ploeg slecht speelde(al dan niet voor hun doen).

Ik durf best voor jouw (eigen) ogen toe te geven dat dit ook niet hun sterkste wedstrijd was, al vond ik Kuyt voor zijn doen dan ook zwak presteren. Hopen dat het in de volgende wedstrijd beter gaat.


Agenda 15 juni

[table=border]Tijd|Wedstrijd

13:30|Nieuw-Zeeland - Slowakije

16:00|Ivoorkust - Portugal

20:30|Brazilië - Noord-Korea[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Ivoorkust - Portugal. Oh wat zou ik er veel geld voor geven om Ronaldo op z'n bek te zien gaan met 3-0..:-( Ben benieuwd naar de prestaties van Kaká, eens zien hoe hij met de druk omgaat.

Tegen Noord-Korea, ja ja. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste..

Nee, Argentinië of Engeland was veel beter... Als iedereen behalve Duitsland ineens kansloos is omdat ze slecht gespeeld hebben, dan was de winnaar nu al bekend. Het is vaak aftasten in de eerste wedstrijden, en ik moet bekennen dat ik "blij" ben met deze wedstrijd. 2 jaar terug had oranje een geweldige start, maar ze kunnen totaal niet tegen het "favoriete" idee. Men zegt wel eens "je wordt kampioen als je je slechte wedstrijden ook wint". Hopelijk geldt dat nu ook.

Niet te vergeten dat ze gewoon ook veel beter kunnen. Als je nu niet beter kan, heb je niet meer dan gelijk. Maar hoe baseer je je mening op 1 wedstrijd, die nog gewonnen wordt ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken, en heb het doelpunt gezien. Sorry hoor, maar als je denkt dat je met dit soort zwak voetbal het WK gaat winnen, dan heb je het mis. Trouwens was dat doelpunt ongelofelijk ongelukkig, de bal gaat in eigen doel omdat die ene schouder er tussenzit. Oranje die het WK wint? Haha, als ze dit soort zwak voetbal blijven brengen vrees ik het ergste..

Nee, Argentinië of Engeland was veel beter... Als iedereen behalve Duitsland ineens kansloos is omdat ze slecht gespeeld hebben, dan was de winnaar nu al bekend. Het is vaak aftasten in de eerste wedstrijden, en ik moet bekennen dat ik "blij" ben met deze wedstrijd. 2 jaar terug had oranje een geweldige start, maar ze kunnen totaal niet tegen het "favoriete" idee. Men zegt wel eens "je wordt kampioen als je je slechte wedstrijden ook wint". Hopelijk geldt dat nu ook.

Niet te vergeten dat ze gewoon ook veel beter kunnen. Als je nu niet beter kan, heb je niet meer dan gelijk. Maar hoe baseer je je mening op 1 wedstrijd, die nog gewonnen wordt ook?

Ze speelden in de voorrondes goed, heel goed durf ik zelf zeggen. Maar vandaag was het toch ondermaats? Ik heb al veel betere wedstrijden gezien van Oranje hoor. Ze hebben gewonnen, dat wel, maar of een owngal en een rebound nou verdienstelijke goals zijn? Trouwens, heb je Argentinië wel gevolgd? Elk aanvallend gevaar kwam van Messi, maar die Enyema ofzo zat er steeds tussen(topkeeper?!). Brute pech voor Messi, je mag van hem zeggen wat je wilt, maar niet dat hij niet in vorm is. Enja, Engeland, best lullig hoe ze zijn verloren, maar potten gebroken hebben ze nog niet.

@ Cabyon: Mocht je je wat verdiept hebben in Brazilië, dan zou je geweten hebben dat de opstelling van Brazilië staat of valt met Kaká. Hun bondscoach heeft vele goede spelers laten staan, en het is Kaká die nu de spelmaker zal moeten zijn van Brazilië. Kaká heeft een rotseizoen achter de rug en nu krijgt hij alle druk op zich..Ik denk dat het nu wel duidelijk is wat ik postte? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Argentinië of Engeland was veel beter... Als iedereen behalve Duitsland ineens kansloos is omdat ze slecht gespeeld hebben, dan was de winnaar nu al bekend. Het is vaak aftasten in de eerste wedstrijden, en ik moet bekennen dat ik "blij" ben met deze wedstrijd. 2 jaar terug had oranje een geweldige start, maar ze kunnen totaal niet tegen het "favoriete" idee. Men zegt wel eens "je wordt kampioen als je je slechte wedstrijden ook wint". Hopelijk geldt dat nu ook.

Niet te vergeten dat ze gewoon ook veel beter kunnen. Als je nu niet beter kan, heb je niet meer dan gelijk. Maar hoe baseer je je mening op 1 wedstrijd, die nog gewonnen wordt ook?

Ze speelden in de voorrondes goed, heel goed durf ik zelf zeggen. Maar vandaag was het toch ondermaats? Ik heb al veel betere wedstrijden gezien van Oranje hoor. Ze hebben gewonnen, dat wel, maar of een owngal en een rebound nou verdienstelijke goals zijn? Trouwens, heb je Argentinië wel gevolgd? Elk aanvallend gevaar kwam van Messi, maar die Enyema ofzo zat er steeds tussen(topkeeper?!). Brute pech voor Messi, je mag van hem zeggen wat je wilt, maar niet dat hij niet in vorm is. Enja, Engeland, best lullig hoe ze zijn verloren, maar potten gebroken hebben ze nog niet.

Nou ga ik me echt afvragen of je de post van Dutchy wel goed hebt gelezen. Lees nu eens beide vetgedrukte delen. Je stelt een vraag, terwijl zij er al letterlijk antwoord op heeft gegeven. Zoals Dutchy ook al zei, je wordt kampioen als je je slechte wedstrijden ook wint. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...