Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Ja, het is nu echt over en uit voor de Fransen. De Fransen speelde slecht, maar de Afrikanen deden het wel beter maar waren ook niet zo goed. Er zijn al 2 teams (officieel) door. Mexico en Uruguay.

Nederland en Argentinië zijn sowieso tweedes, met een heel kleine kans om NIET meer eerstes te zijn.

Als Italië tweede wordt, moet Nederland eigenlijk ook maar tweede worden. Toch liever Paraguay. :{

Weet je niet. Paraguay wordt niet voor niks 1e en Italie 2e. Dat betekent een beetje dat Paraguay het beter heeft gedaan dan Italie. Maar we moeten afwachten. Als je wereldkampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

1-0 VS! Karia Rode kaart! Laatste minuten haahah!

Ik vind het echt zo'n last-minute WK. :-(

Mee eens. Hopelijk worden de volgende rondes interresanter. Vind de groepsfases nog niet echt wat je zegt: "Zo! Wat een wedstrijd!"

Waren wel 1 of 2 leuke wedstrijden bij. Maar verder was het echt dramatisch.

Link to comment
Delen op andere websites

1-0 VS! Karia Rode kaart! Laatste minuten haahah!

Ik vind het echt zo'n last-minute WK. :-(

Mee eens. Hopelijk worden de volgende rondes interresanter. Vind de groepsfases nog niet echt wat je zegt: "Zo! Wat een wedstrijd!"

Waren wel 1 of 2 leuke wedstrijden bij. Maar verder was het echt dramatisch.

Dat krijg je als je allemaal van die halve landen mee laat doen. Er zijn misschien maar 8 ploegen die echt goed, aantrekkelijk voetbal kunnen spelen. Maargoed aan een wk met 16 teams verdient Blatter niet genoeg, dus helaas wordt het wk pas in de knock-out fase interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

Yes, Duitsland wint :dans: Go :dans: Mannschaft Go :dans:

Nee, jong. Ik denk zelf dat Argentinië kampioen wordt. Nederland VS Italië in knockout fase. Ik ben dan wel voor Nederland. ;) Nederland - Argentinië in de finale. Argentinië wint. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja had het gezien, was wel een leuke wedstrijd om te kijken. Ik had verwacht dat Italie wel doorging. Nee dus, krijgen we in de achtste finale Nederland-Slowakije.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, jong. Ik denk zelf dat Argentinië kampioen wordt. Nederland VS Italië in knockout fase. Ik ben dan wel voor Nederland. ;) Nederland - Argentinië in de finale. Argentinië wint. ;)

Ik verwacht meer iets als Duitsland, Brazilië, Argentinië en Spanje in de finale, maar ik heb nog niet echt geckeckt of dit wel mogelijk is... ik hoop raar genoeg dat Duitsland kampioen wordt, anders Spanje :7 .

Wel jammer dat Italië eruit ligt, die ene bal was binnen... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, jong. Ik denk zelf dat Argentinië kampioen wordt. Nederland VS Italië in knockout fase. Ik ben dan wel voor Nederland. ;) Nederland - Argentinië in de finale. Argentinië wint. ;)

Ik verwacht meer iets als Duitsland, Brazilië, Argentinië en Spanje in de finale, maar ik heb nog niet echt geckeckt of dit wel mogelijk is... ik hoop raar genoeg dat Duitsland kampioen wordt, anders Spanje :7 .

Wel jammer dat Italië eruit ligt, die ene bal was binnen... :-(

Duitsland!? Onze aartsrivaal? Ben je wel goed wijs? Spanje is wel okéy.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...