Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Als je alleen maar gaat aanvallen heeft Oranje 1 verdedigende-middenvelder: Van Bommel verdedigers: Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Mathijsen. En 1 keeper: Stekelenburg, misschien loopt De Jong ook nog wel mee, bij de aanval loopt Sneijder, Kuyt, V.d. Vaart, Van Persie... dat houdt in dat als ze gaan counteren, dat ze alsnog nog 1 middenvelder+4 verdedigers voorzich hebben staan. Alhoewel ik niet zeker weet of Van Bommel ook nog mee aanvalt. :O

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Als je alleen maar gaat aanvallen heeft Oranje 1 verdedigende-middenvelder: Van Bommel verdedigers: Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst, Mathijsen. En 1 keeper: Stekelenburg, misschien loopt De Jong ook nog wel mee, bij de aanval loopt Sneijder, Kuyt, V.d. Vaart, Van Persie... dat houdt in dat als ze gaan counteren, dat ze alsnog nog 1 middenvelder+4 verdedigers voorzich hebben staan. Alhoewel ik niet zeker weet of Van Bommel ook nog mee aanvalt. :O

En jij denkt dat Gio en Vd Wiel/Boulahrouz bij een aanval op de achterste linie blijven? Als je alleen maar loopt aan te vallen heb je goed kans dat bijvoorbeeld een Torres alleen voor Mathijssen en Heitinga komt te staan. En als dat een aantal keer per wedstrijd gebeurt zitten er bij Torres ook wat goals in.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hij stond wel op de juiste plek, dat is waar je een goede spits aan herkent.

Lol, als persoon A op doel schiet weet persoon B van langs geen kanten waar de bal terechtkomt. In het doel, op de keeper, geblokt door de keeper, op de paal,..Dat noemen ze puur geluk..:7

Oja en dat gepass tussen de verdediging mag ook wel es kappen' date=' wij willen aanvallen zien en niet de hele tijd driehoekjes tussen de verdediging.[/quote']

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo heeft Spanje het af laten weten? Ze spelen het beste en mooiste voetbal van iedereen. Als Nederland Spanje treft dan zie ik dat niet rooskleurig tegemoet. Want de Nederlandse verdediging was vandaag weer een aardig drama, ik wil ze villa of torres wel eens zien uitschakelen.

Ze lieten het toch afweten in de afronding, of niet soms?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo heeft Spanje het af laten weten? Ze spelen het beste en mooiste voetbal van iedereen. Als Nederland Spanje treft dan zie ik dat niet rooskleurig tegemoet. Want de Nederlandse verdediging was vandaag weer een aardig drama, ik wil ze villa of torres wel eens zien uitschakelen.

Ze lieten het toch afweten in de afronding, of niet soms?

Ach het zit wel eens niet mee. Spanje heeft 20 kansen ofzo en Zwitserland 1 of 2. Dan komt het van de 100 wedstrijden 1x voor dat spanje zo'n wedstrijd niet wint. Normaal wint Spanje hem gewoon met gemak.

Daarnaast gaat het niet zo zeer om de uitslag maar om het voetbal dat ze spelen. Normaal gesproken als je goed voetbal speelt dan win je ook gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast gaat het niet zo zeer om de uitslag maar om het voetbal dat ze spelen.

Nee, uiteindelijk gaat het om de uitslag. Daar pak je drie punten mee, daar ga je mee door naar de volgende ronde, toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast gaat het niet zo zeer om de uitslag maar om het voetbal dat ze spelen.

Nee, uiteindelijk gaat het om de uitslag. Daar pak je drie punten mee, daar ga je mee door naar de volgende ronde, toch? :puh:

Ja precies. Je kan nog zo'n mooi voetbal vertonen, als je de punten die je nodig hebt niet pakt, dan kom je niet voor op dit WK, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast gaat het niet zo zeer om de uitslag maar om het voetbal dat ze spelen.

Nee, uiteindelijk gaat het om de uitslag. Daar pak je drie punten mee, daar ga je mee door naar de volgende ronde, toch? :puh:

Goed voetbal staat meestal direct in verband met overwinningen. Als je goed voetbalt kun je wereldkampioen worden, als je bagger voetbalt maar in poulefase wel 9 punten haalt (zoals Nederland) word je nog geen wereldkampioen. Ik kan me geen wereld- of europeeskampioen bedenken die die titel heeft bereikt met slecht voetbal.

En dat Spanje van Zwitserland verliest wil niet zeggen dat Spanje niet gewoon het beste team op dit toernooi is. Soms heb je gewoon wedstrijden waar de ene partij oppermachtig is en de andere partij uit het niets scoort.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast gaat het niet zo zeer om de uitslag maar om het voetbal dat ze spelen.

Nee, uiteindelijk gaat het om de uitslag. Daar pak je drie punten mee, daar ga je mee door naar de volgende ronde, toch? :puh:

Goed voetbal staat meestal direct in verband met overwinningen. Als je goed voetbalt kun je wereldkampioen worden, als je bagger voetbalt maar in poulefase wel 9 punten haalt (zoals Nederland) word je nog geen wereldkampioen. Ik kan me geen wereld- of europeeskampioen bedenken die die titel heeft bereikt met slecht voetbal.

Meestal ja, maar met baggervoetbal kun je wel kampioen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast gaat het niet zo zeer om de uitslag maar om het voetbal dat ze spelen.

Nee, uiteindelijk gaat het om de uitslag. Daar pak je drie punten mee, daar ga je mee door naar de volgende ronde, toch? :puh:

Goed voetbal staat meestal direct in verband met overwinningen. Als je goed voetbalt kun je wereldkampioen worden, als je bagger voetbalt maar in poulefase wel 9 punten haalt (zoals Nederland) word je nog geen wereldkampioen. Ik kan me geen wereld- of europeeskampioen bedenken die die titel heeft bereikt met slecht voetbal.

Meestal ja, maar met baggervoetbal kun je wel kampioen worden.

Voorbeelden uit de afgelopen jaren waar dat gebeurt is? Je kunt als je geluk hebt een wedstrijd winnen als je slecht speelt. Maar je hebt niet 7 keer achter elkaar geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

Voorbeelden uit de afgelopen jaren waar dat gebeurt is? Je kunt als je geluk hebt een wedstrijd winnen als je slecht speelt. Maar je hebt niet 7 keer achter elkaar geluk.

Voorbeelden hoef ik niet te geven. Ik zeg niet dat het eerder is gebeurd, ik zeg dat het kan gaan gebeuren. Waarom zou je een finale niet kunnen winnen met slecht spel, maar een wedstrijd in de poulronde wel? Overigens, ik vond Griekenland 6 jaar terug niet bijstergoed spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voorbeelden hoef ik niet te geven. Ik zeg niet dat het eerder is gebeurd, ik zeg dat het kan gaan gebeuren. Waarom zou je een finale niet kunnen winnen met slecht spel, maar een wedstrijd in de poulronde wel? Overigens, ik vond Griekenland 6 jaar terug niet bijstergoed spelen.

Ik had ook dat voorbeeld in mijn hoofd, Griekenland op het EK in 2004. Dat was iets voor mij van: hoe zijn die nu toch Europees kampioen kunnen worden, België had er zelfs in een vriendschappelijke match er van gewonnen :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

Voorbeelden uit de afgelopen jaren waar dat gebeurt is? Je kunt als je geluk hebt een wedstrijd winnen als je slecht speelt. Maar je hebt niet 7 keer achter elkaar geluk.

Voorbeelden hoef ik niet te geven. Ik zeg niet dat het eerder is gebeurd, ik zeg dat het kan gaan gebeuren. Waarom zou je een finale niet kunnen winnen met slecht spel, maar een wedstrijd in de poulronde wel? Overigens, ik vond Griekenland 6 jaar terug niet bijstergoed spelen.

Je kunt de finale best met geluk winnen. Maar niet de eerste poule wedstrijd én de tweede poule wedstrijd én de derde poule wedstrijd én de achtste finale én de kwart finale én de halve finale én de finale. Je zal toch echt voetballende kwaliteiten moeten hebben om wereldkampioen te worden, daar ben ik van overtuigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is denk ik nu al zo goed als beslist dat wij in de kwart finales tegen Brazilië komen. Denk niet dat Chili kans maakt om van Brazilië te winnen.

En Slowakije verslaat ons ook niet denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...