MegaPilot Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik hoop dat Spanje Duitsland verslaat, op papier is Spanje dan wel de beste ploeg van het tornooi, maar op het veld doen ze het niet goed hoor. Nederland-Spanje is voor mij de droomfinale.. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Bah helaas moet ik werken dus kan ik de wedstrijd niet bekijken, Maarja het is niet alsof deze wedstrijd heel belangrijk is ofz... En we moeten Uruguay vooral niet onderschatten, Suarez hebben ze misschien niet meer. maar als het uiteindelijk op strafschoopen aankomt en 'El Loco' weer zo een lobje geeft, dan zijn we wel de sigaar. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Waarschijnlijk zal de uitslag helemaal niet zo groot zijn hoor. Het is een halve finale, waar meestal erg voorzichtig in wordt gespeeld. Dat zal nu ook het geval zijn denk ik. Misschien één of twee goals, maar dan houdt het denk ik ook wel op hoor. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik zeg het jullie, mensen. Nu topscoorder Luis Suarez er niet bi jis denk ik dat Nederland met 2-0 van Uruguay gaat winnen. Reageren
Kloep Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Echt geweldig, iedereen is hartstikke blij dat die Suarez er niet bij is. Alsof we met die gozer erbij niet zouden moeten kunnen winnen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Echt geweldig, iedereen is hartstikke blij dat die Suarez er niet bij is. Alsof we met die gozer erbij niet zouden moeten kunnen winnen. Nou, dan zou het iets moeilijker geweest zijn. Nu hoef je eigenlijk alleen maar uit te kijken voor Forlan. Ik hoop op een 2-0 overwinning. Ik heb liever een finale tegen Spanje, maar een finale tegen Duitsland is altijd wel leuk. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Met Suarez erbij kunnen we ook wel winnen. Ik bedoel dat er geen kans is dat ze scoren nu Suarez er niet bij is. Uruguay kan niet moeilijker dan Brazilië zijn. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Met Suarez erbij kunnen we ook wel winnen. Ik bedoel dat er geen kans is dat ze scoren nu Suarez er niet bij is. Uruguay kan niet moeilijker dan Brazilië zijn. Forlan is echt wel gevaarlijker dan Suarez. Voor Forlan moet je ook buiten de 16 bang zijn, voor Suarez niet. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Als het Nederland elftal ook alleen maar zo denkt 'We moeten alleen uitkijken voor Forlan', dan verliezen we alsnog. Staan er straks 10 man op Forlan heen, en de rest allemaal vrij. Moeten we ook niet hebben, lijkt me. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Goal Echt prachtige doelpunt Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Wat een doelpunt! Heb nog geen mooiere gezien dan deze. Heerlijk geschoten! Zoals de Engelsen zeggen, a screamer! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 2 prachtgoals..Naja, de rest van de match kijk ik niet meer, m'n pa vond het nodig om ruzie te zoeken tegen iedereen die in een straal van 3 meter rond hem zit. Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Prachtige goal van Van Bronckhorst. Zo'n zelfde maakte hij dit seizoen ook al bij Feyenoord! En die 1-1, lekker Stekelenburg Was een blunder. Daarnaast ook lekker afgefloten scheids... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.