Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Bah helaas moet ik werken dus kan ik de wedstrijd niet bekijken, Maarja het is niet alsof deze wedstrijd heel belangrijk is ofz... 0_0

En we moeten Uruguay vooral niet onderschatten, Suarez hebben ze misschien niet meer. maar als het uiteindelijk op strafschoopen aankomt en 'El Loco' weer zo een lobje geeft, dan zijn we wel de sigaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal de uitslag helemaal niet zo groot zijn hoor. Het is een halve finale, waar meestal erg voorzichtig in wordt gespeeld. Dat zal nu ook het geval zijn denk ik. Misschien één of twee goals, maar dan houdt het denk ik ook wel op hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt geweldig, iedereen is hartstikke blij dat die Suarez er niet bij is. Alsof we met die gozer erbij niet zouden moeten kunnen winnen. :7

Nou, dan zou het iets moeilijker geweest zijn. Nu hoef je eigenlijk alleen maar uit te kijken voor Forlan. Ik hoop op een 2-0 overwinning. Ik heb liever een finale tegen Spanje, maar een finale tegen Duitsland is altijd wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Met Suarez erbij kunnen we ook wel winnen. Ik bedoel dat er geen kans is dat ze scoren nu Suarez er niet bij is. Uruguay kan niet moeilijker dan Brazilië zijn.

Forlan is echt wel gevaarlijker dan Suarez. Voor Forlan moet je ook buiten de 16 bang zijn, voor Suarez niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het Nederland elftal ook alleen maar zo denkt 'We moeten alleen uitkijken voor Forlan', dan verliezen we alsnog. Staan er straks 10 man op Forlan heen, en de rest allemaal vrij. Moeten we ook niet hebben, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...