Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Hehe, wat is die Van Bommel een vuile speler zeg, had de scheids die fout opgemerkt had die eerste goal van NL dus helemaal niet gevallen en had hij mogelijk een rode kaart gekregen, die hij wel verdiende voor zo'n tackel. Maar ja dat is niet gebeurt. Voor het eerst in het WK heb ik NL bijna de hele wedstrijd toch wat zien voetballen. Toch kijk ik meer uit naar de wedstrijd van morgen vandaag.

Go Mannschaft :D

@GTT: volgens mij worden de Spanjaarden juist totaal weggespeeld, maar ja het kan eender zijn.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

FAN-TAS-TISCH! Nederland gewoon in de ja in de wat? ...IN DE FINALE!!!!!!!!!! EEN WK FINALE MET NEDERLAND!

Man....man man man wat een heerlijke avond.

ps: Je bent een KNEUS als je als voor duitsland bent!

Link to comment
Delen op andere websites

Alsnog vind ik dat Stekelenburg geen blunders heeft gemaakt deze wedstrijd, het waren 2 goals die niet houdbaar waren. De 1e was gewoon netjes ingeschoten en daar had geen enkele keeper wat aan kunnen doen. Het 2e doelpunt was ook geen blunder, er stonden een aantal (Oranje) spelers voor het doel en daarom was het dus totaal on overzichtelijk voor Stekelenburg. Je weet natuurlijk ook nooit wanneer hij gaat schieten en als keeper moet je wel een goed overzicht hebben van het strafschopgebied. Hij heeft misschien niet zijn beste wedstrijd gespeeld maar ook niet zijn slechtste.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste doelpunt was een goed geschoten zwabberbal van Florlán zo'n bal is zelfs voor de beste keepers (waar Stekelenburg op dit WK toch ook wel bijzit) zo goed als onmogelijk om te stoppen, zeker als die bal uit het niets komt en die tweede goal was duidelijk een fase die meerdere keren is geoefend, daarnaast werd Stekelenburg in zijn zicht ook gehindert door Kuyt.

Stekelenburg heeft zich idd niets te verwijten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sporen jullie nog wel helemaal? De eerste goal van Uruguay was onhoudbaar? Doe toch gewoon normaal. Als je zo'n bal 100 keer op Stekelenburg schiet dan heeft hij hem 99 keer, maar die ene keer dat hij blundert en hem niet heeft was gewoon vandaag. Niets mis mee, maar die bal was recht door het midden, normaal moet een keeper die gewoon hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Die scheidsrechter wilde echt nog 30 min langer spelen. Bijna 5 min extra tijd en die man floot nog niet af...

Maar we zitten in de FINALE!!! :D

Vermoed dat die scheidsrechter het Uruguay toch wel meer gegund had, want de blessuretijd was allang afgelopen. Na de 93ste minuut nog een kaart geven vind ik toch ook wel ongepast. :schater:

Maarja, na 32 jaar staan we weer in de finale en dat vind ik al een hele mooie overwinning opzich. Natuurlijk zou het helemaal prachtig zijn als Oranje met die wereldbeker terugkeert. :)

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Die scheidsrechter wilde echt nog 30 min langer spelen. Bijna 5 min extra tijd en die man floot nog niet af...

Maar we zitten in de FINALE!!! :D

Vermoed dat die scheidsrechter het Uruguay toch wel meer gegund had, want de blessuretijd was allang afgelopen. Na de 93ste minuut nog een kaart geven vind ik toch ook wel ongepast. :schater:

Maarja, na 32 jaar staan we weer in de finale en dat vind ik al een hele mooie overwinning opzich. Natuurlijk zou het helemaal prachtig zijn als Oranje met die wereldbeker terugkeert. :)

Als je snapte wat er aan de hand was. Van Bommel even geblesseerd duurde ongeveer 2 minuten, die worden er dan weer bijop geteld. Gele kaart was onterecht. Maar wat maakt het uit. Zolang er geen schorsingen zijn is het best.

Link to comment
Delen op andere websites

Gele kaart was onterecht. Maar wat maakt het uit. Zolang er geen schorsingen zijn is het best.

Onterecht? Wat heeft die gozer in die match allemaal gedaan, eigenlijk had hij makkelijk rood verdient hoor, mar dat is dan gelukkig niet gebeurt...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Die scheidsrechter wilde echt nog 30 min langer spelen. Bijna 5 min extra tijd en die man floot nog niet af...

Maar we zitten in de FINALE!!! :D

Toen van Bommel bij de zijlijn was had ik al Hup Holland Hup opgezet, daarna zag ik pas dat de wedstrijd nog door ging :7

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal nog 3 van de totale 64 wedstrijden te spelen.

- Duitsland - Spanje. (Halve finale, wedstrijd 62) Speelstad: Port Elizabeth | Stadion: Nelson Mandela Bay

- Uruguay tegen de verliezer van Duitsland of Spanje. (Strijd om derde plaats, wedstrijd 63) Speelstad: Durban | Stadion: Durban

- Nederland tegen winnaar van Duitsland of Spanje. (Finale, wedstrijd 64) Speelstad: Johannesburg | Stadion: Soccer City

Ja, ik dacht ik post het even voor de onwetende.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag dromen, toch? :puh:

uh... nee. België zal in deze staat niet eens tot een kwartfinale komen, laat staan een achtste finale. :engel:

De achtste finale is voor de kwartfinale, hoor. :7

Schande dat ie 1,5 minuut na die 3 minuten extra tijd liet doorspelen, scheidsrechtertje van niks..Oranje naar de finale!

Ik vond het een prima scheidsrechter. Het is toch logisch dat als er een blessure is van een speler, en die gaat liggen en wordt behandeld, dat er dan nog wat extra tijd bijkomt? Anders krijg je alleen spelers die gaan liggen, om zo tijd te rekken.

Hehe, wat is die Van Bommel een vuile speler zeg, had de scheids die fout opgemerkt had die eerste goal van NL dus helemaal niet gevallen en had hij mogelijk een rode kaart gekregen, die hij wel verdiende voor zo'n tackel. Maar ja dat is niet gebeurt. Voor het eerst in het WK heb ik NL bijna de hele wedstrijd toch wat zien voetballen.

Ben ik het toch niet mee eens. Hij raakte hem nauwelijks, schampte hem misschien net. Is dat rood? Hij hield zich in. Wilde niet doelbewust de tegenstander onderuit schoppen. Raakte hem nauwelijks. Dit was het beste wat hij kon doen, want ontwijken ging niet meer en als hij door was gegaan had hij een doodschop gegeven. Ja, die doodschop was rood geweest. Maar deze echt niet. Ben het wel met je eens dat ik voor het eerst kon genieten van het voetbal. Ze speelde met vlagen geweldig, jammer dat ze dat niet constanter doen.

Sporen jullie nog wel helemaal? De eerste goal van Uruguay was onhoudbaar? Doe toch gewoon normaal. Als je zo'n bal 100 keer op Stekelenburg schiet dan heeft hij hem 99 keer, maar die ene keer dat hij blundert en hem niet heeft was gewoon vandaag. Niets mis mee, maar die bal was recht door het midden, normaal moet een keeper die gewoon hebben.

Inderdaad. Het was gewoon een verkeerde inschatting. Als hij er met twee handen naar gesprongen had, was hij waarschijnlijk over gegaan. Als hij dat laatste hupje niet had gemaakt, had hij erachter gezeten. Verkeerde inschatting betekent niet dat hij onhoudbaar is... Maar Stekelenburg had ook weer een goede save, op die vrije trap van Forlan.

Gele kaart was onterecht. Maar wat maakt het uit. Zolang er geen schorsingen zijn is het best.

Onterecht? Wat heeft die gozer in die match allemaal gedaan, eigenlijk had hij makkelijk rood verdient hoor, mar dat is dan gelukkig niet gebeurt...

Die was wel onterecht. Ik dacht dat het afgelopen was, heel het stadion dacht dat (na zoveel extra extra tijd), en dus schopt van Bommel de bal weg. In de gedachte "yes we hebben gewonnen". Dat zag je gewoon aan v. Bommel zelf, dat hij het wilde vieren. Dat doen er wel vaker, de bal wegschoppen als uiting van blijdschap omdat ze gewonnen hebben. Hij kreeg geel voor dat wegschoppen, iets wat ik normaal gesproken wel kan begrijpen. Maar in deze situatie moet de scheids ook wat meer inlevingsvermogen hebben.

Ja, ik dacht ik post het even voor de onwetende.

Je denkt werkelijk dat iemand hier dat niet wist? :7

Die omhaal, ik schreeuwde het gewoon uit van verontwaardiging. Wat een actie. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Die omhaal, ik schreeuwde het gewoon uit van verontwaardiging. Wat een actie. :{

Ja, inderdaad. Maar veel kon die speler van Uruguay er niet aan doen. In ieder geval, hij deed het niet met opzet.

Demy de Zeeuw werd ook meteen naar het ziekenhuis gebracht na afloop van de wedstrijd als ik me niet vergis.

Bewerkt: door Mr-Triple-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...