Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Schande dat ie 1,5 minuut na die 3 minuten extra tijd liet doorspelen, scheidsrechtertje van niks..Oranje naar de finale!

@ hierboven: Dudeee..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

NEDERLAND IS DOOR NAAR DE FINALE !!!!!!!!!!!!

BELGEN NIET JAALOERS WORDEN

De meeste Belgen steunen Nederland juist. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was voor Nederland en ik ben een Belg. NEDERLAND IS DOOR NAAR DE FINALE VAN HET WK!!!!! YIHAAAAAAAA!!!!

Bewerkt: door .Corneria.
Geplaatst:

Vraagje: hoe kan het dat een scheidsrechter die zo hoog staat bij de FIFA toch zo slecht fluit. Laatste minuten: vrije bal voor Nederland en gele kaart voor Van Bommel. Waarom? Het was al tijd.. :puh:

Daarnaast speelde Nederland de tweede helft over het algemeen beter, en de voorlaatste minuten speelde ze echt goed (twee doelpunten).

Geplaatst:

Als we zo spelen in de finale als in de halve finale, zie ik het niet 1,2,3 zitten hoor. Was niet zo het je van het weer eens.

Geplaatst:

Een moeilijke wedstrijd, maar toch door naar de finale :dans:

Dringt morgen volgens mij pas bij mij door

Geplaatst:

Ik ben trots om in zo'n klein land te wonen, die verdomde goed zijn in voetbal. Nederland tot den dood!

Geplaatst:

Zo, prachtige goal van Giovanni van Bronckhorst. Echt geniaal gedaan, typisch een goal van Gio. Ook die van Robben en Sneijder waren legendarisch natuurlijk, een beetje jammer van die 2 andere goals van Uruguay. Maar ik moet eerlijk bekennen dat het doelpunt van Forlan ook geweldig was, Stekelenburg kon daar niets aan doen, deze was gewoon niet houdbaar meer. Maarja, we zijn door naar de finale en ik ga helemaal los! _O_:bier::dans::klap: Morgen even met spanning naar Spanje - Duitsland kijken, volgens mij worden die Duitsers weggespeeld maar het kan net zo goed andersom zijn. We zullen zien.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...