Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 (bewerkt) Ben ik het toch niet mee eens. Hij raakte hem nauwelijks, schampte hem misschien net. Is dat rood? Hij hield zich in. Wilde niet doelbewust de tegenstander onderuit schoppen. Raakte hem nauwelijks. Dit was het beste wat hij kon doen, want ontwijken ging niet meer en als hij door was gegaan had hij een doodschop gegeven. Ja, die doodschop was rood geweest. Maar deze echt niet. Ben het wel met je eens dat ik voor het eerst kon genieten van het voetbal. Ze speelde met vlagen geweldig, jammer dat ze dat niet constanter doen. Zijn wij nu wel over hetzelfde bezig, dergelijke tackles kunnen met wat ongeluk een gebroken been veroorzaken. Zoals Johan Boskamp het zo zei: 'Dat is diep rood, enkel jammer dat de scheids het niet zag...' en je weet wel wat volgde op die tackle... Daarbij vind ik Van Bommels gele kaart echt wel terecht, die verdiende hij nu wel. Je verdiend die dingen soms over een hele wedstrijd niet altijd enkel door één tackle hoor . Daarbij vond ik die omhaal van Caérecas(wat was zen naam u weer?) best wel grappig, de gozer dacht echt dat hij op de bal had getrapt ipv van op die verdediger zijn gezicht. Moet wel pijn doen zo'n knal tegen je hoofd... Bewerkt: 7 juli 2010 door Hearv94 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Dat was om die kleine ruzie daarna. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Geniale actie van Gio trouwens, als hij niet op die lijn had gestaan en de bal had weggekopt had het heel anders kunnen uitpakken. Ook nog eens gescoord als links back. Hij was deze wedstrijd van grote waarde hoor, net als Sneijder, Robben, Van Bommel, en Stekelenburg heeft net als voorgaande wedstrijden weer prima gekeeped (jammer van die goal van Forlán, hij stond verkeerd). Nogal slordig op het eind, maar dat doet er allemaal niet meer toe. Het maakt me eigenlijk niks uit of Holland tegen Spanje of Duitsland speelt, ik heb zoiets van, als ze tegen Brazilië kunnen winnen kunnen ze dat tegen enig ander land ook. Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Die was wel onterecht. Ik dacht dat het afgelopen was, heel het stadion dacht dat (na zoveel extra extra tijd), en dus schopt van Bommel de bal weg. In de gedachte "yes we hebben gewonnen". Dat zag je gewoon aan v. Bommel zelf, dat hij het wilde vieren. Dat doen er wel vaker, de bal wegschoppen als uiting van blijdschap omdat ze gewonnen hebben. Hij kreeg geel voor dat wegschoppen, iets wat ik normaal gesproken wel kan begrijpen. Maar in deze situatie moet de scheids ook wat meer inlevingsvermogen hebben. Die gele kaart is gewoon terecht, de scheidsrechter past alleen de regels toe. Bal wegschoppen is gewoon geel, hoe ver je er ook omheen wilt draaien. Hij schopt de bal gewoon weg. Jammer dan. Over De Zeeuw: De blessure die Demy de Zeeuw heeft opgelopen in de halve finale tegen Uruguay (3-2) valt mee. Gevreesd werd voor een kaakbreuk, maar nader onderzoek in een ziekenhuis wees uit dat er niets is gebroken. Wel moesten enkele tanden, die naar binnen waren geduwd, bij de middenvelder worden 'gestabiliseerd'.De Zeeuw kreeg na een halfuur bij een mislukte omhaal van Martin Cáceres de schoen van de Uruguayaan vol in het gezicht. Hij was even buiten bewustzijn, speelde wel verder, maar werd in de rust vervangen door Rafael van der Vaart. Volgens de arts van Oranje kan De Zeeuw zondag meedoen in de finale tegen Spanje of Duitsland. Wel is het waarschijnlijk dat hij dan zijn plaats weer moet afstaan aan bondgenoot Nigel de Jong. De laatste was tegen Uruguay geschorst. www.voetbalzone.nl Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Die omhaal, ik schreeuwde het gewoon uit van verontwaardiging. Wat een actie. Ja, inderdaad. Maar veel kon die speler van Uruguay er niet aan doen. In ieder geval, hij deed het niet met opzet. Demy de Zeeuw werd ook meteen naar het ziekenhuis gebracht na afloop van de wedstrijd als ik me niet vergis. Dat is onzin. Je gaat geen omhaal doen als er een verdediger op je lip zit, dat hoor je als flutvoetballer zelfs te weten.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Dat is onzin. Je gaat geen omhaal doen als er een verdediger op je lip zit, dat hoor je als flutvoetballer zelfs te weten.. Waarom niet? Als je de bal speelt is er toch niets aan de hand. Waarom zou je geen omhaal mogen doen als er een verdediger bij staat? Alleen beetje jammer dat hij de bal niet raakt, anders was er niks aan de hand geweest. Nouja, een bal tegen zijn neus misschien, maar toch. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ik vond Giovanni van Bronckhorst soweiso speler van de dag dankzij die mooie goal en die reddende kopbal. Gio is soweiso mijn favo speler NEDERLAND GAAT DOOR TOT HET BITTERE EINDE. wij zullen die Duitsers wel evve inmaken enterwijl we kampioen worden ook meteen wraak op Duitsland nemen Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ik vond Giovanni van Bronckhorst soweiso speler van de dag dankzij die mooie goal en die reddende kopbal. Gio is soweiso mijn favo speler NEDERLAND GAAT DOOR TOT HET BITTERE EINDE. wij zullen die Duitsers wel evve inmaken enterwijl we kampioen worden ook meteen wraak op Duitsland nemen Ik heb Giovanni altijd al een geweldige speler gevonden. Voor mij behoort hij sowieso bij de top. En iedereen heeft het nu over Nederland - Duitsland, terwijl Duitsland - Spanje nog niet eens is geweest. Velen denken dan ook dat Duitsland gaat winnen, maar je weet nooit hoe dat zal uitpakken. Voor hetzelfde geld komt Spanje als winnaar uit de bus, want ze kunnen denk ik toch wel wat beter dan dat ze tot nu toe hebben laten zien. Zo ging het trouwens ook bij Nederland - Brazilië, waarbij volgens mij de meerderheid dacht dat Brazilië zou winnen. Reageren
Venzio Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Nederland is door! Ik ben er echt blij mee, we mogen trots zijn op dit elftal. Gister in de 3e helft was het wel lachen trouwens nog daarna met Sneijder, van der Vaart en De Jong, "Kan ik nog even een liedje zingen?". (linkje) Ik vond de scheidsrechter op sommige momenten niet echt goed hoor, in de 1e helft na de opbouw richting Robben floot hij gelijk af, en we gingen in de 2e helft toch wel iets van 1,5 minuten door! Ach dat boeit niet meer, NEDEERLAANDD FINAALEEEEE!!!! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ik vond Giovanni van Bronckhorst soweiso speler van de dag dankzij die mooie goal en die reddende kopbal. Gio is soweiso mijn favo speler NEDERLAND GAAT DOOR TOT HET BITTERE EINDE. wij zullen die Duitsers wel evve inmaken enterwijl we kampioen worden ook meteen wraak op Duitsland nemen Bullshit. Anders was die bal naast gegaan.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Eerder tegen de paal en er dan in, hoor. Reageren
Venzio Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Eerder tegen de paal en er dan in, hoor. Inderdaad. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Dat is onzin. Je gaat geen omhaal doen als er een verdediger op je lip zit, dat hoor je als flutvoetballer zelfs te weten.. Waarom niet? Als je de bal speelt is er toch niets aan de hand. Waarom zou je geen omhaal mogen doen als er een verdediger bij staat? Alleen beetje jammer dat hij de bal niet raakt, anders was er niks aan de hand geweest. Nouja, een bal tegen zijn neus misschien, maar toch. Die speler heeft niet voor niets geel gekregen.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Dat was niet voor die omhaal, schat. Dat was voor het geduw en ruzie, waar Sneijder ook geel voor kreeg. Even beter opletten graag. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Hadden we die goal van van Bronckhorst al niet eens eerder gezien? http://www.youtube.com/watch?v=xfuCr6MoFO4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.