Jump to content

WK Zuid-Afrika 2010


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Laten we een beetje realistisch blijven. Ik denk dat Nederland echt niet wint met zo'n verdediging hoor. Ik gok op Spanje, prachtig team. Engeland haar team is te oud, Brazilië en Italië laten een aantal goede spelers thuis en Portugal is ook niks op het middenveld na. Duitsland of Spanje gok ik.

_O_

Waarom stemmen mensen op Nederland als ze zelf zeggen dat Nederland het niet gaat halen? :7 Maargoed..Italië is niet in vorm, dus die valt voor mij al af. Ik denk dat Argentinië en Brazilië een redelijke kans maken. Al moet ik toegeven dat Spanje de laatste tijd goed speelt. Van Duitsland verwacht ik niet veel, eerlijk gezegd.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Moeilijke vraag maar ik weet zeker dat Italië en Frankrijk gaan WK niet winnen. De kandidaat is Duitsland, Spanje en Brazilië. Nederland kan ver bereiken maar toch wint WK niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Nederland Wereld kampioen wordt. Het NL Team is nog nooit zo goed geweest met spelers als: Arjen robben, Wesley Sneijder, Klaasjan Huntelaar, Rafael van der Vaart en Robin van Persie. NL heeft alle oefenwedstrijden tot nu gewonnen en ik weet zeker dat het de andere teams uit de poule aankan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Nederland Wereld kampioen wordt. Het NL Team is nog nooit zo goed geweest met spelers als: Arjen robben, Wesley Sneijder, Klaasjan Huntelaar, Rafael van der Vaart en Robin van Persie. NL heeft alle oefenwedstrijden tot nu gewonnen en ik weet zeker dat het de andere teams uit de poule aankan :)

Jammer genoeg zit er in de Nederlandse verdediging 1 groot gat. Noem eens een Nederlandse topverdediger? Juist, die is er niet...Je mag dan wel een sterrenmiddenveld en sterrenaanval hebben, zonder een degelijke verdediging komt Nederland er niet. Ik zeg niet dat de verdedigers van NL slecht zijn, maar toppers zijn het zeker niet. En Spanje verslaat Nederland op alle vlakken, sorry dat ik het moet zeggen. Sergio Ramos, Cassilias, David Silva, David Villa, Fernando Torres, Jesus Navas, en nog andere toppers. Ik kan een elftal maken van Spanje met spelers die ik allemaal tot het groepje 'sterspelers' indeel. Enja, ik ben van mening veranderd wat betreft 'Wie wint het WK?'.

Ik heb elke opstelling van elk land eens onder de loep genomen, en Spanje maakt het meeste kans. Goeie keeper, goeie verdedigers, goeie middenvelders en goeie aanvallers..Er is nergens wat slechts op aan te merken. Het is gewoonweg niet realistisch om te zeggen dat NL Wereldkampioen wordt, er is geen goeie verdediging. Blijf toch aub realistisch, NL is niet slecht, maar Oranje kan niet op tegen de echt grote landen als Brazilië en Argentinië. Van Brazilië ben ik niet zeker, ze laten een hoop goeie spelers thuis. Maar met een gefrustreerde Kaká op je veld kan je al ver komen..^_^

Voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel, Kaká is dit seizoen vaak geblesseerd geweest, heeft niet echt uitgeblonken en heeft volgens zijn vrouw te weinig speeltijd gekregen.

@ M4X: Nou nou nou zeg, je moet eerlijk zeggen dat Daniel Van Buyten een topverdediger is. 1 speler maakt geen team, maar iemand als Daniel Van Buyten in je verdediging is net hetzelfde als Mertesacker in je verdediging. Ze maken allesinds een verschil als het op kracht aankomt, en in duels zijn ze beiden top, wat wil je, 't zijn 2 reuzen. :puh:

Opmerking:

Weet je wat er ongelofelijk grappig is aan deze voorlopige uitslag van de poll? Dat de Nederlanders ervan uitgaan dat hun land wint. Datzelfde ego heeft het Nederlands elftal bij het vorige toernooi de kop gekost..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

@Megapilot: Je hebt gelijk dat er een groot gat in de verdediging is

Daar werd ook volop over gepraat tijdens de laatste wedstrijd: Nederland - Hongarije

Van Spanje weet ik nog niet zo veel, maar ik nam aan dat Nederland Italië wel aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland won van Italie en Frankrijk, dat was ook niet realistisch.

WE GONNA WIN THIS WOLRD CUP

Frankrijk en Italië zijn niet in vorm, dat is al eerder gezegd. Ze worden bij mij niet ingedeeld als mogelijke winnaars eerlijk gezegd..

Link to comment
Delen op andere websites

Hij had het over 2 jaar geleden, Italie was toen best wel in vorm. Frankrijk was ook beter dan nu. Maar we hebben wel een kans om te winnen, we zijn alleen de underdog bij de kanshebbers. Maar Spanje hoeft maar 1 keer een zwakke wedstrijd spelen, en dan kunnen ze al uitgeschakeld zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij had het over 2 jaar geleden, Italie was toen best wel in vorm. Frankrijk was ook beter dan nu. Maar we hebben wel een kans om te winnen, we zijn alleen de underdog bij de kanshebbers. Maar Spanje hoeft maar 1 keer een zwakke wedstrijd spelen, en dan kunnen ze al uitgeschakeld zijn.

Duuuuude, hoelang is dat wel niet geleden? Er zijn zoveel onmogelijke wedstrijden geweest van ploegen. Feit blijft: NL dat wint van Spanje is UITZONDERING, op papier is Spanje de beste ploeg en in de praktijk ook. 1 dubieuze beslissing van de scheids kan een wedstrijd doen kantelen, dusja..Je mag gerust supporteren, daar heb ik geen problemen mee, maar blijf toch realistisch..;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vanochtend werd gezecht op het journaal dat vanavond de openingsceremonie van het WK plaatsvind, en dat deze live werd uitgezonden. Maar ik kan niets vinden op Tvgids.nl :S

Iemand een idee??

Was toch op 11 juni??!!

Link to comment
Delen op andere websites

Vanochtend werd gezecht op het journaal dat vanavond de openingsceremonie van het WK plaatsvind, en dat deze live werd uitgezonden. Maar ik kan niets vinden op Tvgids.nl :S

Iemand een idee??

Was toch op 11 juni??!!

Vanochtend op het NOS Journaal zeiden ze echt vanavond...

Link to comment
Delen op andere websites

Vanochtend werd gezecht op het journaal dat vanavond de openingsceremonie van het WK plaatsvind, en dat deze live werd uitgezonden. Maar ik kan niets vinden op Tvgids.nl :S

Iemand een idee??

Was toch op 11 juni??!!

Vanochtend op het NOS Journaal zeiden ze echt vanavond...

Als ik me niet vergis is er vandaag het openingsconcert en morgen pas de openingsceremonie. In België wordt het openingsconcert uitgezonden rond 21u30 op Canvas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...