Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

In Midnight club LA wordt je wel aangehouden als je door rood, te hard of roekeloos rijd, ook van Rockstar, een map als San Andreas kan geen kwaad, met de teckniek van de Xbox en PS3 kun je makkelijk San Andreas+ Vice city, meer een realistsische map, want in Liberty city raak ik nu ook uitgekeken, en omdat je hier ook MP speelt valt het wel tegen.

En wat ik apart in 4 vind is dat er op elke hoek politie + wagen rijdt. Als ik hier in de straat kijk rijd er haast nooit 1 voorbij, en dat als je iemand dood slaat het langer duurt voordat er een politie+ ambulance bij je is. Misschine dat je alles kapot kan maken, zoals in Battlefield BC. :tu:

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

En wat ik apart in 4 vind is dat er op elke hoek politie + wagen rijdt. Als ik hier in de straat kijk rijd er haast nooit 1 voorbij, en dat als je iemand dood slaat het langer duurt voordat er een politie+ ambulance bij je is. Misschine dat je

New York (Liberty City dus)

Is in RL een erg drukke stad dus zal er ook veel bewaking moeten rijden/lopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

de autos mogen maar dan onder een andere naam en fictief merk

zoals in gta iv

ik zou willen da bv soms de wegen stuk zijn en je dan ook echt mensen ziet werken en zo en dat er af en toe een gebouw gesloopt word dat er een nieuw komt en zo

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel realistisch voor zover in GTA IV nu te zien is, ik hoef echt geen bon als ik te hard rijd hoor, dat haalt juist het plezier uit het spel :N. Ik speel GTA om te doen en laten wat je wil, als ik een bon wil ga ik wel even spookrijden op de A50 :ch: .

Je kan natuurlijk ook de bon weigeren en hard door rijden, of de agent afpersen :7

Dat zou inderdaad wel plezant en soms handig zijn, dat je bijvoorbeeld voor 1 ster wanted gewoon een boete zou kunnen betalen zonder gearresteerd te worden. Je kunt dan kiezen tussen gewoon betalen of wegrijden zoals nu. Een beetje vergelijkbaar met de tolbruggen. Als je geen zin hebt in een politieachtervolging betaal je de tol en anders rijd je door zonder stoppen.

Mijn wensen:

Alles wat ze uit Vice City en San Andreas hebben weggelaten moet er gewoon weer in, de vliegtuigen, de tanks, de wapens (stel u de kettingzaag eens voor met het realisme van GTA4 of nog realistischer in GTA5), de jobs als taxichauffeur / ambulancier / brandweerman / politieagent / pizza boy, de rampages, de challenges, de robberies, de burglaries, de deliveries, de quarries (of iets vergelijkbaars), de gang wars, pimping, de rijschool, de modshops, de mogelijkheid om gebouwen kopen, ...

Voor de rest ook geen dingen uit GTA4 weglaten want er zal altijd iemand zijn die ze wèl leuk vindt.

Extra's:

* Meer gebouwen waar je binnen kunt en waar dan ook iets te doen is of te beleven valt.

* Meer dingen die je kunt doen/kopen met je geld.

* Mogelijkheid om zwaardere/grotere dingen op te pakken en weg te gooien.

* Meer parkeermogelijkheden.

* Extra jobs als helipiloot, vliegtuigpiloot, schipper, buschauffeur, vrachtwagenchauffeur, chauffeur voor de mafia, pakjesleveraar, stuntjumper, autodief, huurmoordenaar, scherpschutter, enzoverder.

* Mogelijkheid om met een aantal vrienden caféruzies uit te lokken waarbij barkrukken, biljartkeu's, biljartballen, dartspijltjes, glazen en dergelijke als wapen kunnen worden gebruikt.

* Buurten waar lokale bendes u spontaan beginnen te bevechten of beschieten als je er te lang blijft rondhangen.

* De twee vorige gecombineerd dus biker-café's, mafia-pizzeria's, yakuza-badhuizen, triad-opiumkits, Ierse pubs, Streetgang-basketbalpleinen, Haitiaanse voodoohuizen, Cubaanse appartementsblokken, enzoverder, en uiteraard de wannabee-shopping malls.

* De mogelijkheid om voetgangers te pesten of uit te dagen, bijvoorbeeld pootje lappen als je er achteraan wandelt, pet/hoed wegslaan, water in het gezicht spuiten (met een injectiespuitje als wapen), enzoverder ... waarna ze natuurlijk het gevecht met je aangaan.

* Voetgangers die zo af en toe iets verrassender uit de hoek komen, bijvoorbeeld een oud dametje dat als je ze lastig valt, u met een paar rake zwarte gordel karatetrappen even buiten westen klopt, of iemand die eruitziet als een nerd en u plotseling een tweeloop of een machinegeweer onder de neus duwt, of een stoere biker die op z'n mammie roept nadat je hem een eerste tik of duwtje geeft, ...

* Af en toe een zakkenroller die uw geld steelt op straat en gaat lopen, of een overvaller die u bedreigt een pistool.

* Alle telefoonnummers op reclameborden en op internetpagina's waar echt iemand opneemt als je er naar belt.

Verder ook alle voorstellen die in dit topic al aan bod zijn gekomen, maar dan wel in de meeste gevallen als optie. Bijvoorbeeld het tanken van de auto, in te stellen als optie als je een benzinemeter wenst. Sommigen zullen dat immers leuk vinden, anderen zullen er zich aan ergeren. Net zoals dat verplicht gaan eten, niet te veel mogen eten en werken aan je conditie in SA. Allemaal realistisch maar het realisme mag de gameplay niet verpesten.

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel realistisch voor zover in GTA IV nu te zien is, ik hoef echt geen bon als ik te hard rijd hoor, dat haalt juist het plezier uit het spel :N. Ik speel GTA om te doen en laten wat je wil, als ik een bon wil ga ik wel even spookrijden op de A50 :ch: .

Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat als je bijvoorbeeld een politieauto beukt je ook kan kiezen om direct te stoppen en dat je dan een boete krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Velen bekijken extra reaisme negatief, waarom toch? Denk er maar aan dat dat stukje realisme het een extra dimensie kan geven en het zo leuker wordt, ik vind het daarom ook een leuk idee hoor Daan :) .

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het wel leuk vinden als Roman terug zou komen

hij heeft inderdaad een goed gevoel voor humor.

in een nieuwe gta dat je zoals eerder gezegd

gebouwen (Bijv. een lostaande garage waar je Bijv. snel in kan vluchten als je poltie achter je aan hebt

maar nie zoveel als in San andreas daar kon je maar in 25 % van alle gebouwen en huizen

naar binnen en dan bestonden ze allemaal uit maar 6 interieuren

je moet de huizen zelf kunnen inrichten

je moet een auto kunnen kopen

en het internet mag uitgebreider

en ik vind dat er veel meer keuzes moeten komen zoals Bijv. als je door een agent wordt aagehouden

of je dan wegrent, de agent slaat, en een wanted level riskeert of dat je gewoon een boete betaalt og meegaat naar het politiebureau

Edit@ Hearv94: het moet niet te realistisch worden.

GTA is een spel dat vooral wordt gespeeld om de dingen te doen die je anders in het echt niet zou doen zonder opgepakt te worden

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Dat de motorgeluiden van de voertuigen wat realistischer en krachtiger worden. Neem nou de NRG900, dat heeft meer weg van een opgevoerde scooter, terwijl zo'n racemonster zou moeten gillen, krijsen en knallen. Of het V8-blok van zo'n vintage car, die moet gewoon dat typische gorgelende geluid hebben.

Volgens mij zou dat het spel een stuk levendiger maken, meer gevoel erin tijdens het rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

In TBOGT moet je een missie doen waarbij je die kraan in zo,n straatje meot laten omvallen,

Ik vind dat die straten een x moeten worden afgebouwd, en die 2 straten in Alqonquin die afgebroken zijn die belemmeren de weg zeker als je naar de ligging kijkt, Msshchine wat meer auto's+ motoren, iets van Sims+gta.

Meer kleding, meer woningen, waarom is alles gebasseerd op Méér? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

* Meer gebouwen waar je binnen kunt en waar dan ook iets te doen is of te beleven valt.

Het zijn er nu al 136. honderd-zes-en-dertig panden in het Liberty City van IV The Ballad of Gay Tony waar je zonder glitchen, spawnen of wat voor trucage ook in kan, die een afgemaakt interieur hebben en al. En jij vindt het er niet genoeg? :bonk: (Gebouwen uit andere storylines zijn in TBOGT ook te betreden)

Ik vind wel dat sommigen wat groter hadden gemogen, maar om nou te stellen dat het er weinig zijn... Hoeveel waren er in VC? Je had room 103, een handjevol voedseltentjes, en een paar safehouses, de rest was potdicht. Dat waren nou eens weinig te betreden interieurs.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De enige herhaald-gebruikte interiors zijn diegene van de Projects in Bohan en Noord-Algonquin/Dukes, maar hier heb je 3-4 verschillende interiors voor 40 toegankelijke Projects, het is gewoon handig dat die er zijn, zo kan je naar het dak. Meer interiors zou natuurlijk mooi zijn, maar zo geraken we aan een misschien zelfs een 'te' gedetailleerde omgeving en heeft alles een interior, het zou mooi zijn, maar de tijd die het zou nemen...

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen natuurlijk, het enige wat ontbreekt in GTA IV. En als het GTA V Vice City word, dan moeten ze er niet alleen zo´n watervliegtuigje in doen. Maar vliegtuigen zoals de AT 400 uit San Andreas.

Maar als er geen vliegtuigen in zitten koop ik het ook, want GTA speel ik meer voor het verhaal. Saints Row 2 gebruik ik om te free roamen.

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan hier weer leven inschoppen :D

Het zal ook gaaf zij als er van die tolbruggen zijn net als in IV maar dan als je er langs wilt moet je stoppen om je voertuig te laten checken door de politie en om $5 te betalen :Y

En dat als je je auto gaat parkeren dat je dan ook echt geld moet geven aan de parkeerwachter :7

En als je iets verkeerd doet dat je dan een bon krijgt van de politie :puh:

meer helikopters en vliegtuigen

ik zou een Shamal uit San andreas in de nieuwe gta willen 8)

waar je bijv als je instapt ook in het interieur kunt rondlopen en zo naar de Cockpit

om het vliegtuig te besturen. 0_0

en als je vliegt het vliegtuig op de Automatische piloot kunt zetten

en rond kunt lopen in het interieur of naar de uitgang kunt lopen op een speciale knop drukt om de deur open te doen

en dan parachutespringen :D

Zoals eerder aangegeven ben ik wel van het realisme; wat ik wel zou willen zien is een klein metertje die het "moeheidslevel" aangeeft (krom woord, maar omschrijft het het beste) Je kan GTA IV in principe spelen zonder één keer te saven, dus heeft Niko geen moment geslapen. Dit is wel een minpuntje vind ik. Als je dan vermoeid raakt, kan je bijvoorbeeld minder goed richten, en minder lang hardlopen/sprinten. En meer van dat soort dingen...

Jonges, dit is dan toch geen GTA meer? Denk aan de goeie ouwe tijd van GTA SA, en kijk nu naar GTA IV. Het is een stuk mooier en realistischer, maar toch heeft hij niet die extreem hoge fun factor van San Andres, toch?! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...