vice infernusX Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik hoef niet SA en VC samen in een game. ik wil gewoon een GTA VC met de graphics van IV, de funfactor van TBoGT en dat mooie tropische sfeertje. - verder wil ik allemaal top jaren 80 nummers - vliegtuigen waaronder de Skimmer(watervliegtuigje ) en een Hydra - heel wat meer mogelijkheden om je geld aan uit te geven. - de mogelijkheid om huizen te kopen een Relaxt hoofdpersoon in zo'n mooi hawaïshirt zoals Tommy Vercetti zou wel mooi zijn. No offence maar ik vind Niko's verhaal wel erg cliche.
SNIPER44 Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 een Relaxt hoofdpersoon in zo'n mooi hawaïshirt zoals Tommy Vercetti zou wel mooi zijn. No offence maar ik vind Niko's verhaal wel erg cliche. Idd, een betere verhaal lijn wil ik ook wel. Want niko is in no time van een arm iemand naar een rijk persoon gegaan.
xelaim Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 een Relaxt hoofdpersoon in zo'n mooi hawaïshirt zoals Tommy Vercetti zou wel mooi zijn. No offence maar ik vind Niko's verhaal wel erg cliche. Idd, een betere verhaal lijn wil ik ook wel. Want niko is in no time van een arm iemand naar een rijk persoon gegaan. Als ik een succesvolle bankoverval zou plegen, zou ik ook wel snel van arm naar rijk gaan Alleen kan ik geen 30 kogels in men lichaam krijgen en nog altijd blijven doorgaan
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Het liefst zoiets als Red Dead Redemption: Redelijk grote map, mooie graphics; Alleen wel iets moderner met meer leven en een beter uitgewerkte mulitplayer. Just Cause 2 ziet er mooi uit, heeft naast een stad ook heel veel andere gebieden en is daarnaast supergroot. Daar weer een nadeel aan is dat er zowat geen verhaal is en de voice-acting zuigt. De personages zijn ook houterig, vergeet dat niet Als Just Cause 2 dezelfde Graphics en Futures als Grand Theft Auto zou hebben, zou het voor mij apart een topspel worden Want ik in een nieuwe Grand Theft Auto wil. - Meer voertuig-mogelijkheden (aanhangwagen enz) - Dat de garages terugkomen. - Dat als je een auto koopt dat je dan de papieren ervan hebt enz - Als je iemand bijv. door z'n hoofd schiet, dat er dan bloed langs z'n gezicht loopt. En zo weet ik er nog 20 op te noemen
Dvt Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) een Relaxt hoofdpersoon in zo'n mooi hawaïshirt zoals Tommy Vercetti zou wel mooi zijn. No offence maar ik vind Niko's verhaal wel erg cliche. Idd, een betere verhaal lijn wil ik ook wel. Want niko is in no time van een arm iemand naar een rijk persoon gegaan. Ja zo gaat dat gewoon. Wil je realisme of niet? Enige rare ding is dat ze nooit aan de drugs gaan. Als je in de zware criminaliteit zit en in drugs handeld, ga je geheid aan de drugs, en beland je uiteindelijk in de put. Maar ja in GTA gebeurd dat nooit. Bewerkt: 29 juni 2010 door Dvt
SNIPER44 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 een Relaxt hoofdpersoon in zo'n mooi hawaïshirt zoals Tommy Vercetti zou wel mooi zijn. No offence maar ik vind Niko's verhaal wel erg cliche. Idd, een betere verhaal lijn wil ik ook wel. Want niko is in no time van een arm iemand naar een rijk persoon gegaan. Ja zo gaat dat gewoon. Wil je realisme of niet? Enige rare ding is dat ze nooit aan de drugs gaan. Als je in de zware criminaliteit zit en in drugs handeld, ga je geheid aan de drugs, en beland je uiteindelijk in de put. Maar ja in GTA gebeurd dat nooit. Tsja realisme wil ik ook niet zo hard, maar uiteindelijk is het toch altijd hetzelfde cliché verhaal, al dan niet ook in andere games. Uiteindelijk wat minder geld mag zeker, zo moet je tenminste al wat meer nadenken over wat je gaat uitgeven.. als er dan al iets valt uit te geven. En over die drugs, mochten ze dat importeren in het spel zullen ze nog wat meer bakken kritiek over zich heen krijgen..
Mr-Triple-X Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Ik denk niet dat die mensen daar allemaal mee kunnen gaan lachen dat ze als criminelen worden afgestempelt... Dus moet je ze een andere naam geven, Weißenegger of zo.. merkt niemand op. Maar wel iets origineels, zoiets hoor je ook niet vaak iemand zeggen om zo'n GTA te maken. Je hebt wel gelijk. Daarom heb ik de namen verandert: Mijn verhaal: Je bent Mike Jacky en staat in heel Liberty City bekend als The King of Pop. Er is echter een ander persoon, Esmée Drenthe, wie de titel van Mike Jacky wil afpakken. Ze plaatst zelfgemaakte filmpjes op YouTube en word gespot door belangrijke mensen. Ook zij wordt in heel Liberty City beroemd. Mike Jacky pikt dit niet en gaat jacht maken op Esmée. Hij weet echter niet zoveel over haar. Hij moet informatie over haar zien te krijgen door missies van verschillende opdrachtgevers te voltooien. Zo moet hij bijvoorbeeld met Lady HaHa in een concert zingen, waarna hij wat meer over Esmée Drenthe te weten zal komen. Na hard zwoegen voor verschillende opdrachtgevers, lukt het Mike om op 25 mei 2009 op een belangrijke meeting Esmée Drenthe voor eens en voor altijd buiten spel te zetten en hij staat vanaf dat moment in heel Liberty City, behalve Bohan, bekend als The King of Pop. Waarom niet in Bohan? Nou, daar is Esmée erg geliefd. Helaas komt Mike een maand later te overlijden en Esmée pakt de titel en zij staat in heel Liberty city, behalve Bohan bekend als The King of Pop. Waarom Bohan? Zij was toch juist geliefd in Bohan? Nou, de inwoners daar dachten dat zij Michael om het leven had gebracht om zo de titel te krijgen en dat vinden de inwoners niet leuk. Opdrachtgevers: - Steven Spielenhill - James Camera - Steven Seagull - Chris Black - Jenny Lopez (Zusje van Luis Lopez wie in The Ballad of Gay Tony voorkomt) - Bihanna - Arny Weißenegger - Jim Care - Dave Mazzeltof (inspiratie Mastermovies) - Lieke van Lexhoofd - Elisha Cute - Ijs Kubus - Bob Harley Davidson Beloning na het voltooien van de laatste missie: * Goude microfoon * $250,000 * Naam op Walk of Fame * Gratis gebruik maken van bezienswaardigheden in Liberty City * Naam op Walk of Fame Voorbeeld van een missie: Missie: Raw Deal - Opdrachtgever: Arny Weißenegger - Beloning: $30,000 - Startplek: Hoofdkwartier van Arny in Bohan - Arny verteld je wat bruikbare info. over Esmée Drenthe Arny verteld je dat leden van een gang al zijn 10 KG aan XTC pilletjes hebben gestolen en daar is hij niet blij mee. Aan jou de taak om die pilletjes terug te halen. Na de cut scène, krijg je een AK-47. Ook krijg je hulp van Jim Care. Na de cut scène ga je van Bohan naar Alderney. Je komt een groot warenhuis tegen met allemaal bewakers rondom het huis. Schiet ze allemaal neer en ga dan naar binnen. Ga naar boven en je zult daar meer bewakers tegen komen, alleen zul je ze niet zo gauw zien. Let dus goed op. Maak hun ook dood en dan ga je het kamertje dat je tegenkomt binnen. Er begint een cut scène. Jij en Jim Care gaan naar binnen en je houdt je pistool gericht op de baas, Ijs Kubus. Je vraagt aan hem waar de pilletjes zijn. Hij beweerd echter dat hij de pilletjes heeft doorverkocht aan een andere gang. Alleen komt hij heel ongeloofwaardig over en dat klopt ook, hij zit namelijk te liegen. Je zegt tegen hem dat je hem overhoop schiet met je AK als hij niet opbiecht. Uiteindelijk doet hij dat en hij zegt dat je in de kelder moet gaan kijken. Ga nu weer naar beneden en je komt zwaarbewapende bewakers tegen. Het is handig om hier een Rocket Launcher en/of granade te gebruiken, want sommige bewakers staan heel dicht op elkaar. Na ze allemaal te hebben uitgeschakeld, loop je helemaal door tot het einde en je komt een vrachtwagen met Coke tegen. Achter die vrachwagen is een deur die gesloten zit. Je moet het even openmaken door op de knop ernaast te drukken. De deur gaan open en je zult zien dat je zo weer naar buiten kan rijden vanuit de kelder. Doe dat. Je zult een 4 wanted sterren krijgen. Rijd snel samen met Jim Care terug naar Arny Weißenegger. Als je dat doet is je missie geslaagd! Tips: - Je kan, voordat je de kelder in gaat, beter eerst even de health en armor nemen die je tegen de muur ziet staan vlakbij de ingang van de kelder. - Rocket Launcher en/of granade is heel handig om mee te nemen. - Begin deze missie met full health en armor.
Axelectric_ Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Mijn verhaal:Je bent Mike Jacky en staat in heel Liberty City bekend als The King of Pop. Er is echter een ander persoon, Esmée Drenthe, wie de titel van Mike Jacky wil afpakken. Ze plaatst zelfgemaakte filmpjes op YouTube en word gespot door belangrijke mensen. Ook zij wordt in heel Liberty City beroemd. Mike Jacky pikt dit niet en gaat jacht maken op Esmée. Hij weet echter niet zoveel over haar. Hij moet informatie over haar zien te krijgen door missies van verschillende opdrachtgevers te voltooien. Zo moet hij bijvoorbeeld met Lady HaHa in een concert zingen, waarna hij wat meer over Esmée Drenthe te weten zal komen. Na hard zwoegen voor verschillende opdrachtgevers, lukt het Mike om op 25 mei 2009 op een belangrijke meeting Esmée Drenthe voor eens en voor altijd buiten spel te zetten en hij staat vanaf dat moment in heel Liberty City, behalve Bohan, bekend als The King of Pop. Waarom niet in Bohan? Nou, daar is Esmée erg geliefd. Helaas komt Mike een maand later te overlijden en Esmée pakt de titel en zij staat in heel Liberty city, behalve Bohan bekend als The King of Pop. Waarom Bohan? Zij was toch juist geliefd in Bohan? Nou, de inwoners daar dachten dat zij Michael om het leven had gebracht om zo de titel te krijgen en dat vinden de inwoners niet leuk. I lol'd at Lady HaHa En het hoofdpersonage dat overlijdt zou wel dom zijn, dan kan je na de verhaallijn niet meer verderspelen Maar toch goed bedacht hoor!
LSDesign Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 (bewerkt) *lap tekst* Haha, ik ROFL'DE toen ik 'Lady HaHa' en 'Ijs Kubus' zag . Maar opzich wel een leuk verhaal . Bewerkt: 29 juni 2010 door LSDesign
Axelectric_ Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 *lap tekst* Haha, ik ROFL'DE toen ik 'Lady HaHa' en 'Ijs Kubus' zag . Maar opzich wel een leuk verhaal . Hahaha Ijs Kubus had ik niet eens gezien xD
End Of The Riot Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Best wel leuk, maar ik denk dat je dan beter een andere stad neemt. Eentje die lijkt op Los Angeles.
Mr-Triple-X Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Best wel leuk, maar ik denk dat je dan beter een andere stad neemt. Eentje die lijkt op Los Angeles. Ja, ik noem Los Angeles dan Sodality City.
Axelectric_ Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Een stad zoals LA zou wel leuk zijn, met palmboompjes en vele stranden
vice infernusX Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Ja, LA en Vice city lijken me leuke steden voor de nieuwste GTA. Helemaal opnieuw ontworpen
DutchSpike Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Ja, LA en Vice city lijken me leuke steden voor de nieuwste GTA. Helemaal opnieuw ontworpen Vice City zou erg leuk zijn om terug te zien, maar dan ook nog groter.
Recommended Posts