Jump to content

De volgende GTA: Wensen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Profbotje heeft wel goede ideeen :puh:

Seizoenen zouden inderdaad erg leuk zijn, met verschillende weeromstandigenheden en ook stormen(de eerste keer dat er een storm is, moet die in een missie opsteken ), en ook meer missies en meer tijd tussen de missies!

Ik denk dat een grote map ook goed is, maar het spel moet niet laggen!

Vliegtuigen zouden inderdaad weer terug moeten, en aangezien ik verschillende eilandjes wil, een veerpont?

Nog iets over de map, waarom niet een stuk vastland, 2 grote eilanden in zo'n C-vorm en her en der een paar kleinere eilandjes met kleine dorpjes erop, die verbonden zijn met een bootje of klein bruggetje met de grotere eilanden :dans:

Ik zal eens zien of ik het kan tekenen

Bewerkt: door viccard
Geplaatst:

* Meer samenhang bij de mensen op straat (een gezin dat bij elkaar loopt, kinderen houden hand van ouders vast, hond aan de riem etc).

* En dus tevens kinderen en dieren in het spel.

* Opnieuw platteland/woestijn/bergen met kleine dorpjes en een paar grote steden (los santos, liberty city, vice city). Een echt land met enkele grote steden even groot of groter zoals libert city. Gewoon een uur op de snelweg voordat je bij de volgende grote stad bent.

* De bus kunnen nemen.

* VLiegtuigen!

* Fietsen

* JE wordt herkend op straat door bekenden die met je mee lopen/rijden.

Het lijkt me ook cool om gta in een andere setting te doen, bijv als de stad in oorlog is en er echt frontlinies en soldaten zijn die je moet ontwijken.

Seizoenen...Liberty city kent perioden met sneeuw, mensen plaatsen kerstverlichting etc..

Geplaatst:

Profbotje heeft wel goede ideeen :puh:

Seizoenen zouden inderdaad erg leuk zijn, met verschillende weeromstandigenheden en ook stormen(de eerste keer dat er een storm is, moet die in een missie opsteken ), en ook meer missies en meer tijd tussen de missies!

Ik denk dat een grote map ook goed is, maar het spel moet niet laggen!

Vliegtuigen zouden inderdaad weer terug moeten, en aangezien ik verschillende eilandjes wil, een veerpont?

Nog iets over de map, waarom niet een stuk vastland, 2 grote eilanden in zo'n C-vorm en her en der een paar kleinere eilandjes met kleine dorpjes erop, die verbonden zijn met een bootje of klein bruggetje met de grotere eilanden :dans:

Ik zal eens zien of ik het kan tekenen

ja net zoals bij bully ;D

Geplaatst:

wenslijstjestxt.png

Wapens

>>Er behoren toch weer een paar wapens tussen die ik erin wil van de IV-Era. Een Assault Shotgun en de Sawn-Off doet mij weeral door het lint gaan. Ook de Automatic 9mm was een goed wapen. Als volledige nieuwkomer wil ik op mijn bord toch wel eens een Famas erbij hebben.

Voertuigen

>>Ik heb het niet echt voor voertuigen maar de Buzzard lijkt wel leuk om de stad weer eens te terroriseren. :puh:

Opdrachtgevers

/

Protagonist

Luis Lopez. :D

Vijanden van de Protagonist

/

Mijn verhaal zou zijn..

/

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>>Vice City, maar dan in tijdperk 2010.

En ik wil ook nog...

>>Een gratis DLC met alleen een paar nieuwe wapens, nieuwe voertuigen. Daarnaast ook wel nog een DLC met een korte Storyline en uiteraard (weeral) nieuwe wapens.

Dit was het dan zowat. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wapens

>> (pistolen , gewoon de standaard dingen

Voertuigen

>> dingen met wielen (auto's fietsen etc)

Opdrachtgevers

>>

Protagonist

>> een ajaxfan uit amsterdam :D

>> de feyenoorders uit rotterdam

Mijn verhaal zou zijn..

>> ajax tegen feyenoord rellen

>> AMSTERDAM

En ik wil ook nog...

dat de pc versie goed geoptimaliseerd is en modfriendly zou zijn

(gemoderate door r* zelf.)

zodat ze geen LEGAL problemen krijgen als iedereen merkauto's erin zet.

Dan ook maar mijn verhaal :eten: :

center]GTA V

[/center]

De protagonist:

Bryan Schanzel

De setting:

Een vernieuwd San Andreas, ik teken later wel een kaart.

Het verhaal:

Brayan Schanzel is in San Fierro geboren, in 1980. Zijn ouders waren immigranten uit Duitsland. Op zijn 19e krijgt hij ruzie met zijn ouders en loopt hij weg. Brayan moet aan geld komen en in een opwelling meldt hij zich aan bij het leger. Brayan word naar Irak gestuurt. In 2010 ontvangt hij een boodschap van zijn jeugdvriend Will. Die vraagt hem ontslag te nemen, hij heeft zeer goed betaalt werk voor hem, met minder risico. Brayan besluit ontslag te nemen en neemt het vliegtuig naar San Andreas. Hier begint de eerste missie. Je moet naar het huis van Will rijden omdat Will onder invloed van drugs is. Brayan besluit net te doen of hij het niet ziet en de dagen volgen elkaar op. Brayan slaapt in Wills huis op de bank en doet wat klusjes voor hem. Na een tijdje betrapt Brayan Will op het verkopen van drugs, vlak voor Wills eigen huis. Will besluit de waarheid te vertellen en vertelt Brayan dat hij tegenwoordig drugs dealt. Hij vraagt of Brayan hem wil helpen bij zijn deals en Brayan besluit mee te doen. Echter, bij de tweede deal gaar het mis en moet Brayan een vuurwapen gebruiken. De deals leveren steeds meer op. Brayan komt in contact met drugsdealer Ricardo Juez. Voor hem doet hij wat klusjes en komt hij in contact met meerdere personen in de onderwereld van San Fierro. Namenlijk: Drugsdealer Ferri Gomez, drugsdealer Daniel Robertson, compleet verloren junkie Samuel "Sammie" Jones en loanshark Eric "Sharky" Quinten. Voor allen doet hij opdrachten en van allemaal krijgt hij geld. Hij word een rijk man en mag uiteindelijk van Will zijn eigen huis uitzoeken! Echter, na een mooie periode komt er een deal die rampzalig afloopt. Will en Brayan willen en enorme hoeveelheid Heroine in de haven kopen. Als de koop bijna rond is word de verkoper door zijn hoofd geschoten. Achter hem doemen Sharky en Sammie op. Sharky houd Will en Brayan onder schot terwijl Sammie de vrachtwagen waarin de Heroine zit openbreekt. De hele tijd smeekt hij Brayan en Will om genade en zegt hij dat hij gedwongen werd door Sharky omdat hij $2000 van de loanshark geleend had. Als beide mannen wegrijden zegt Sharky dat er wat huurmoordenaars op ze af komen en een paar seconden later breekt de hel los. Na de schietpartij zegt Will dat ze maar moeten vertrekken, weg van hun imperium. Met een boot naar Los Santos waar Will nog een vakantiehuisje heeft. Zo bereik je Los Santos.

In LS slapen jullie in een vakantiehuisje aan Verona Beach. Will ontmoet iemand die hun mogelijk uit de problemen kan helpen. Echter, als ook Brayan hem wilt ontmoeten treffen ze hem dood aan. Will raakt gestressd en aan de drugs. Als Brayan hem bewusteloos aantreft in het huisje brengt hij hem naar de kliniek. Brayan staat er alleen voor. Via de telefoon neemt iemand contact met hem op, het blijkt een kopstuk van de Los Santos Fagoos te zijn die wel wil dat Brayan wat klusjes voor hem doet. De man heet Tony Lopez. In een van zijn opdrachten vraagt hij Brayan zijn neef te vermoorden, omdat die een gevaar voor hem aan het worden is. De neef zit is het Jefferson Hotel. Brayan moet hem vanaf het dak aan de overkant vermoorden met een sniper. Als hij het hotel uitkomt zie je wie Tony's neef is. Het is Luis Lopez. Brayan vermoord hem. 1 opdracht erna blijkt Luis oude baas Anthony "Gay Tony" Prince Tony te bedreigen, Brayan moet ook hem afmaken. Als ook Tony dood is stelt hij Brayan voor aan Rocco Pelosi, de eigenlijke opdrachtgever van de twee moorden. Rocco geeft Brayan aardig wat opdrachten waarin Brayan de andere gangs in de stad (De Orange Groove Families en de Ba-lost) moet laten kennismaken met de manier waarop de Ancelloties handelen. ook word Brayan voorgesteld aan de leider van de Fagoos, Gerry Flint en zijn rechterhand Jonas White. Voor allebei doet hij opdrachten. Uiteindelijk hebben Rocco en Tony een speciale klus voor je. Je moet inbreken in de San Andreas Prison, de SAP, om een Fagoos kopstuk te bevrijden. De inbraak heeft succes, Brayan laat de gevangene ontsnappen naar Las Venturas maar omdat hij word achterna gezeten door de politie moet hij ook vluchten naar LV.....

Eenmaal in LV neem je contact met Tony op. Hij heeft nog een huisje in een van de villawijken van LV. Daar mag jij wel even slapen. In ruil ervoor moet jij de zaakjes in LV regelen. Je doet missies voor Tony, Jonas en een drugsdealer Dirk Cacau Een tijdje gaat dit goed totdat bij een drugsdeal tussen de Fagoos en de Verelli-family opeens Sharky en Sammie aankomen rijden in een auto. Ze voeren een drive-by uit op de Fagoos en Tony valt gewond neer. De Verelli's richten de wapens op jullie. Het bijkt allemaal een valstrik te zijn. Na een bloedbad breng je Tony naar het ziekenhuis. De missie erna krijg je een telefoontje van een oude bekende: Will! Hij wil dat Brayan naar SF komt om de zaakjes te regelen. Snel race je naar SF om daar alles weer op orde te brengen....

SF blijkt een ramp te zijn geworden. 3 drugscartels heersen over de stad: Het Gomez Cartel (geleid door Ferri Gomez), het Robert Cartel (geleid door Daniel Roebertson) en het Quinten Cartel (geleid door Sharky en (tegen zijn wil in) Sammie). Will en Brayan starten de wederopbouw van hun imperium. Will komt iemand tegen die veel contacten heeft in de stad, en die Will en Brayan wel wil helpen met het schoonvegen van de stad. Hiervoor moet Brayan wel wat klusjes voor de persoon doen. De persoon blijkt Nikolai Bellitsj te zijn. Niko heeft namenlijk last van de Ancelotti's. Brayan vermoordt belangrijke kopstukken van de Ancelotti's. Rocco komt hierachter en keert de Fagoos tegen Brayan en Will. Als Niko Brayan en Will naar Sammie, Ferri Gomez, en Daniel Robertson leidt, komen de Fagoos binnen als Brayan iedereen wil vermoorden. Als Brayan tegen de muur staat komen opeens Tony en Dirk Cacau binnen. De Fagoos loyaal aan Tony openen vuur op de andere Fagoos. Als ook nog de Ancelloti's komen binnenvallen word het helemaal feest. Na een enorm vuurgevecht komen Brayan, Will, Tony en Dirk als winnaar uit de bus. Rocco en Ferri worden omgelegd, de rest vlugt. Niko, Tony en Dirk helpen Brayan om Sammie te vinden en ook hij word geelimineerd. Uitenidelijk vlugt Niko uit SA omdat bij een aanslag op hem door de Ancelotti's niet hij maar Dirk het leven liet. Op het laatste moment loopt het uit op een slag op de mount Chil-ad. Daniel laat al snel het leven, maar een groep Fagoos, de Ancelottis, en Sharky vluchten de top op. Een gevecht is het gevolg. Brayan wint, maar Sharky vlugt, met drie heli's vol met Ancellotis. Sharky landt in de binnenstad van SF en vlugt een gebouw binnen, maar word daar omgelegd door Brayan......

Opdrachtgevers zijn dus:]

-Will

-Ferri Gomes

-Daniel Robertson

-Sammie

-Sharky

-Tony

-Rocco

-Jonas White

-Gerry Flint

-Dirk Cacau

-Niko Bellic

Wapens en vertuigen komen binnenkort in een nieuwe post!

Bewerkt: door matthijseric
Geplaatst:

Ik zou minder realisme willen en een hogere funfactor en sfeer zoals vc en sa.

Het liefst ook in een zonnige stad zoals vc. Realisme is leuk in games maar niet in GTA.

Geplaatst:

Wapens

>> Flamethrower moet zeker terugkomen!

Voertuigen

>> Een Porsche Carrera 3,2 (gewone uitvoering), of een rip-off ervan.. Zodat we weer een ''gebaseerd op'' krijgen, of een licentie!

Lokatie

>> Een keer wat anders dan Vice City of San Andreas, Carcer City ofzo! Of anders San Andreas als stad! :klap:

Na ik heb liever dat ze geld uitgeven aan de gameplay enzo dan aan de copyrights van autos

Ik vind dat juist leuk aan GTA

Dat als je de storyline bijv hebt uitgespeelt gwn kan rondrijden en dingen ontdekken en denken van

Hee ik ken dat uit het echte leven!

Hey sprunk moet sprite zijn, hey een blista compact is een honda CRX enzovoort

Das tog leuk :puh:

Geplaatst:

submissie

- Metro: Rij zo snel mogelijk van de ene naar de andere station(net zo als bij GTA SA).

- Bus: Rij van de ene halten naar de andere halte(net als een taxi, maar je vervoerd meer mensen net als dat er geld binnen komt).

Stad

San andreas van deze tijd :klap:

Wat ik allemaal zou willen in een nieuwe GTA:

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> Zelfde dan TBoGT

Voertuigen

>> Zelfde dan IV (+De enkele nieuwe van TBoGT)

Opdrachtgevers

>> Ik zou graag willen dat Niko opdrachtgever wordt. Lijkt me wel leuk zo'n gast als baas :D

Protagonist

>> Luis 'Bellic' Klebitz :7 (Kan niet kiezen eerlijk gezegd) / CJ in oudere versie :D

>> Sadam Hussain :7

Mijn verhaal zou zijn..

>> (begin) je komt aan in San Andreas. Je hebt geen geld, geen auto's en geen wapens. Aan jou om opdrachtgevers te zoeken.

(midden) op een dag kom je een gastje tegen in de straten van San Andreas, genaamd Niko Bellic. Hij ziet dat je geschikt bent voor zijn soort 'jobjes' , je begint voor hem te werken en leert meer mensen kennen. Je wordt rijk , je hebt een mooie wagen en een arsenaal aan moderne wapens.

(einde) je moet vluchten, je wordt door iedereen in San Andreas gezocht, dus daar blijven is geen optie. Je keert terug naar het mooie stadje genaamd Liberty City. En dan moet R* een nieuwe GTA bedenken :7

>> San Andreas/Vice City

En ik wil ook nog...

>> :bier:

>>> Door Jacky-2007: Bier drinken om je eigen creativiteit te stimuleren voor het posten in dit topic is toegestaan. Bedenk wel: Geniet, maar drink met mate.<<<

XD

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

[center][img]http://a.imageshack.us/img835/8554/wenslijstjestxt.png[/img][/center]

[b]Wapens[/b]

>> Je hebt in deze gta 2 verschillende kracht wapens, zoals de Glock en de Dessert eagle of de molotovcocktail of de granaat. Maar ik wil er 3 krachten in hebben. Dat zijn:

Hand: Vuist - Boksbeugel - Nunchaku

Pistolen: P225 - P99 - Dessert eagle .41 (ZWART!!!)

Explosieven: Vuurwerk yep.gif - Granaat - C4

Melee: Knuppel (die hoort er gewoon bij icon_mrgreen.gif ) - politiestok - dolk(geen trutig kut mesje puh2.gif )

Shotguns: Jachtgeweer-Norinco HP9-1 - Franchi SPAS-12 (BONUS!!icon_mrgreen.gificon_mrgreen.gificon_mrgreen.gif) Voertuigen

SMG: Uzi - MP5 - PP-2000

Assault rifles: AK 47 - M16 - Barrett REC7

Heavy weapons: Vlammenwerper - Rocketlauncher - Minigun

Rifles: Rifle(Zonder scoop net als in SA) - 700PSS - Cheytac

Opdrachtgevers

>>Metallica leden, net als Lovefist en Phil Collins die in gta hebben gezeten icon_mrgreen.gif

Protagonist

>>*

>>*

Mijn verhaal zou zijn..

>>Een beetje net als die van Niko Bellic en tja, net als iedere hoofdpersoon allerlij vrienden en opdrachtgevers tegen komt en daarin zijn vijanden vindt.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..[/b]

>>Haarlemicon_mrgreen.gif Amerika: Florida of Los Angles

[b]En ik wil ook nog...[/b]

>>

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat ik in de nieuwe GTA wil zien

-Meer contact met je contacten (bijv. Roman Bellic in gta4) nadat je de storyline hebt uitgespeeld. Ze bellen je op voor een sidemission ofzo.

En dat je gezellig aan de telefoon kunt kletsen met deze personen.

-Enorm levendige stad. Dat je op een bepaalt moment hoort op de radio dat er een concert van OG Loc wordt gegeven. En dat er meer interactie is.

Je kunt bijv mensen helpen die een vrachtwagen aan het inladen zijn enzo.

-Je komt net aan in de nieuwe stad en je moet je dus settelen. Je krijgt/koopt een huisje en moet er zelf meubels voor kopen. Deze meubels

zijn te koop in speciale meubelzaken (Net als kleding). Eenmaal een meubel gekocht breng laad je die in je auto (die je zelf hebt gekocht/gestolen.)

En breng je die naar je huis. De meubels verschijnen automatisch in je huis. Of je laat een verhuiswagen je meubels vervoeren.

-Veel meer NPC's op straat. Bijv op de Times Squire (gta4) waren er te weinig auto's en NPC die er liepen.

-NPC's die realistischer rijden. Ze rijden veels te sloom op de snelwegen in gta4.

-Dat je na d storyline nog veel kunt doen met lekker veel sidemissions.

-Een grens tussen mexico en de vs. Met de sidemission dat je drugs van het ene land naar het andere moet vervoeren. Je moet dus langs de grens.

Je moet ervoor zorgen dat alles perfect loopt gebeurd dat niet? Dan krijg je 4 of 5 sterren.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...