Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Een MP3 functie op je mobiel zou ook wel leuk zijn. En dat je dan liedjes kan kopen via het internet. :)

Ik geloof dat in GTA IV deze functie zat alleen die is eruit gehaald.

Dat je om de 24 uur met je auto moet tanken om zo je auto rijdend te houden zou ook een leuke functie zijn.

En natuurlijk seizoenen in de volgende GTA zou geweldig zijn! :klap:

Ik kan haast niet meer wachten op een nieuwe GTA! Als ik de geruchten mag geloven zit de volgende GTA in de test fase, dus wie weet... 0_0

EDIT:

Ik heb mijn map ge-update :)

vicecity.png

Met dank aan: @matt :bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag een realistischere politie hebben. Die niet weet waar je zit. En je dus echt moet zoeken met zoeklichten enzo.

Nee, dit zat niet in gta IV, ik was eens wanted, zag een politiewagen rijden. Ik verstopte me achter beton, zodat hij me niet kon zien, en de wagen stopte, en de politie kwam achter me aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn map ge-update :)

Met alle respect PrioX, maar die lijnen stellen geen wegen voor of niet? Want zo is het een rotzooitje.

Ik heb net eens mijn hoofdstad (Los Nandos) ingescant, dus even aangepast (er was echt niks op te zien)

[ik hoop dat het niet zijn maximale grootte aanneemt...]

Deze stad telt zo'n 25 districten en is de 3de grootste van de staat Los Vatagos... het verhaal van Los Vatagos is waarschijnlijk rond P17 (van dit topic) te vinden. Even uitleg voor de kleuren:

Lijnen:

-Geel: Spoorwegen, deze gaan ondergronds door de stad en verbinden de steden met mekaar.

-Groen: Metro/Tram, afhangend van de grootte van de stad, hier is het metro, eveneens ondergronds.

-Zwart: wegen, overal te vinden natuurlijk.

Verder zijn de wijken afgelijnt met een eigen kleur en letter: de naam van de wijk is dan ook te vinden via de letter.

Het is getekend en daarom nogal ***** van kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook graag wat meer beweging in de stad willen zien zoals:

  • In Mafia II wordt je aangesproken wanneer je een overtreding maakt in het verkeer door de politie. Je moet bijvoorbeeld ook je ID laten zien. Als ze dat in de nieuwe GTA doen is dat al een plus punt.
  • Meer verkeersongevallen in de stad. Je ziet bijvoorbeeld twee auto's op elkaar botsen.
  • In GTA IV deden de voetgangers al veel zoals de krant lezen etc. Dat mag van mij nog meer voorkomen dat voetgangers echt met iets bezig zijn dan alleen met lopen.
  • Wanneer een crimineel wordt opgepakt door de politie zou het realistisch zijn dat hij ook echt naar het politiebureau wordt gebracht.
  • Wanneer een voetganger gewond is en de ambulance neemt hem of haar mee dat de voetganger ook echt naar het ziekenhuis wordt gebracht.
  • Meer actie op straat zoals gang gevechten en criminelen die plots voetgangers beroven van hun tassen o.i.d.
  • Dat de politie meer voertuigen controleert op verschillende plaatsen in de stad.
  • Dat je op sommige momenten in het spel iets in brand ziet staan en dat de brandweer vervolgens komt.

Allemaal van die kleine toevoegingen die het spel nog realistischer maken dan dat hij al is.

En zo kan je er nog 100 opnoemen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In de vorige GTA's was het bijna altijd met water omringde eilanden, Wat mij leuk lijkt is zou maar zeggen een deel dat bij de zee zit, en een deel dat zich (erg hoog, niet zoals in gta san andreas) bergen, met valleien etc. Misschien zelfs sneeuw op de berg? in GTA IV stijl lijkt me dat echt cool om te zien.

Naast de map vindt ik dingen die naast de missie kan doen belangrijk, bijvoorbeeld huizen kopen, autos pimpen, mobieltjes kopen, ringtones, costumisation etc :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik graag wil, is dat het min of meer dezelfde soorten files zijn als GTA IV. Want modding voor GTA IV komt niet van de grond (net als die van GTA III destijds niet), maar daarna steeds meer. Vice City werd al veel gemod, San Andreas al helemaal. Dus ik hoop niet dat we weer zoveel obstakels tegenkomen op weg naar het modbaar maken van GTA V.

En ik wil niet zoveel verschillende versies, want dat maakt modding ook onmogelijk.

Wat ik ook graag zou willen is dat ze bij voorbaat MP al fixen voor modding, zodat modders niet een slechte naam krijgen zoals aan het begin van GTA IV. Wij willen niet dat ze MP verpesten, maar sommige mensen gebruiken de mods verkeerd. Gewoon vanaf het begin fixen: gemod --> geen multiplayer of gemod --> ander deel van MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

M4

Automatic shotgun

Voertuigen

Bus

Metro

Opdrachtgevers

Niko Belick

Roman Belick

Protagonist

-

Vijanden van de Protagonist

Geen voorkeur

Mijn verhaal zou zijn..

De Ballas begonnen uit elkaar te vallen en het was de taak van Ian om alles goed te regelen

Hiervoor deed hij veel dingen en kwam met veel criminelen in contact.

Daardoor leerde hij meer over het crimineel zijn en dit ging hij gebruiken.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

San andreas

En ik wil ook nog...

Dat je een submisie heb dat je in een ''metro'' en bus'' kan rijden(net als bij een taxi)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil meer een stealth-gameplay naast de meteen-het-huis-binnenvallen-aanval. Zo vind ik de missie Madd Dogs Rymes in San Andreas erg leuk, omdat je iedereen in stealth één voor één kunt neerhalen. Een voorbeeld is als je je ergens verstopt achter een muurtje terwijl de politie je zoekt en patrouileert. een lopende politiemand patrouileert langs. Je kunt hem knock-out slaan en hem dan onopvallend achter het muurtje vertoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat wensen.

En eigenlijk nog iets, het viel mij best wel op in ''de volgende gta topic'' dat het best veel om vliegtuigtickets ging, zou Rockstargames de vliegreizen die je in San Andreas had hebben uitgebreid? Van Los Angles naar Miami? Misschien nog wel verder. Ik denk dat er reizen met een vliegtuig in zal komen.

En dan mijn wensen.

1. Wat hierboven staat, verder kunnen reizen in Grand Theft Auto. Miami, Los Angles en New York zal ook niet gek zijn, van mij mag heel Amerika in de volgende Grand Theft Auto map.

2. Auto's kunnen pimpen, met lekker veel dingen.

3. Commands, een commandslijst die je kan openen in het pauze menu en dat je dan een command aanklikt zodat de hoofdrolspeler iets gaat doen. Klik je bijvoorbeeld in de lijst op 'sit down' en je staat naast een bank of een stoel dat de hoofdrolspeler dan gaat zitten. En allemaal van dat soort commands die reallistisch zijn, en vooral veel criminaliteit.

4. Betere rijgedrag van peds en politie.

5. Meer safehuizen met meer parkeermogelijkheden want ik heb met IV heel veel mooie auto's staan bij verschillende parkeervakken, ik wil ze graag allemaal bij één huis kunnen plaatsen.

6. Een goed reallistich tijdperk, van mij zou een tijdperk in 1930 goed zijn. ''Public Enemies'' Maar alsjebieft geen starwars shit met lichtzwaarden of space shit. Please traantjes.gif

7. Meer weersoorten, sneeuw of zo. Wat mij wel vet lijkt is als er om de zoveel keer een soort van aardbeving in het spel zal voorkomen en dat het moeilijk rijden en lopen is en je controller trilt blij.gif Overal paniek en zo.

8. Submissies zonder tijd. Dat je alleen meldingen kan krijgen als je politie, ambulance of brandweer bent en dat je als je een taxi rijd en je lampje aandoet dat je dan tijdloos iemand ergens heen kan brengen. Alleen hij zal dan uitstappen wanneer je te langzaam bent icon_mrgreen.gif Reallistisch werk.

En hierover had ik vanacht toen ik niet kon slapen over nagedacht. Dat de verhaal begint als een gevangene in een gevangenis. De 1e missies zal dan in de gevangenis als gevangene zijn en dat je dan in het begin, een cutecene krijgt over een groep vrienden die ontsnapplannen aan het maken zijn en dan moet je missies doen, steel messen uit de keuken zonder dat de bewakers je ziet of zo en dan in het begin heb je ook vrijetijd in de gevangenis en de safehuis zal dan je cel zijn. Maar dan als je die missies doet dan zal je later ontsnappen en dan begint het verhaal in de stad zelf. Heb ik een beetje gestolen van Vince Vance die uit de legerbasis wordt ontslagen puh2.gif

Ik wens Rockstargames heel erg veel sterkte met het maken van een nieuwe gta en ik weet zeker dat het een mooie en leuke gta zal zijn, daarop vertrouw ik ze wel. Ken m'n handen ervoor in het vuur steken. knipoog.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> BUSHMASTER ACR :*D AA-12

Voertuigen

>> range rover sport bugatti

Opdrachtgevers

>> een of andere demente opa die denkt dat het nog steeds WOII is

Protagonist

>> dat je die zelf kan maken

Vijanden van de Protagonist

>> ?

Mijn verhaal zou zijn..

>>?

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> heel amerika

En ik wil ook nog...

>> meer customize opties

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het handig zou zijn om je eigen protagonist te maken. R* heeft zelf gezegd geen kappers etc in IV te doen omdat alle animaties perfect op Niko aansluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...