Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

- Geen collectable's zoals flying rat's of stunt jobs

Waarschijnlijk kennen jullie dit wel het verzamelen van klote dingen.

Het is super saai en er is gewoon niks aan van mij mogen ze het weg laten

Ik vind dat anders wel leuk.. ? Al mogen ze de duiven wel rond laten vliegen wat mij betreft..

Ook zou ik graag kinderen & dieren zien :puh: , verder lijkt een originele setting met wel wat. Ik heb de USA wel gezien, St. Petrusburg lijkt me veel vetter! Of Hong Kong! :tu: Ook wil ik de flamethrower terug, top down view lijkt me ook wel wat. De elektrogun als soort van EE lijkt me ook wel vet!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Van mijn mogen ze er een soort van verhaal omheen verzinnen zoals ik hierboven zei ;)

Er zat een verhaal achter hoor... heel vaag maar het is af te leiden: de Tiki beeldjes bevatten drugs en die verzamel je voor een bepaald persoon, ben gewoon vergeten wie. Maar voor ze allemaalis wel iets te zeggen.

@Dotz: St. Petersburg, niet Petrusburg :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Seizoenen lijkt me geen enorme uitdaging. In Mafia II (Niet zelf gespeeld nog) zit ook de kerstperiode, het verhaal van de game sluit er naadloos op aan. Prachtig om te beleven.

In RDR heb je een deel van de bergen die zo hoog liggen dat je in de eeuwige sneeuw terecht komt. Dit is een mooie oplossing om ervoor te zorgen dat er verschillende "seizoenen" lijken te zijn zonder er al teveel ruimte aan kwijt te raken.

Qua tijdslijn, drie maanden ingame zou best passen. Momenteel duurt een dag uur ook twee minuten in GTA, 24 minuten is één dag. Als je dan na bijvoorbeeld 30 ingame dagen het seizoen laat wisselen, betekent dat dat je na drie twaalf uur speeltijd een nieuw seizoen ziet. In de huidige gemiddelde speelduur van de storylines (in IV gemiddeld 15 á 20 u) kom je er dus op uit dat je ongeveer een jaar á anderhalf ingame doormaakt met de seizoenen erbij. Dat lijkt me heel reëel. :tu: Het is alleen inderdaad de kunst om het allemaal erin te passen, en het moet niet uitmaken welk seizoen het is in de storyline om de missies te spelen. Als deze er geen invloed op hebben, kan je de verhaallijn en zijmissies nog net zoveel naar eigen inzicht verdelen en spelen als nu het geval is.

Qua ruimte op schijfjes, het kan gewoon. Een feature als dit kan worden klaargezet als optionele patch / download van 2 GB, waarvoor je kan kiezen deze binnen te halen of niet. En dan mag R* van mij er ook wel wat kerstlichtjes en bomen aan toevoegen op huizen en winkels voor zolang de winter duurt. :D Mooie ideeën, Hearv.

[table=header]EDIT @ @xelaim hieronder[/table]Excuses, rekenfout van mij. Aangepast, maar alsnog mooi kloppend. :D

het lijkt mij beter als ze het per missie veranden, en als je hebt uitgespeeld dat dat dan ingaat

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Tja, soms droom ik van een game waarin alles, maar dan ook alles kan wat je in real life ook kan. Maar dat krijg je niet zomaar in een game denk ik. Wat ik wel leuk zou vinden in een nieuwe GTA is dat je overal naar binnen kunt en dat je ook alles kunt slopen. Dus dat je bijvoorbeeld met een vrachtwagen een gevel eruit kunt rammen :engel:

Bewerkt: door 520860
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie graag dit in deel 5:

-Flamethrower terug.

-Auto's tunen

-Tattoo shop

-Een grote map zoals san andreas met woestijn etc.

-Dieren

-Niet door rood kunnen rijden zonder politie achter je aan.

-Politie brandweer en ambulance doen beter hun werk.

-Meer gebouwen in kunnen, en vervolgens sloop de boel lekker.

-Verschillende huizen kunnen kopen. en upgraden.

-Nog meer leven in de stad. denk aan dieren baby`s etc. ( het is maar een spel dus waarom niet ? )

-Graag zie ik de fiets terug

-Zodra je opgepakt wordt of in het ziekenhuis beland dat je dit ook zelf meemaakt.

-Bankovervallen

-Als je te ver zwemt haaien

-Als je dood gaat. helemaal overnieuw beginnen.

-Auto in eigen kleuren kunnen spuiten.

-Nog meer winkels overvallen. Criminelen de gevangenis uit kunnen smokkelen tegen vergoeding

-Boetesysteem voor overtredingen ( denk aan verkeersregels )

Zo dit was mijn lijst voor gedurende tijd wel weer, had niet verwacht dat ik uitkwam op zon grote lijst. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

-Niet door rood kunnen rijden zonder politie achter je aan.

-Als je dood gaat. helemaal overnieuw beginnen.

Weet je het zeker dat je dat wilt zien in de nieuwe GTA?

Het lijkt mij namelijk niet zo leuk dat als je ver bent in het verhaal, dood gaat, en dan weer helemaal bij missie 1 moet beginnen.. Ik denk dat veel mensen hem dan 2 dagen spelen en hem dan weer in de kast leggen ;)

Door rood rijden vind ik wel een goed idee. Alleen niet dat je altijd politie achter je aan krijgt. Ze kunnen het toch niet altijd zien? Wanneer er een politie in de buurt staat vind ik het best.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Geen Auto-Aim.
  • Langere en Leukere missie's niet zoals in GTA III dat je Misty moet ophalen, en naar Joey moet brengen. Klik
    Echt Missies Zoals: From Zero to Hero (GTA VCS) Klik
  • Eigen Radio Station, maken.
  • Meer mogelijkheden, zoals in GTA: SA.
  • Verhaallijn keuzes zoals in GTA IV, het is leuk dat je de Verhaallijn kan beinvloeden door een keuze die je zelf kunt maken.
  • Een Nieuwe Stad, dus geen Vice City, Liberty City, San Andreas maar gewoon een geheel nieuwe stad die gebaseerd is op byv. New Orleans, USA.
  • Dat politie's niet zo soft zijn bij 1* wanted level, maar net zo hard beuken en rijden als bij 2*. Maar niet schieten op je enzo.
  • Voertuigen die niet een Parodie zijn van een echt voertuig. Dus gewoon echte voertuigen met echte namen.
    Byv. dat de Banshee, een Dodge Viper heet in plaats van een Banshee. En de Dukes een Dodge Charger heet in plaats van een Dukes. etc.
  • Dat als je een missie hebt gehaald je hem later, voor de lol weer overnieuw kunt doen zoals in GTA: Chinatown Wars kan.

Link to comment
Delen op andere websites

-Als je dood gaat. helemaal overnieuw beginnen.

Je kan niet doodgaan in GTA IV. Wel kan je zodanig overhoop geschoten worden dat je knock-out gaat en op een later moment bijkomt in het ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat alle parkeerplaatsen een saveplek voor je auto is. Net als in het echt. Het liefst minimaal 10 auto's die je in de hele map op elke parkeerplaats kan saven.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Dat alle parkeerplaatsen een saveplek voor je auto is. Net als in het echt. Het liefst minimaal 10 auto's die je in de hele map op elke parkeerplaats kan saven.

Maar ook dan is er kans dat sommige autos gejat worden

Link to comment
Delen op andere websites

Dat alle parkeerplaatsen een saveplek voor je auto is. Net als in het echt. Het liefst minimaal 10 auto's die je in de hele map op elke parkeerplaats kan saven.

Maar ook dan is er kans dat sommige autos gejat worden

Hmmm....Ja, oke. Is goed :D Of, ja straks heb ik een dikke sportwagen staan en dan wordt ie gejat. Dan ga ik er wel van balen, maar alles is goed om het zo reallistisch mogelijk te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...