Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

In San Andreas kan je CJ aanpassen tijdens het spelen, en er zijn meer spellen waar het in kan, en de animaties hebben er dan ook geen problemen mee. Met een verbeterde engine (ten aanzien van SA) moet het geen probleem zijn om in een volgende GTA je eigen personage te creëren.

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kan je CJ aanpassen tijdens het spelen, en er zijn meer spellen waar het in kan, en de animaties hebben er dan ook geen problemen mee. Met een verbeterde engine (ten aanzien van SA) moet het geen probleem zijn om in een volgende GTA je eigen personage te creëren.

In Saint's Row 2 kan je ook veel dingen aan het personage.

Dat vond ik ook leuk. De Storyline verandert niet.

Zo zou het in de nieuwe GTA ook kunnen.

Regel gewoon 6 stemacteurs en maak zelf iemand.

Het is gewoon leuk om mensen af te knallen terwijl je lijkt op Angelina Jolie.

of Paris Hilton, of The Joker, et cetera

Link to comment
Delen op andere websites

In Saint's Row 2 kan je ook veel dingen aan het personage.

Dat weet ik, heb die game zelf ook. Ik noemde San Andreas om aan te geven dat Rockstar dus wel weet dat het mogelijk is. Ook denk ik dat het niet de bedoeling is in GTA dat je je personage zodanig kan veranderen mbt geslacht en huidskleur enzo. Ik denk dat als CJ ipv een negroïde man een blanke vrouw was geweest, dat dat geen verbetering zou zijn voor het verhaal :7

Regel gewoon 6 stemacteurs en maak zelf iemand.

Ik denk dat dat voor wat de kosten betreft toch wel teveel is. Doe dan één man en één vrouw. Maar als je al kijkt naar hetgeen ik hierboven zeg, denk ik toch dat één stemacteur genoeg is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet je ook weer niet doen, één Voice actor lijkt me meer dan voldoende. Ray Liotta van Tommy Vercetti vind ik ook een hele goede inspreker, de beste uit de GTA serie wat mij betreft. Hij komt duidelijk en sterk over en heeft een prettige stem om naar te luisteren. Michael Hollick die Niko Bellic inspreekt vind ik dan weer wat minder, en ook het personage vind ik minder boeiend. Ik hoop daarom dat ze bij de volgende GTA game een sterker personage neerzetten met een duidelijkere stem. Ook hoeft het uiterlijk aanpassen uit San Andreas niet al te uitgebreid, een andere haircut zou ik wel fijn vinden. Qua kleding en accessoires mag het wel veel uitgebreider dan in GTA: IV. Wat me ook erg leuk lijkt is om weer te kunnen sporten, en om zo je spieren te trainen. Het moet natuurlijk wel realistisch blijven, dat je niet na bijvoorbeeld vier of vijf keer te hebben gesport al enorme spieren hebt. Maar het gewoon rustig kunt opbouwen en ook een mogelijkheid hebt om gigantisch aan te komen als je te veel eet. Ik hoop dat Rockstar dit allemaal weer terugbrengt in het volgende GTA deel, met natuurlijk nog veel meer mogelijkheden uit de voorgaande GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas kan je CJ aanpassen tijdens het spelen, en er zijn meer spellen waar het in kan, en de animaties hebben er dan ook geen problemen mee. Met een verbeterde engine (ten aanzien van SA) moet het geen probleem zijn om in een volgende GTA je eigen personage te creëren.

Nee, maar ik vond de animaties in SA ook niet echt goed. Maar met een betere engine, ze zullen er vast wel iets op verzinnen.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan misschien wel mogelijk, maar ik zou dit niet willen. Elke protagonist brengt een bepaalde "sfeer" met zich mee, althans, dat is de bedoeling. Lijkt mij een gemis als je zelf je personage moet maken. Daarbij komt dat ik pass op het moment dat het zoveel op De Sims gaat lijken, als ik ook al kan bepalen of zijn neus iets schever moet staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies, tot op zekere hoogte wel een beetje de protagonist "aanpassen", dus m.b.v. een kapper of een kledingzaak, maar ik denk dat R* ook niet verder moet gaan. Dan verliest GTA zijn charme voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het terugbrengen van tanks als je nu tegen een auto aanbotst moet de auto ook geplet zijn en niet uit elkaar knallen.

Ook terugbrengen/Veranderen:

-Vliegtuigen (zoveel mogelijk soorten)

-Lantaarnpalen (niet meer afbreken als je ertegenaan knalt)

-Schade aan gebouwen maken waardoor ze oo echt gerapareerd moeten worden.

-Airbags (zou wel cool zijn)

-misschien peds met huisdieren? (waarom wel of niet)

-Boetes van de politie en flitspalen.

-geen collecttables zoals rats stunt jumps etc.

-Een hele lange ECHTE verhaallijn (dus echte missies als gameontwikkelaar moet je toch wel een fatsoenlijke verhaallijn hebben als je er al vanaf GTAIV release aan werkt)

Link to comment
Delen op andere websites

-geen collecttables zoals rats stunt jumps etc.

Ik zou die er juist graag in willen houden. Collectables sparen vind ik altijd erg leuk om te doen, bovendien is het een goede manier om de stad te leren kennen. Je gaat door steegjes of klimt op gebouwen, je komt daar waar je normaal niet zou komen. Dit maakt een stad realistischer en brengt deze tot leven, omdat zelfs binnenplaatsjes zijn afgewerkt, met peds en andere details.

Link to comment
Delen op andere websites

Collectables moeten erin blijven. Dat hoort gewoon in GTA. ^_^

Wel mogen ze het nog realistischer maken dan in IV. In IV was het al realistischer dan in de voorgaande GTA's maar het mag van mij wel iets anders zijn dan duiven. Laten we gaan zoeken voor gang leden waarvan de gang uitgeroeid moet worden, en dat de laatste leden rond dwalen door de stad.. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel leuk om die Tiki beeldjes te verzamelen.. Maar was het realistisch?

Van mijn mogen ze er een soort van verhaal omheen verzinnen zoals ik hierboven zei ;)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...