Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> Alle wapens van elke gta!

Voertuigen

>> Alle voertuigen van elke gta maar doe de meeste voertuigen maar in gta san andreas style of gta IV style.

Opdrachtgevers

>> Gewoon chille personen waar je om kan laggen.

Protagonist

>> Als je hoofdrolspeler bedoeld dan: ehm... doe maar die ene van VCS

Vijanden van de Protagonist

>> Mensen die zo irritant er uitzien en doen xD.

Mijn verhaal zou zijn..

>> Je komt net terug van Vice City omdat je opgepakt word door een politie wegens de mensen die je in het verleden allemaal hebt vermoord.

Je Komt dan in contact met Carl Johnson die inmiddels in liberty city woont en belt je op en zecht dat een plek zoals Liberty City een van de mooiste en veiligste plek terwereld is.

maar je word door Carl Jhonson bedrogen en op een gegeven moment ergens midden in america kom je er achter dat de bestuurder een terrorist is die in de grote oceaan wilt vliegen en alle passegiers van het vliegtuig wilt vermorden. zodra je hier achter komt word je heel erg kwaad, je loopt naar de cockpit en pakt de 9mmsilence af van de terrorist/bestuurder en schiet hem door zijn hoofd en je bestuurt het vliegtuig zelf en je komt in de stad SanFierro aan.

Dan spring je snel uit het vliegtuig naar een vriend die je kent die daar woont en het word een groot verhaal verder in San Andreas...

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> San Andreas: eerste stad: San Fierro, tweede stad: Las Venturas, Derde stad: Los Santos, Vierde stad: Liberty city, want je moet de laaste 20missies in liberty city doen de stad liberty city is wel hetzelfde als de stad china town wars anders is het te groot ;)

En ik wil ook nog...

>> Dat de Leveldes veeeeeeeel beter worden aangepakt en dat er misschien ook nog een update komt dat er de vice city map in de regio zit die je moet kopen.

En dat er soms updates komen met meer missies.

En als Rockstar Games missie inspiratie nodig heeft dat ze het beste van GTA San Andreas kunnen afhalen...

OOK SPLIT SCREEN!!! ik BAALDE echt als een STEKKER toen gta iv dat niet had en gta sa had het ook al niet maar je on wel wet zijn 2en spelen.

Ook wil ik dat er een nieuwe camera view komt namelijk: Een First Person View (als je niet weet wat je bedoelt dan moet je het maar googlen!)

Nou misschien een beetje te veel gevraagd maar het zou zoooooooooooo vet zijn xD

Bewerkt: door Niiigel
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb een idee

dat alle hoofdpersonen in 1 spel zitten,dat je de ene keer cj bent en de andere keer niko bellic.

en dat je met een groepje(cj,thommy vercetti,niko bellic,claude etc.)de mafia moet uitschakelen.

wie wil dat nou niet?

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een idee

dat alle hoofdpersonen in 1 spel zitten,dat je de ene keer cj bent en de andere keer niko bellic.

en dat je met een groepje(cj,thommy vercetti,niko bellic,claude etc.)de mafia moet uitschakelen.

wie wil dat nou niet?

Ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een idee

dat alle hoofdpersonen in 1 spel zitten,dat je de ene keer cj bent en de andere keer niko bellic.

en dat je met een groepje(cj,thommy vercetti,niko bellic,claude etc.)de mafia moet uitschakelen.

wie wil dat nou niet?

Ik.

Nou mij lijkt dat wel een leuk idee, myron.b!

Toch zou een GTA: New Whoreleans ofzo mij ook wel bevallen. Dan speel je een neger die opgroeit van junkie-rat naar toppimp. Ik heb er eigenlijk geen ideeën over, maar het lijkt mij wel eens origineel.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou mij lijkt dat wel een leuk idee, myron.b!

Toch zou een GTA: New Whoreleans ofzo mij ook wel bevallen. Dan speel je een neger die opgroeit van junkie-rat naar toppimp. Ik heb er eigenlijk geen ideeën over, maar het lijkt mij wel eens origineel.

dank je :*D

Ik.

waarom niet

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Heb liever 1 personage waar ik echt mee in het verhaal duik,dan 10 personage's met elk verschillende karakters.

Ik ook, dus stel ik voor: alle oude hoofdpersonen in het spel, ze zijn allemaal leider van een bepaalde bende en jij mag kiezen met wie je tegen de rest wilt spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb liever 1 personage waar ik echt mee in het verhaal duik,dan 10 personage's met elk verschillende karakters.

Ik ook, dus stel ik voor: alle oude hoofdpersonen in het spel, ze zijn allemaal leider van een bepaalde bende en jij mag kiezen met wie je tegen de rest wilt spelen. :)

Doet me een beetje denken aan The Warriors, die game was toch ook van Rockstar?

Daar moet echt iets nieuws van uitkomen voor op de pc.

Mag ook een nieuwe GTA zijn, maar dan wel met het principe over-the-top gang-characters uit The Warriors, en broederschap als in TLAD.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een idee

dat alle hoofdpersonen in 1 spel zitten,dat je de ene keer cj bent en de andere keer niko bellic.

en dat je met een groepje(cj,thommy vercetti,niko bellic,claude etc.)de mafia moet uitschakelen.

wie wil dat nou niet?

Ik denk niet dat dit een goed idee is want de meeste van die personen passen totaal niet bij elkaar. Ze hebben een totaal andere achtergrond, bezigheid en vriendenkring. die personages kunnen gewoon niet bij elkaar passen als 'groepje'.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb liever 1 personage waar ik echt mee in het verhaal duik,dan 10 personage's met elk verschillende karakters.

oke,ja nu ik het zo lees,vind ik het ook wel chaotisch.

maar dat je met andere hoofdpersonen samen moet werken is wel leuk.

Ik denk niet dat dit een goed idee is want de meeste van die personen passen totaal niet bij elkaar. Ze hebben een totaal andere achtergrond, bezigheid en vriendenkring. die personages kunnen gewoon niet bij elkaar passen als 'groepje'.

ja dat is ook wel weer zo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

gta eflc sry meschien een beetje oftopic maaar rockstar is in de fout gegaan kijk maar us ze waren bezig met flametrhower en minigun maar die zitten gdverdomme niet in het spel gtaEFLChearaflamethrowerandminiguntohavethatgamebutnotsowtf.png

en ja dat heb ik ondekt tijdens het modden en ja ik ga proberen die erin te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een idee

dat alle hoofdpersonen in 1 spel zitten,dat je de ene keer cj bent en de andere keer niko bellic.

en dat je met een groepje(cj,thommy vercetti,niko bellic,claude etc.)de mafia moet uitschakelen.

wie wil dat nou niet?

Liever niet,w ant dan heb je weer de zelfde als GTA IV.

Daar in word dan in 3 hoofdpersonen vertelt hoe ze de diamanten kwijt raken, terug krijgen en kwijt raken.

Liever 1 hoofdrolspeler(blanke man) en het spel moet zich afpellen in SA.

Wellicht GTA SA 2?

Iets anders

Het zal leuk zijn als daar een hele metro netwerk was zo als in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens; plank + spijker (slaan)

Voertuig; makkelijk; winkelwagentje

Opdrachtgevers; doe lance vance er maar bij ;) nadat ie VC verlaat kan ie hierin komen?

Protagonist; geen idee wat het woord betekent

Vijanden vd. prota..; geen idee dus

Verhaal; je vrouw in de fik gestoken, erg pijnlijk je stond ervoor, wraak

Locatie; nieuwe; liefst iets met veel discriminatie :$

Extra; Zwemmen, Heli's en vliegtuigen -1x PER DAG- beschikbaar. zodat niet verveeld. Racewagens :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...