Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Voertuig functies.

Bij Towtruck zou ik graag willen dat je weer auto's kan meenemen en dan wil ik ook toevoegen dat je de oranje zwaailichten aan kan doen.

Trailers vast koppelen aan vrachtwagens en met cement vrachtwagens ook het cement eruit laten komen zodat je misschien een roadblock krijgt (Handig voor in een missie als opdracht knipoog.gif )

Hijskranen besturen, in gta IV waren er zat. Jammer dat het niet kon :( Volgende wil ik dat wel :D

Aanhangers, van normale auto's, kunnen koppelen aan je auto. Misschien met een boot erop. Of carevan? Een aanhanger waar je een auto op ken zetten. Simpele aanhanger??

Maak van de volgende gta ook een soort van rigs of rods van :puh: Niet een complete rigs of rods maar dat bijna elke voertuig wel een speciale functie hebt. Alarmlichten of zo? In gta IV had je al mist lamp, vond ik leuk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een soort van Survival Mode zou ook wel cool zijn. Je moet dan z'n hoog mogelijk Survival Level zien te halen. Level 1 is makkelijk, en het wordt steeds moeilijker. De vijanden (aanvallers) zullen afhangen van in welk gebied je rondloopt. Als jij in Hove Beach rondloopt zullen er allemaal Russen op je afkomen (voorbeeld). Bij level 1 heb je alleen je vuisten, level 2 een mes, level 3 een pistool, level 4 een SMG, etc, etc, etc.

Voor elke voltooid level wordt je betaald door het oprapen van het geld die de vijanden laten vallen.

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen, een grote wereld zoals in SA, ook van die voertuigen zoals golfkarretjes, hovercraft, trucks etc

Ook van die zijmissies zoals in San Andreas

En natuurlijk een groot boerenland tussen de steden, met af en toe een dorpje :D

En niet te vergeten, auto tuning!

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk opnieuw in de staat San Andreas, met dus de drie deelsteden (Los Santos, San Fierro & Las Venturas)

Sowieso moeten dan de vliegtuigen terugkeren, net zoals de trailers,fietsen en de auto-tuning!

In de steden heel veel winkels waardoor je een groot aanbod krijgt van kledij en multimedia.

Verder vond ik de missie's in GTA IV best wel leuk dus daar mag men van mij gerust op verder bouwen. Maar natuurlijk met allemaal

nieuwe personages. Al mag er voor onze nostalgie wel af en toe eens iemand bekend op de voorgrond verschijnen. ik ben ervan overtuigd dat

de volgende GTA top wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Trailers vast koppelen aan vrachtwagens en met cement vrachtwagens ook het cement eruit laten komen zodat je misschien een roadblock krijgt (Handig voor in een missie als opdracht.

( volledig mee eens leuke optie van je )

Verkeer nog realistischer maken zoals door rood rijden een boete systeem toevoeren. en als je opgepakt wordt de bajes mee gaan maken. ook voor het ziekenhuis

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag willen dat je weer vanaf in het begin bij een gang of bij een family enzovoort zit, dan dat je het allemaal in je eentje moet doen zoals in IV. Dat was leuk voor één keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...