Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

In GTA hebben we bij in car view nog nooit een dashboard gezien. Mocht men iets gaan doen met snelheidsmeters e.d., dan sluit ik me helemaal bij Sharingan aan: Dat soort toeters en bellen netjes op het dashboard plakken, en dan een camera view toevoegen. Als je het dan niet wil zien, al die drukte, dan hoeft het niet, maar wanneer je het wel wil zien kan je er altijd bij.

In GTA IV zijn de dashboards trouwens prachtig gemaakt, ieder model heeft wel zijn eigen unieke dashboard. Mocht men dat verder uitbreiden dan is het dus geen enorme stap vooruit, maar slechts een toevoeging aan een al succesvol recept.

Link to comment
Delen op andere websites

- lijken/wapens in wagens dumpen of lijken ala Deus ex stijl naar een stille plek kunnen schuiven.

- als je een moord pleegt in een stil steegje met geen ooggetuigen, geen politie aan je kont.

- wagens "tunen" al mag dit iets uitgebreider dan San Andreas.

- natuurlijk de terugkeer van free mode! Misschien wellicht een kale gta 4 en een free roam achtige rdr editie. Vond dat wel fijn dat levelen in de free roam bij rdr.

- kopen/huren/verhuren/verkopen van property/huizen!

- natuurlijk meer kleding opties, denk ook aan sieraden, tattoo's, haarstijl en meer kleding dat het karige aanbod van GTA 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je auto exclusief blijft wanneer je deze eindelijk na lang zoeken hebt gevonden, en dus niet wanneer je hem eindelijk hebt 4x voorbij ziet komen.

Dit vond ik zo ergerlijk, vooral bij de Exportmissies in SA, had je eindelijk de auto die op de lijst stond, zie je deze vervolgens in elke straat rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas zag je wel eens dat de politie een andere auto achtervolgde en er op ging schieten

Lijkt me leuk als ze dat in GTA V nog verder uitwerken, dat je hele achtervolgingen krijgt te zien ipv dat ze alleen maar jou achtervolgen

Link to comment
Delen op andere websites

Als we die R* mogen geloven op 4chan die vragen beantwoordde van mensen, komt dit erin:

>>> Door Jacky-2007: Lijst nogmaals verwijderd, zie de moderator-tag hier waarom. Vanwege spam en het negeren van een aanwijzing van de crew heb je een PB ontvangen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je auto exclusief blijft wanneer je deze eindelijk na lang zoeken hebt gevonden, en dus niet wanneer je hem eindelijk hebt 4x voorbij ziet komen.

Dit vond ik zo ergerlijk, vooral bij de Exportmissies in SA, had je eindelijk de auto die op de lijst stond, zie je deze vervolgens in elke straat rijden.

Mee eens

Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas zag je wel eens dat de politie een andere auto achtervolgde en er op ging schieten

Lijkt me leuk als ze dat in GTA V nog verder uitwerken, dat je hele achtervolgingen krijgt te zien ipv dat ze alleen maar jou achtervolgen

Zo werkt de spawnrate nu eenmaal, dat is moeilijk om anders te coden hoor...

Anderszijds zou ik het inderdaad wel met je eens zijn, gewoon zodat het verkeer in de straten op elk moment divers is en blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag de personages zoals : Sweet en Cy als bendeleider van GSF willen zien

Tommy Vercetti als maffiabaas van de Vercetti's

Claude als iemand die is gaan vluchten van Liberty City naar Sa omdat hij zich daar niet veilig voelde door de Leone Family

Toni Cipriani en Joey Leone als maffiabaas van de Leone's die opzoek zijn naar Claude bijvoorbeeld in Ls of Sa voor wraak

El Burro zou ik graag ook willen zien leider van Diablos die we nooit tegenkwamen alleen wat hoorden had ruzie met Triads had ik gehoord zal goed zijn als hij in SA ruzie heeft met Woozie

8 Ball heeft wel garages in Sa maar hij is er zelf niet hopelijk nu wel als leider van Ballas zou goed zijn

Luigi Gotarelli en zijn bodygaurd Mickey Hamfists

Cesar Vialpando als leider van Varrios Los Aztecas en de nicht van Catalina die werd vermoordt door Claude misschien wilt hij zijn wraak nemen en Toni helpen ^^

B-dup en Emmet die Ballas onder controle hebben en tegen Grove vechten

Mike Toreno en Ray machowski als C.R.A.S.H.

Woozie als leider van Triads

Donald Love als rijke zakeman in LS

Phil Cassidy

Og Loc & Mad Dogg nog altijd ruzie met elkaar ofzo

En nog veel meer nieuwe karakters..

Dit was nou mijn fantasie die ik terug zou willen zien in een nieuwe GTa en die van jullie? :puh:

>>> Door Jacky-2007: Samengevoegd onderwerp: "Welke personages zou je terug willen zien in GTA V"<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag de personages zoals : Sweet en Cy als bendeleider van GSF willen zien

Tommy Vercetti als maffiabaas van de Vercetti's

Claude als iemand die is gaan vluchten van Liberty City naar Sa omdat hij zich daar niet veilig voelde door de Leone Family

Toni Cipriani en Joey Leone als maffiabaas van de Leone's die opzoek zijn naar Claude bijvoorbeeld in Ls of Sa voor wraak

El Burro zou ik graag ook willen zien leider van Diablos die we nooit tegenkwamen alleen wat hoorden had ruzie met Triads had ik gehoord zal goed zijn als hij in SA ruzie heeft met Woozie

8 Ball heeft wel garages in Sa maar hij is er zelf niet hopelijk nu wel als leider van Ballas zou goed zijn

Luigi Gotarelli en zijn bodygaurd Mickey Hamfists

Cesar Vialpando als leider van Varrios Los Aztecas en de nicht van Catalina die werd vermoordt door Claude misschien wilt hij zijn wraak nemen en Toni helpen ^^

B-dup en Emmet die Ballas onder controle hebben en tegen Grove vechten

Mike Toreno en Ray machowski als C.R.A.S.H.

Woozie als leider van Triads

Donald Love als rijke zakeman in LS

Phil Cassidy

Og Loc & Mad Dogg nog altijd ruzie met elkaar ofzo

En nog veel meer nieuwe karakters..

Dit was nou mijn fantasie die ik terug zou willen zien in een nieuwe GTa en die van jullie? :puh:

Was emmet niet al dood? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk niet dat Emmet dood is.

Het lijkt mij trouwens heel lame om al die personages terug te zien. Eentje in een klein bijrolletje of even in beeld: ok. Maar de hele GTA revue afgaan? Neen bedankt, ik heb liever nieuwe personages.

Bovendien zouden de meeste van die personages al 50 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooralsnog lijkt het erop dat GTA V evenals GTA IV losstaat van de GTA III-reeks, dus als we personages terugzien zullen die alleen uit GTA IV of opvolgende GTA's komen. Wellicht met uitzondering van radiopersonages of cameo's, maar ik zou niet meer dan dat verwachten. Wellicht dat gangs wel hergebruikt worden, al zullen ze dan naar ik vermoed wel op een andere manier uitgewerkt zijn.

Er komen niet veel personages in GTA IV voor die ik beslist nog een keer zou willen zien. De enige personages die ik echt interessant vond en nog leven zijn Phil Bell en ULP, maar die passen niet echt in de setting van GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat 8-Ball terug komt, want zijn voice actor is overleden (Guru). Kunnen ze natuurlijk wel een andere stem nemen, maar zou een beetje sneu zijn.

Trouwens:

B Dup is wel al vermoord in San Andreas, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...