Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Ik denk dat het erg zal tegenvallen als je iedere keer moet tanken. Als je ergens in the middle of nowhere bent en je ziet een mooie auto, dan kun je hem niet gebruiken omdat de brandstof bijna op is. Of als je een auto jat als je op de vlucht bent moet je ook zeker eerst tanken. Ik denk dat als dit erin komt je meer bij de pomp staat dan dat aan het spelen bent :puh:

Cheaten eh :D (Nooit meer moeten tanken)

Link to comment
Delen op andere websites

wenslijstjestxt.png

Ondernemen in GTA V

Beste forumleden,

Lijkt het jullie ook niet vet als Rockstar een nieuw element toevoegd in de game? Het zou me onwijs vet lijken als je bijv. panden kon kopen, laten opknappen en dan verhuren of een nachtclub van maken. Dat er dan dagelijks geld stroomt en je altijd wapens, auto's, safehouses en veel meer kunt kopen.

Of dat je je eigen grond koopt en een golfbaan ervan maakt. Je eigen personeel enzovoort.

Ergens heb ik zo'n idee dat Rockstar hiermee wat gaat doen. Dit zagen we tenslotte ook in Vice City Stories :)

Graag jullie mening hierover.

>>> Door Jacky-2007: Van topic naar reactie in het wenslijstjes-topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou een leuke toevoeging zijn als het past bij het verhaal van de protagonist, maar moet niet te veel SIMS-achtig worden. Ik beperkte mate (bijvoorbeeld een wat uitgebreidere versie van het beheren van bedrijven in Vice City) zou ik echter wel erg tof vinden. Een paar zaken kunnen onderhouden. In TBOGT is eigenlijk Club Management ook het enige leuke gescripte wat overblijft na de verhaallijn, en dat mag van mij wel wat meer inderdaad.

Al hoef ik niet per se bedrijven te hebben, banen die passen bij de economische status van de protagonist lijken me ook erg tof om te kunnen doen. Of bij de brandweer, politie of ambulancedienst kunnen gaan werken bijvoorbeeld, maar dan wel helemaal, niet dat halve werk zoals in IV. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag de cheat, STILLLIKEDRESSINGUP (verander van skin) uit Vice City weer willen zien. Vind ik een van de leukste cheat uit alle GTA-series :D

Bewerkt: door JerraGTA
Link to comment
Delen op andere websites

angel pine en mnt chilad en realistichere auto schade dus niet dat als je op topsnelheid ergens tegen aan knalt je een deuk in je bumper hebt maar de auto tot de achterbank imekaar hebt zitten. en dat airbags realistich af gaan (niet dat van een auto van 1980 6 airbags in zitten :? )

Bewerkt: door aeroxthm
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik alleen Cheats wanneer ik het spel voor 100% heb uitgespeeld. Dus na het voltooien van de 100% wil ik wel nog iets te doen hebben, daar kunnen Fun Cheats bij helpen. Als voorbeeld kan je de Cheats van GTA San Andereas bekijken. Als die erin zouden zitten zou het perfect zijn! Alleen moet het wel realistische blijven. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die funcheats waren geweldig. Bijvoorbeeld de riot cheat, dat je iedereen met tv's over straat ziet rennen en alles in brand staat :schater:

Als ze zulke cheats erin zitten ga ik wel cheaten maar dan nadat ik de 100% heb gehaald

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Bij San Andreas gebruikte ik wel vaak cheats, vooral omdat ik er ook moeite mee had om het spel door te komen. Ik was toen ook een stuk jonger, ben nu 17 dus reken maar.. Het hangt voor mij persoonlijk af hoe moeilijk het is om het spel door te komen, anders gebruik ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vergeet eerlijk gezegd altijd dat die dingen er zijn.. Sinds BUCKFAST, SUCKMYROCKET en ITSGALLUS, dan. Toen gebruikte ik nog wel cheats, maar sinds de III-era denk ik er niet meer aan. Niet dat ik de lol er niet van inzie, maar ik ga dan al zo op in de game dat ik vergeet dat cheats bestaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...