SpacyColours Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Geplaatst: 15 november 2011 Ik weet niet of ik liever cheats als telefoonnummer heb of niet. De reden dat ik GTA IV zonder cheats heb uitgespeeld, was namelijk omdat de cheats zo onhandig waren. Normaal speel ik elk spel met God Mode en alles aan. Maar toen bleek ik veel meer van GTA IV te genieten, zonder cheats. Dus kusje daarvoor nog, GTA IV cheat systeem!
thebig Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Ik denk dat die cheats in dat telefoontje me een beetje onhandig zouden uitkomen, ik hoop dat je ze gewoon kan intikken meteen of dat je het spel even op pauze kan zetten om ze daar op je gemak in te tikken. Ik speel ook altijd eerst de storyline uit (100% uitspelen heb ik nog niet echt gedaan bij de GTA's waar ik de storylines heb uitgespeeld)en daarna gebruik ik cheats om me wat te amuseren in de stad. Eens in het rond knallen zonder dat de politie op je dak komt of van gebouwen afrijden met auto's
MostWantedKid Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Ik vond het persoonlijk helemaal niet zo onhandig. Alleen als je je telefoon in de hand had en als er op je geschoten werd dat je mobiel opeens weer weg was en dat je hem weer moest 'pakken'.
Tseardbuma Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 Zelf denk ik niet dat Tanken erin komt. Ook doordat het erg onhandig is als je op de vlucht bent. Ik snap het dat het dan realistischer word. Maar ik zou me er aan ergeren. Ook bijv als je een missie moet doen en dat je iemand moet volgen. En hij rijd maar door... En dan is je tank leeg. Moet je ene andere auto pakken en dan hem nog zoeken.
aeroxthm Geplaatst: 16 november 2011 Rapport Geplaatst: 16 november 2011 michien kun je tanken en andere ''realisme'' dingen wel aan/uit zetten door middel van een soort hardcore mode zoals in fallout new vegas
_gamer4life_ Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Ik hoop dat je in meer gebouwen binnen zal kunnen
norik Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Ik hoop dat je in meer gebouwen binnen zal kunnen Zeg maar alle.
MostWantedKid Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Ik zou ook weer de replay-funtie terug willen zien in V zoals in TBOGT.
Gta Bram Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Ik hoop dat je veel meer verschillende savehouses hebt. Niet net als in IV alleen appartementen, maar alles door elkaar. Appartementen, huizen aan het water, huizen in de stad, etc. Meer motoren, meer functies voor auto's (kofferbak kunnen openen, tuning, etc). Weer een mobieltje, uitgaan met vrienden ook, maar niet zo extreem als in Gta IV. Niet zo afgezaagd zoals elke Gta: Eerst 30 missies doen voordat de 'brug gemaakt is' en je naar een ander eiland kan, maar gewoon meteen overal heen kunnen, met wat kleine uitzonderingen zoals winkels die tot bepaalde missies toe dicht zijn. Etc.
GTAKevin023 Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Heel erg veel opties. Van speler opties tot auto opties. Zitten, motorkap open, lichten aan enz enz enz.
funnygangsta Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Heel erg veel opties. Van speler opties tot auto opties. Zitten, motorkap open, lichten aan enz enz enz.
BiglifeRPG Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Ik wil de drugs deal functie uit Chinatown Wars terug
GTAKevin023 Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 (bewerkt) Veel handel mogelijkheden. Net als met Chinatown wars. Dat je bijvoorbeeld gestolen auto's, gewoon van straat, bij autobedrijven kan verkopen. En misschien ook wel kan kopen en verkopen voor meer geld. Wapenhandel, drugshandel, autohandel En ik wil dat er zoveel mogelijk dingen zijn om geld aan uit te kunnen geven. Net als met scarface game de binnenkant van je huis veranderen of zo. Stuk of 10 soorten uiterlijken per huis Dan wil ik niet huis design maken van tafels, stoelen en andere shit neerzetten. Het wordt de Sims niet Maar wel van uiterlijk veranderen in huizen. Misschien wel de buitenkant. Andere muren, ramen. En misschien wel net als in Vice City stories, dat je je gebouwen groter kan maken, dat je ook je safehuizen kan vergroten. Meer verdiepingen. Gewoon allemaal in een kleine menu. Niet heel uitgebreid. Het wordt zoals ik net zei de Sims niet En natuurlijk wil ik auto's kunnen pimpen in gta V Bewerkt: 29 november 2011 door android
Kratod Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Zelf wil ik graag meerdere metro lijnen en de mogelijkheid om die submissies te doen. Anders dit met een bus, dat is ook wel grappig !
thebig Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Ik denk er net aan: misschien is het wel leuk dat je per game verschillende huizen krijgt en niet altijd een klein aantal dezelfde of dat je alles kunt kopen wat je ziet. Dat zorgt weer voor variatie in het spel: telkens als je het opnieuw speelt, zal het nooit helemaal hetzelfde zijn. Het zijn maar van die kleine dingetjes die ervoor kunnen zorgen dat iedereen een tijdje met GTA zoet is zonder te denken 'he, dit heb ik al gehad.'
Recommended Posts