SpacyColours Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 @thebig: Inderdaad, ik hoop dat er dit en meer keuzes gemaakt kunnen worden, nog meer dan in GTA IV. In GTA IV waren de meeste keuzes een beetje lame, ze waren meestal in de trant van "Laat die knaap leven dan komt ie terug als Random Character, je kan hem ook vermoorden maar daar schiet je weinig mee op." Dit zou ook heel goed werken als er gangs in het spel zitten, zo van "Vermoord Jopie van de Bollenvelden-gang en z'n gang-leden worden een beetje pissed. Laat Jopie leven, en de politie van wie je de opdracht kreeg wil je vriendje niet meer zijn."
thebig Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Inderdaad, en later in de game blijk je de politie nodig te hebben of de Jopie van den Bollen-gang ;p Keuzes die echt een drastische impact hebben op het spel.
HTR7 Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Ik denk dat het erg zal tegenvallen als je iedere keer moet tanken. Als je ergens in the middle of nowhere bent en je ziet een mooie auto, dan kun je hem niet gebruiken omdat de brandstof bijna op is. Of als je een auto jat als je op de vlucht bent moet je ook zeker eerst tanken. Ik denk dat als dit erin komt je meer bij de pomp staat dan dat aan het spelen bent Dan bel je de garage, komt die ff met wat benzine.
thebig Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Inderdaad, of je kan misschien een volle jerican in je koffer plaatsen. Trouwens, je zal vast niet regelmatig moeten tanken, maar misschien even snel als dat je in SA honger kreeg. En in die tijd verslijt ik zoveel auto's dat ik niet zal moeten tanken ;p
Jarno91 Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Daar heb je toch helemaal geen tijd/zin voor als je andere dingen van plan bent, en wat als je nou een auto jat die al bijna leeg is. Moet je zeker eerst de wegenwacht bellen of ze wat brandstof willen brengen zodat je hem daarna kan jatten. Vind dat tanken echt onzin als dat er echt in zou komen
norik Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Ik zou willen dat je kon roken bijvoorbeeld als je op de PS3 L3 drukt en dan rook je een sigaar of je moet er een kopen en als je rookt dat er leven afgaat.
SpacyColours Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Ik zou willen dat je kon roken bijvoorbeeld als je op de PS3 L3 drukt en dan rook je een sigaar of je moet er een kopen en als je rookt dat er leven afgaat. Wel leuk bedacht, maar de meeste spelers kiezen er waarschijnlijk toch voor, om geen geld uit te geven aan spul waar alleen hun levensmeter door afneemt en verder niets.
Phoenyxar Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Ik zou willen dat je kon roken bijvoorbeeld als je op de PS3 L3 drukt en dan rook je een sigaar of je moet er een kopen en als je rookt dat er leven afgaat. En hoe wil jij dan ooit nog bukken? Voor dergelijke is de L1/LB actieknop eerder een hulp, maar als er alleen maar leven afgaat zou het stom zijn. Harder kunnen rennen voor een korte tijd zou een leuk voordeel kunnen zijn, alhoewel dat natuurlijk enkel geldt mocht je Crystal Meth aan het roken zijn en dat is natuurlijk niet op echt elke straathoek te vinden.
blackops Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ik zou graag willen dat je in een bierfabriek alles overhoop moet schieten voor een missie Gewoon random omdat het kan
MegaPilot Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 (bewerkt) Ik erger(d) me in IV kapot aan al die vrienden. Alsof ik zin heb om die saaie missies te spelen, wat een stalkers! Dus in V geen vrienden aub, toch niet zoveel als in IV.. Bewerkt: 13 december 2011 door MegaPilot
Fiegel5 Geplaatst: 23 december 2011 Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Ik vind het altijd wel leuk om dit topic door te lezen om te zien wat mensen allemaal zouden willen, en mensen.. Wat een wensen zeg. Zelf maakt het mij eigenlijk niets uit, ik heb niet echt wensen die de game voor mij beter zou maken. Ik wacht liever gewoon af, totdat het spel in mijn Xbox zit zodat ik compleet verast kan worden! Het enige wensje wat ik had is al vervuld en dat was dat het allemaal iets minder grauw mocht zijn vergeleken met GTA IV.
GTAKevin023 Geplaatst: 24 december 2011 Rapport Geplaatst: 24 december 2011 Een winkelcentrum waar je met je auto in zou kunnen Net als in Vice City. Maar dan groot met winkels waar je ook echt iets zou kunnen kopen. Kleding of zo. Wapens.
hahah34 Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Een huis, auto, een poes als huisdier, een tuin, een boom in het tuin, een mes om fruit er mee te snijden.
Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2011 Rapport Geplaatst: 26 december 2011 Ik erger(d) me in IV kapot aan al die vrienden. Alsof ik zin heb om die saaie missies te spelen, wat een stalkers! Dus in V geen vrienden aub, toch niet zoveel als in IV.. Eén vriend zou me wel nog leuk lijken, ik ben IV opnieuw aan het spelen en het wordt me stilaan ook wel te veel. Net een missie gedaan, wil gaan saven, belt Packie... Ga ik met Packie iets doen, wil ik weer gaan saven, belt Dwayne... en zo gaat dat dan 2 dagen door. Tot je denkt dat je ze alle 5 wel hebt gehad, belt Packie opnieuw... Eén vriend en niet meer, mogelijk twee, maar dan begint het ook al irritant te worden =3
Recommended Posts