JFun-Productions Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Geplaatst: 25 maart 2012 Dat je een feest kan geven (korte cutscene) in je huis op een geplande datum (Bij Elizabeta Torres uit Gta 4 is ook een huisfeesje te zien) Dat je dan all je vrienden kan uitnodigen (die je al vrij heb gespeeld) En dan Per persoon kost het je dan 10 dollar (dus jij en 3 vrienden = 40 dollar kosten voor eten en drinken ) en dan waneer het afgelopen is ..krijg je van iedereen een + en gaat men op eigen houtje naar huis toe
Davedavy Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Geplaatst: 25 maart 2012 en dan waneer het afgelopen is ..krijg je van iedereen een + en gaat men op eigen houtje naar huis toe Ooit de sims gespeeld?
JFun-Productions Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Geplaatst: 25 maart 2012 en dan waneer het afgelopen is ..krijg je van iedereen een + en gaat men op eigen houtje naar huis toe Ooit de sims gespeeld? Ja de eerste spel ervan...en na een maand had ik het gehad met de sims, en waarom zou een feest in een korte cutscene niet handig zijn, *beter dan apart bowlen om zo die goedkopere achterbakwapens en back-up te krijgen.. als het in Gta 5 ook zo is* *vrienden halen en brengen in Gta 4 kost veel tijd..en er zijn er te veel die zeuren dat je te hard rijd*
nevadaprince Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Geplaatst: 25 maart 2012 1) Wapens Dat de wapens een beetje meer van deze tijd zijn maar ook uniek en alle van de voorgaande GTA's 2) Auto's Gewoon veel autos maar per locatie moet het weer verschillen niet dat je alleen maar rijke autos ziet in de ghetto's maar wel dat je afwisseling ziet in rijden , jaren 70,80,90 autos mogen er altijd wel komen. 3) Personage's op straat Op straat moet je telkens niet dezelfde mensen tegenkomen zoals in GTA SA. Daar zag je telkens opnieuw dezelfde mensen die je in elke straat tegenkomt. 4) Gebouwen Zoals in GTA IV ook wel soms kon, dat je in sommige flat gebouwen kon komen, wat in GTA SA niet kon. Dat zelfde moet in GTA V ook weer komen maar ook dat je meer dingen kapot kan maken. 5) Graphics De graphics moet echt perfect zijn. (alleen dat is het al zoals je in de trailer kon zien) 6) Doen en kunnen Alles in GTA V moet beschikbaar zijn je moet er in de nieuwe GTA echt alles kunnen (zoals gewoonlijk, maar dan misschien veel meer)
TEAMVIEZE Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 het zou wel heel gaaf zijn als de Lamborghini Aventador erin zit!
End Of The Riot Geplaatst: 2 april 2012 Rapport Geplaatst: 2 april 2012 het zou wel heel gaaf zijn als de Lamborghini Aventador erin zit! Ik vrees dat die er niet zal inzitten, maar misschien zet Rockstar er wel een auto in met de voorkant van een aventador en de achterkant van een andere wagen of andersom. En anders moet je wachten op een mod voor de PC versie.
Maarten11 Geplaatst: 3 april 2012 Rapport Geplaatst: 3 april 2012 Meer Nederlandse toeristen Dat zou ik eerlijk gezegd niet echt verwachten. Ik denk dat ze Nederlandse toeristen in GTA IV hebben gestopt omdat Liberty City zo een beetje opgericht is door Nederlanders.
Kratod Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Geplaatst: 4 april 2012 En uitgebreide metro of trein netwerk waar in je ook missies kan doen. Rij van station naar station binnen ... min'. Anders dit met een buslijn
thebig Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Geplaatst: 4 april 2012 Of beide: een trein- én een metronetwerk. De metro rijdt dan binnen de stad, terwijl de trein de kleine dorpjes met Los Santos verbindt of eventueel de andere steden. Ik hoop dat je bij de metro om de zoveel meter een toegang hebt tot de sporen, dat is handig als je wordt achtervolgd: je kruipt gewoon de metrogangen binnen en als dan is het nog een kwestie van opletten op de metro's
JFun-Productions Geplaatst: 5 april 2012 Rapport Geplaatst: 5 april 2012 *Een illegale pimpshop voor alle Gta voertuigen (Waarom illegaal : Omdat de legale geen politie auto's doet, logies) *Een illegale auto gunshop, max 1 wapen/item tegelijk, alleen bepaalde autos, de gunshop is alleen te gebruiken bij bepaalde missies en volledige toegang na het uitspelen van de verhaallijn, 1.small armor, 2 midium machinegun, 3 Midium armor, 4 Heavy Machinegun, 5 Heavy armor, 6 Granaten dropbox achterop, 7 rakettenwerper *motors met zijspan, ( die je in de gunshop met alleen een midium machinegun kan upgraden op de zijspan ) *Een aangepaste (schiet) oefenterrein voor alle wapenklasse, *Een Grote Heftruck met werkende funcie wat bijv. een bus kan liften ( gewoon beetje humor in het spel is ook nodig ) *Op de grote berg een sneeuw gebied met een klein dorpje er op.. dan kunnen er ook sneeuwscooters in het spel, *Meer straat entertaiment zoals panfluitindianen en van die clown/mime shows net als op de dam, *En dat er eens in de tijd (om de 4 weken ofzo) op verschillende plaatsen markt komt in een afgezette winkelstraat (kan mooie auto achtervolging scenes opleveren) *Een Burger Shot/Cluckin' Bell drive-in.. zodat je in je auto healt kan krijgen, je rijd meteen naar het raam.. drukt op bijv. "E" en je krijgt je hamburger en je eet hem weg en je heb healt erbij (simpel houden)
Merc Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 (bewerkt) -Een autogarage kopen waar je werknemers moet inhuren, die doen dan voor jou pimpen,spuiten, roest weghalen en het chasisnummer er uit halen etc. -Ik zou het ook wel leuk vinden om op verschillende manier in te breken (vrij spelen). -Wapens customizen -Meer zijmissies en spellen -Meer gangs op straat die op je te proberen schieten -ik wil meer met mijn geld kunnen doen -Er moet meer variatie komen in de missies -Ik wil graag alleen een wanted level is de politie je daadwerkelijk ziet -Veel dorpjes en een paar steden met ieder hun eigen cultuur,gewoontes (SA: dorpjes boeren,LS gangs,zakenmensen etc). -Meer safehouses -Verschillende restaurants met ieder hun eigen klasse Bewerkt: 6 april 2012 door Merc
GTAKevin023 Geplaatst: 6 april 2012 Rapport Geplaatst: 6 april 2012 Een eigen chauffeur als je rijk bent
Maarten11 Geplaatst: 8 april 2012 Rapport Geplaatst: 8 april 2012 - DriveThru bij Burger Shot, Cluckin' Bell en eventuele andere fastfoodrestaurants. - Fastfoodrestaurant dat is afgeleid van McDonald's - Sportwedstrijden kunnen bekijken (met én zonder vrienden/vriendinnen) - Bioscoop kunnen bezoeken met vrienden/vriendinnen - Schietbanen (zoals die in GTA Vice City, met echt zo'n decor enzo) - Legerbasis (die je in een missie ongezien moet binnendringen) - Veel sluipmissies - Veel missies met (grote) explosies
Recommended Posts