JFun-Productions Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 Ingebouwde Video Editor net als in Gta 4 pleace R*
gtasanraymond Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 ik wil dat als je bijv. met een hydra gaat vliegen dat dan je gang ook in een hydra gaat vliegen(als er genoeg hydra's zijn). dat zou wel gaaf zijn
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 Wapens / Voertuigen Veel afwisseling: veel SUV's en 4-deurs in iedergeval Opdrachtgevers / Protagonist / Vijanden van de Protagonist Geen idee. Mijn verhaal zou zijn.. heb ik al gepost in een ander topic. Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. Los Santos natuurlijk. En ik wil ook nog... Dat als je gearresteerd word terwijl je in je voertuig zit, dat je dan je voertuig niet gelijk kwijt raakt. Maar dat het voertuig bij het politiebureau staat geparkeerd en dat je hem tegen borg weer mag meenemen.
Merc Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 (bewerkt) Dat als je gepakt wordt je nog kan wegrennen/boete betalen net zoals bij Mafia 2. Nu wordt bij wantel level 1 al bijna alles afgepakt door de politie. Bewerkt: 15 april 2012 door Merc
BelgiumRedDevils Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Dat als je gepakt wordt je nog kan wegrennen/boete betalen net zoals bij Mafia 2. Nu wordt bij wantel level 1 al bijna alles afgepakt door de politie. Dat zal in de game (die zich afspeelt in 2010-2014), niet meer gebeuren (die trucke weken niet meer)
thebig Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Ik heb GTA IV niet gespeeld, maar volgens mij had je nog de mogelijkheid om weg te lopen eenmaal de politie je had. Wat ze bij GTA V kunnen doen is dat de politie voor kleinere misdaden een boete kan uitschrijven bv: zolang je je geweer niet bovenhaalt en je voor de rest niemand hebt gedood in het zicht van de politie, krijg je een boete.
Merc Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 (bewerkt) De politie in GTA IV was gewoon extreem alert, ik werd er echt gek van! Hopelijk doen ze het bij GTA V beter en komt er een systeem dat je alleen een wanted level krijgt als de politie je daadwerkelijk ziet. Bewerkt: 16 april 2012 door Merc
_Night-Men_ Geplaatst: 17 april 2012 Rapport Geplaatst: 17 april 2012 (bewerkt) @Merc; vergeet niet dat je een pistoolschot verder hoort dan 1 meter, en dat je ook vaak mensen hoorde roepen:'Call the police!', oftewel iedereen belde de politie Ik vond 't niet erg... Ik hoop gewoon op een goeie game, met veel kleine dingen als vorken van een heftruck die je omhoog kunt doen Bewerkt: 17 april 2012 door _Night-Men_
sebasss12 Geplaatst: 17 april 2012 Rapport Geplaatst: 17 april 2012 Ik heb GTA IV niet gespeeld, maar volgens mij had je nog de mogelijkheid om weg te lopen eenmaal de politie je had. Wat ze bij GTA V kunnen doen is dat de politie voor kleinere misdaden een boete kan uitschrijven bv: zolang je je geweer niet bovenhaalt en je voor de rest niemand hebt gedood in het zicht van de politie, krijg je een boete. Dat is idd beter want als ik nu voor de politie perongeluk een rij-foutje maak dan zit ik al weer in de cel en ben vanalles kwijt.
Maarten11 Geplaatst: 18 april 2012 Rapport Geplaatst: 18 april 2012 Ja die bekeuringen lijkt me wel wat. Bij wanted level 1 krijg je een bon, maar als je een wapen trekt en gaat lopen schieten, of je rijdt een politiewagen aan en je rijdt weg, krijg je wanted level 2. Vanaf wanted level 2 zullen er geen boetes meer uitgeschreven worden en zal de politie harder optreden. En bij wanted level 4 zal de politie honden in gaan zetten (als er dieren in het spel voorkomen), wat ontsnappen dan nog moeilijker maakt. En een ander dingetje wat ik wel zou willen, de Sentinel weer als 4-deurs auto. De Sentinel was altijd één van mijn favoriete 4-deurs sedans. Ik vond het wel een teleurstelling dat er ze in GTA IV een 2-deurs van hebben gemaakt.
luusy!! Geplaatst: 18 april 2012 Rapport Geplaatst: 18 april 2012 Iets dergelijks als een luchtballon of een zappelin lijkt me wel gaaf, dat je m kan stelen of uit de lucht schieten.
NewEra Geplaatst: 20 april 2012 Rapport Geplaatst: 20 april 2012 De mogelijkheid om missies opnieuw te spelen als je ze heb gehaald. Ik heb TBOGT niet uitgespeeld maar dat was de eerste waar dat mogelijk was toch? Heb het altijd gemist.
dennis12345 Geplaatst: 20 april 2012 Rapport Geplaatst: 20 april 2012 maar als je je ze hebt gehaald en je doet ze opnieuw, Dat je niet een heel stuk opnieuw moet doen, maar gewoon random kan kiezen, en als die mislukt maakt het niet uit, dat je dan gewoon alsnog de missie al gehaald was en alleen die telt,
GTAKevin023 Geplaatst: 20 april 2012 Rapport Geplaatst: 20 april 2012 Een spelcomputer net als in SA waar je gta 2 op kan spelen
Maarten11 Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Een spelcomputer net als in SA waar je gta 2 op kan spelen Ja lol. En dan ook heel GTA 2 Compleet met alle 3 de districts, alle 63 missies, alle 7 gangs en alle collectibles Ga je gewoon naar een Tw@ Internetcafé en dan kun je daar GTA 2 spelen old skool goeie oude tijd
Recommended Posts