Merc Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 (bewerkt) Maarten11, Ik zou dat ook wel geweldig vinden, maar dan moet de politie zich ook terugtrekken omdat je iemand gegijzeld hebt en dan kan je zonder grote achtervolgingen ontsnappen v/d politie. Bewerkt: 28 juni 2012 door Merc
SpacyColours Geplaatst: 7 juli 2012 Rapport Geplaatst: 7 juli 2012 Een bijbaantje bij de Pawn Stars (naam hoeft niet geRockstariseerd te worden, het klinkt al sexistisch genoeg), maar dan in Los Santos. Dat je in een minigame allerlei klanten tegenkomt die je stuff aansmeren en dat jij er dan een bedrag aan moet plakken. Maar goed, dit is wel heel vergezocht. Het lijkt me meer zo'n Chinatown Wars-achtige minigame.
Maarten11 Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, ayrtonkee Ik denk dat Rockstar dan wel heel erg te maken krijgt met allerlei organisaties. Kinderen hoeven van mij niet in het spel. Zou ik alleen maar triest vinden om kinderen met een assault rifle neer te knallen xD Tieners zou nog wel kunnen.
End Of The Riot Geplaatst: 29 juli 2012 Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 Het kan ook zijn dat er wel kinderen in het spel zitten, maar dat je ze alleen ziet in cutscenes met tieners dan waarschijnlijk juist hetzelfde. Want anders gaan er ook weer klachten komen omdat het teveel doet denken aan van die Breivik situaties.
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2012 Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 Ja leuk hoor, spring je even verkeerd, overleef je de val, moet je de rest van je missie als een pudding rondglibberen. Of moet maar je even de ambulance bellen zodat die je weer oplappen waarna je je schietpartij kunt vervolgen?
GTAKevin023 Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Tja, mensen willen een reallistisch spelletje, maar denken niet zo na. Het blijft een spelletje.
Dutchy3010 Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 DYOM ingebouwd door rockstar lijkt me wel vet ^^
GTAKevin023 Geplaatst: 31 juli 2012 Rapport Geplaatst: 31 juli 2012 Huh, wat is DYOM nou weer? Design Your Own Missions.
Sleepwalker Geplaatst: 4 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2012 Ik weet niet of ik liever cheats als telefoonnummer heb of niet. De reden dat ik GTA IV zonder cheats heb uitgespeeld, was namelijk omdat de cheats zo onhandig waren. Normaal speel ik elk spel met God Mode en alles aan. Maar toen bleek ik veel meer van GTA IV te genieten, zonder cheats. Dus kusje daarvoor nog, GTA IV cheat systeem! ik weet niet of je het wist, maar je kon met 2 toetsen, de reeds ingetoetste cheats in je telefoon zo weer oproepen, dus je hoefde niet elke keer opnieuw dat nummer te bellen
Sleepwalker Geplaatst: 4 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2012 Daar heb je toch helemaal geen tijd/zin voor als je andere dingen van plan bent, en wat als je nou een auto jat die al bijna leeg is. Moet je zeker eerst de wegenwacht bellen of ze wat brandstof willen brengen zodat je hem daarna kan jatten. Vind dat tanken echt onzin als dat er echt in zou komen In Mafia 2 moest je ook tanken, en kon je toch een aardige tijd met een tank doen, zelfs als die bijna leeg was... dus dat probleem zie ik niet zoe
Jacky-2007 Geplaatst: 5 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2012 DYOM ingebouwd door rockstar lijkt me wel vet ^^+1...Huh, wat is DYOM nou weer?-1...Design Your Own Missions.+1. Gelukkig is de uitkomst van de som nog steeds positief. Briljante ingeving, Dutchy! Mag ik daaraan toevoegen dat ik zoiets dan vooral graag zou zien in de multiplayer? Dat je als host een string van opdrachten voor teams kan opstellen, waarbij interactie gepland kan zijn? Dat zou echt über zijn... :$
dionkoffie Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 een eigen privejet die je kan kopen hoef je er geen eentje meer te stelen of een privejet met een eigen piloot nog handiger haha
Sir_Ballas Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 (bewerkt) ik zou het vet vinden als het zeg maar test drive is, alleen dan geweldadiger, met missies, wapens en ook buiten je garage uit je auto kunnen. :facepalm: Bewerkt: 16 augustus 2012 door ballas4life
Recommended Posts