Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik houd persoonlijk niet zo van dit soort zang, het is naar mijn idee een beetje vreemd gearticuleerd. Dit nummer focust ook voornamelijk op de zang, dus overall vind ik het niet echt een goed nummer. Muzikaal is het verder wel oké, maar daar ligt zoals gezegd niet de focus op.

4/10

Draper - Pressure



Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Instrumentaal is het een sterk nummer, zeer goede melodieën, maar de schreeuwerige gedeeltes van de zang verpesten het voor mij een beetje, gelukkig is niet alle zang zo schreeuwerig.

7,5/10

David Wise - Stickerbrush Symphony (Donkey Kong Country 2 Soundtrack)



Het is de muziek die bij de levels met deze doorns speelden, lekker relaxende muziek voor toch wel zeer lastige levels die op momenten best frustrerend konden zijn.

post-71430-0-92195000-1421774825.png

Link to comment
Delen op andere websites

Chillout muziek klinkt over het algemeen wel goed, zo ook dit nummer. Helaas is het, zoals bij veel andere chillout nummers, ook een beetje langgerekt en is er dus weinig variatie aan melodieën en dit maakt het helaas weer een beetje saai. Geen probleem als je het op de achtergrond op hebt staan, maar ik vind het niet geschikt om met volle aandacht naar te luisteren.

6/10

Nitro Fun - New Game

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

De gitaar en melodie zit hier wel goed in, enkel de zang is niet mijn ding. Dus toch een 6,5/10.

Toen ik ging beginnen raten ging ik een 5 geven, maar ik ga toch voor een 8. Ik ben zelf verrast dat die gast zijn vocal's zo in de smaak vallen bij mij :tu:

[media]

[/media]
Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje een vreemde foto als achtergrond voor het liedje. Al is het liedje zelf ook wel bevreemdend. Eerst vond ik de zang er niet zo goed bijpassen, maar het went stilaan en je hoort dat het klopt. Niet echt een conventioneel nummer en niet iets waar ik veel naar zou luisteren, maar toch goed voor een 7,5/10


Eens surf rock geprobeerd vandaag. Wil ik zeker wel wat meer van luisteren :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...