aron24 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Ik vind het deuntje wel goed, maar de stem is niet mooi vind ik. Desondanks een leuk nummer. 6.5/10. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Recent nummertje van Ariane Grande, op zich geen slechte artiest. Wel een nummer typisch van deze tijd, nou ben ik meer van de oude muziek vind ik 'm niet slecht. Er zit wel een lekker tempo in. 6,5/10 Ik neem je even mee terug naar het jaar 1985. Drie Noorse bandleden zijn bezig met het maken van een nummer. Het nummer is al twee keer geflopt in twee jaar tijd, maar ze houden voet bij stuk. Drie maal is scheepsrecht denken ze. In die twee jaar hebben ze de tekst al meerdere malen aangepast en de titel ook. Bij het opnemen van het nummer zijn al meerdere producers erbij gehaald om toch die ene hit te schoren. Het wil alleen maar niet lukken. Sinds begin jaren 80 zijn videoclips erg in, de band besluit te gaan investeren in een goede videoclip. Ze weten Steve Barren te strikken die al meerdere goede videoclips heeft opgenomen, zoals Africa van Toto of Billie Jean van Michael Jackson. Hij belooft er een kunstwerk van te gaan maken, hij heeft namelijk net de film Altered States, een science fiction film gezien. Na een paar weken is de clip af en de bandleden zijn erg tevreden over het resultaat. De videoclip is dan niet weg te denken van TV. Dankzij Steve Barren wist A-ha met take on me een hit te scoren: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Heerlijk nummer met een van de beste videoclips die ik ken! 10/10 Reageren
1974 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (bewerkt) Heerlijk nummer met een van de beste videoclips die ik ken! 10/10 Nice, Ik hoor Jimi al niet vaak meer . Verfijnd nummer van een verdomd goede artiest 10 / 10 . https://www.youtube.com/watch?v=F3eDtmYs67Q Bewerkt: 3 december 2014 door 1974 Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 (bewerkt) Op zich leuk muziekje, vooral muzikaal vind ik het echt lekker klinken. Vocaal is het niet echt speciaal 74/100 ps. rond 1:10 geeft de dirigent echt een trololo-face Over trololo gesproken, de Russische versie in de spoiler XD Bewerkt: 4 december 2014 door NicolaB Reageren
aron24 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Nee, dit is niks. 5/10. http://youtu.be/cbixLt0WBQs Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Coldplay is altijd wel lekker om naar te luisteren. Wel een minder bekend nummer van hen, vind deze niet zo goed als de bekendere. Toch een 6,5/10. Het is Sinterklaas, tijd voor Henk en Henk! Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Zeker leuk nummertje, tijdens sinterklaas zeker natuurlijk, maar ik luister hem ook soms wel eens in de zomer 85/100 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Matig nummer. Ik ken m toevallig omdat hij in GTA IV zat, maar daar had ik nooit Vladistok (toch?) aan. Ik houdt niet van duitse nummers, en dit klinkt echt slecht. 3/10 http://www.youtube.com/watch?v=bMXqlCbgzkQ Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 (bewerkt) Ik houdt niet van duitse nummers http://www.youtube.com/watch?v=bMXqlCbgzkQ Is toch geen Duits nummer man zitten maar 4 Duitse woorden in volgens mij... Beetje rommelig nummer. Vooral het einde kan ik niet helemaal volgen. Toch vind ik het wel grappig dat rap en zang een beetje door elkaar zit, maar het blijft een rommelig nummer 53/100 https://www.youtube.com/watch?v=dKZGIKYYwCA Mooie tekst, maar je moet er maar van houden Bewerkt: 5 december 2014 door NicolaB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ciske de rat! Echte klassieker. 9/10 Reageren
aron24 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Gaat wel, heb er niet echt wat mee, dus 5.5/10. Edit: Verdorie, Supergamer was me voor. Ik heb hem voor een stuk geluisterd, maar dat is echt niks. 3.4/10 Bewerkt: 6 december 2014 door aron24 Reageren
Dexist Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Mjoah wel redelijk 7/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Lekker ouderwets! Klinkt nog best lekker ook. 10/10 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 Ik ken het nummer vooral van de Limb Bizkit versie. Die vind ik wat mooier, maar ik moet zeggen dat ik het nummer zelf niet zo heel mooi vindt. 5/10 Een van de beste hits voor beide artiesten; David Bowie en Queen. Toch was het maken van dit nummer niet echt makkelijk, er was constant ruzie tussen vooral David Bowie en Freddie Mercury zei Brian May na de tijd. Ondanks de ruzie wisten ze toch dit resultaat te brengen, goddelijk: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.