Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Tja, Metallica. Staat natuurlijk garant voor stevige, goeie muziek. Gecombineerd met de rauwe stem van Hetfield is het weer heavy, en wanneer je er de tijd voor neemt en luistert naar de tekst ook indrukwekkend 7,5/10

Sinterklaas is weg, tijd voor foute kerstnummers

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet echt een mooi nummer. Het begint wel lekker gezellig met die muziek maar ik vind die stem van de man niet echt aangenaam om naar te luisteren. Maar ik denk dat je ook wel snapt dat dit soort muziek meestal niet echt in het straatje past van een 14-jarige jongen.

Ik plaats het nummer Fly van Ludovico Einaudi. Voor het eerst gehoord in de film Intouchables. Echt een super mooi piano nummer vind ik.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een mooi nummer, maar het is zo eentonig. :( Het blijft de hele tijd het zelfde deuntje, die hoogstens af en toe van toonhoogte veranderd. Ideaal om in een film te stoppen, zoals je al zei Intouchables, maar om het even te luisteren verveelt het snel.

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Apart nummer, het is niet helemaal mijn style. Vooral dat er veel vervormd en gemixt wordt ben ik niet zo'n fan van. Toch is het niet geheel verkeerd, de beat an sich is erg goed. Het 2:16-3:09 stuk vind ik dan ook wel aangenaam om te luisteren 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...