Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Lekker deuntje, ga ik vaker luisteren! 9/10

WHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHA :D

Ik stel voor een heel K-Rose Chipmunks album te maken... Whahahaha echt geniaal XD haha, serieus ik lig echt dat hele nummer dubbel =D

Jaja... Ik klikte op play, heerlijk :puh: Onderhand zijn er 7 minuten langs gevlogen, heerlijk nummertje; vooral die instrumentale gedeeltes ertussen (vanaf 04:07)... heerlijk 91/100 :puh:

10571983_739026359477214_1235412632252293195_o.jpg

http://grooveshark.com/s/School/1PbD1I?src=5

Geplaatst:

Het nummer heeft naar mijn idee vrij weinig unieks te bieden, ondanks dat de lyrics wel veranderen klinkt door het ritme het nummer nogal eentonig, op de achtergrond klinkt het ook nogal druk.

4/10

Tristam - My Friend

Geplaatst:

Beetje te langzaam vind ik. Alsof je door de stroop roert. Langzaam en hard gaan niet zo lekker samen, maar opzich vind ik het geen slecht nummer. 7/10

Geplaatst:

Het origineel van Right Round, Flo Rida wist er met een cover een grote hit mee te scoren. Het nummer zelf mwah ik vind het moeilijk. Ene kant kent het nummer wel een leuk melodietje, aan de andere kant ook een vrij vaag nummer. 6,5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Best grappig om zo standalone nog eens te horen. Tijdje terug dat ik hem volledig geluisterd heb. Wel leuk nummertje, misschien wel een beetje veel van hetzelfde deuntje. 83/100

Een van de heerlijkste intro's:

lrjPb.gif

...wel in de maat meedoen natuurlijk!

Bewerkt: door NicolaB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...