Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb deze plaat geloof ik nog in mijn kast liggen, van mijn ouders vroeger. Ik heb het nooit geluisterd omdat ik niet zo van jaren '80 disco houd, maar nu ik dit nummer heb geluisterd moet ik zeggen dat ik het nog best wel mee vind vallen. :tu: Het klinkt heel lekker, vooral het refrein.

8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben niet een heel groot fan van Guns 'n' Roses . Maar de band is nog altijd beter dan de persoonlijkheid van Meneer Rose zelf :7

Het nummer klinkt wel lekker stevig en Cow bell of course, 7 / 10 .

Hier Super, kijk maar of je er wat mee kan :7:D .

Bewerkt: door 1974
Geplaatst:

Ben geen groot fan van Nazareth, maar deze ken ik natuurlijk wel. Heerlijke riffs uit prettige gitaren, alleen de stem had van mij iets beter in verhouding tot de instrumenten mogen staan. 7/10

Geplaatst:

De intro klinkt heel vet, maar daarna zwakt alles wat af. Ik vind het een beetje een onduidelijk nummer, want je kan het niet zo goed volgen. Verder is het een beetje een eentonig nummer.

5/10

Geplaatst:

Dit is al veeeel beter.9/10

Een van mijn persoonlijke favorieten.

Klinkt wel aardig, al is het te vaak (Prut radio ook :7 ) . Maar het blijft een Ok nummer, 7 / 10 .

Geplaatst:

Opzich wel een leuk deuntje, maar zeker geen nummer wat ik nog een keer voor 'm plezier ga luisteren... 5,5/10

Geplaatst:

Het aparte is, dat ik veel dota had gespeeld en ook veel op vitrillo zat etc. Pas bij de beta van dota 2, kwam ik erachter dat dat het om dota ging ;P Leuk nummer 8/10

VIP.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...