Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, op zich zal het wel muziek zijn die goed bij de game past, maar toch niet iets wat ik er buiten zou luisteren. 5/10

Geplaatst:

Heerlijk jaren '50 nummer. :) Ik kan deze muziek altijd wel waarderen, hoewel ik het niet zomaar zelf op zou zetten.

8,5/10

Geplaatst:

Bij het luisteren naar dit nummer gaat mijn gevoel voortdurend van 'dit is niks' naar 'het heeft toch wel wat' en weer terug. Er gebeurt heel veel in dit nummer en het ene moment spreekt dat me erg aan, en het andere moment trek ik die kakofonie weer minder goed. Ik ga het een 5/10 geven.

Geplaatst:

Lekker relaxed nummer, de zang was af en toe wat onverstaanbaar, maar het is een goede melodie. Misschien is het net ietsje te eentonig, maar aangezien het geen schreeuwerig nummer is wordt dat naar mijn mening niet irritant.

8/10

Disfigure - Hollah!

Geplaatst:

Ik houd er niet zo van dat het geluid regelmatig harder en zachter wordt. Naar het einde van het nummer wordt het wel iets minder.

6,5/10

Heerlijk nummer dit, ik hoorde hem laatst op de radio. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Iets andere versie dan dat je destijds vaak hoorde, maar zeker niet minder. Een van de nummers die me steeds weer aan het millennium terug doen denken :puh:

86/100

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst: (bewerkt)

Het klinkt zeker niet slecht, maar door de lengte van het nummer wordt het een beetje eentonig, de melodie blijft vrijwel gelijk door het hele nummer, kleine verandering hier en daar maar daar blijft het ook bij. Het stuk wat vanaf ~4:10 begint geeft wel de nodige variatie en heeft een mooie melodie. Tot slot de zang, deze doet het niet helemaal voor mij, maar er is gelukkig niet al te veel van.

7/10

Madina Lake - Never Take Us Alive

Bewerkt: door ricovs
Geplaatst:

Ik ben nooit zo'n groot fan van de Smashing Pumpkins geweest. Op de een of andere manier vallen de gitaarsound, de structuur en de stem van Billy Corgan, de algehele sound dus eigenlijk, niet lekker bij mij. Dit nummer is redelijk te pruimen, maar het is niet iets wat ik zelf op zou zetten. 5.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...