Jump to content

[REL|SA|CLEO] Bus Driver


Revolution-Designer

Recommended Posts

Eigenlijk zijn de mensen die je moet ophalen collectables, je moet ze immers ophalen? Misschien verander ik de kleur nog wel, een probleempje is dat ik dan ongeveer 20 codes moet invoegen.

20 codes, voor het veranderen van die kleur? :7 Of bedoel je dat je 20 objecten of zo hebt? Ach, wat is het voor moeite om die kleur te veranderen? Niet dat ik het nodig vind, hoor. Overigens een kleine tip, ik zie dat je in je code een lus hebt met 9 condities. Dit kán fout gaan, en ik raad je dan ook aan om vooral niet meer dan 7 condities in 1 if te zetten, maar er gewoon 2 loops van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zijn de mensen die je moet ophalen collectables, je moet ze immers ophalen? Misschien verander ik de kleur nog wel, een probleempje is dat ik dan ongeveer 20 codes moet invoegen.

20 codes, voor het veranderen van die kleur? :7 Of bedoel je dat je 20 objecten of zo hebt? Ach, wat is het voor moeite om die kleur te veranderen? Niet dat ik het nodig vind, hoor. Overigens een kleine tip, ik zie dat je in je code een lus hebt met 9 condities. Dit kán fout gaan, en ik raad je dan ook aan om vooral niet meer dan 7 condities in 1 if te zetten, maar er gewoon 2 loops van maken.

Als ik elke marker boven elk object van kleur moet veranderen kom ik al gauw tussen de 10-20. :{

Die 9 condities is zeker bij het laden van de models?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik heb hem gedownload de bussen staan er, maar wanneer ik erin zit en op F4 duw dan gebeurd er niks, Wat doe ik dan verkeerd of welk bestand mis ik??

Ik heb al 2 jaar niets meer aan deze mod gedaan dus weet ik niet precies wat er aan de hand is. Je zou een andere bus kunnen proberen maar verder weet ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...