Blizard Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 wat een kleine kast dat waterkoel ding wat ik heb dat is nogal een ding weet je Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 Ja precies en is ook erg duur ook Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 mijn dvd rom is kapot wie weet waar ik niet al te dure maar goeie kan krijgen waar gta sa op te spelen is Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 je DVDrom kapot. SA komt voorlopig alleen uit voor de PS2 en in mei 2005 uit voor de PC Je kan bij een PCwinkel kijken voor en goede DVDrom-speler Voor SA op de pc zal je geen DVDrom voor nodig hebben. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 geen dvd rom joepie ik krijg sa een dag eerder dan dat hij hier op de ps2 uitkomt ik weet niet hoe het kan mijn neef zorgt ervoor Reageren
Timovich Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Je kunt een PS2 uhh ja hoe heet dat nou ookal weer... Nauja dan kan je PS2 spellen op de pc spele... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 ja zoiets heet een emulator, dat is een programma die de PC laat denken dat hij een PS2 is ongeveer. Maar het nadeel ervan is dat het spel niet zo goed zal lopen. Je kunt SA het beste normaal op de PS2 spelen Reageren
Trax Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Geplaatst: 26 september 2004 Een PS2 emulator is Warez. Kappen dus hierover Reageren
Eros Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Geplaatst: 28 september 2004 Dan zul je nog eventjes moeten wachten voor je GTA SA kunt spelen . Reageren
MightyDuck Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Weet niet of dit erbij hoort, waarschijnlijk niet maar goed. Ik heb vandaag me floppy drive van me laptop beetje gesloopt. Ik deed me floppy met al me schoolspullen in het diskettestation, maar het maakte erg vage geluiden, dus ik eruit proberen te halen maar hij kwam er voor een groot deel niet uit. Dus ik heel hard getrokken, eigenlijk ook voorzichtig om veel schade te voorkomen, maar hij kwam er nog steeds niet uit, dus ik nog een keer geprobeert en he he eindelijk kwam ie eruit maar alleen dat ijzertje boven het floppy bleef zitten in de floppydrive, dus ik proberen het met een schaar eruit te halen, wat ook al erg moeilijk was, maar uiteindelijk lukte het na 10 minuten. Ik kon dat floppy dus wel vergeten want dat was in 2 stukken dus kapot gegaan. Toen probeerde ik een ander floppy erin te doen, ik twijfelde daar wel heel ff aan want straks krijg ik die er helemaal niet uit en kan de computer ook niet meer opgestart worden omdat er een diskette inzit. Ik kreeg het floppy er wel in maar toen ik em ging testen maakte hij geluiden die er niet bijhoorde dus ik em er gauw weer uitgehaalt en dat ging nog net wel. Floppydrive dus dood, voor mij een reden om eens een memorystick aan te schaffen. Reageren
TubS Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 oja eclipse, pctje bouwen is helemaal niet moeilijk hoor doe t elke dag, maarem t enige waar je goed moet kijken is de jumper setting op je HD of cdrom speler want dat vergeten er veel Reageren
Baffie Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Je wil toch niet zeggen dat jij je hele PC uit elkaar kunt halen en dan weer in elkaar bouwen? Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Das knap werk als je dat kan uit elkaar halen en dan weer in elkaar zetten.. Ik weet alleen hoe je de stekkers eruit moet halen en er weer in doen.. Beetje puzzel werk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.