Jump to content

Mijn PC in elkaar bouwen


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    17

  • Blastov

    12

  • Marius

    11

  • Le MrG

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lekker, eerst had ik een harde schijf van 120 GB, een paar maanden later stond die vol en kocht ik er nog een van 160 B)

dus: 120+160=280 :lol:

Ik heb binnenkort 220, dat vind ik wel genoeg voor komende 5 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn vader heeft nu 4 schijven van 300 gig, 1.1 terabyte, lekker veel voor mp3's enzo

ik heb nu 2x 250 gig, halve terabyte

pfff, ik heb 280GB, dat was 4 jaar geleden iets oonmogenlijks..., ik weet dat ik toen ik 10 jaar was klaagde over 25 mb :blink:

ik heb nodig een update nodig, mijn procecor is nog van de eerste generatie :blink:

socket A- AMD-xp 2600 op 2000, ik kan hem naar 2400 overclocken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Joriz kun je mischien wat info geven hoe het nu met de Computer gaat?

Hij werkt nu perfect.

Mijn hardeschijven beginnen al vol te raken. Dat gaat echt sneller dan je denkt.

Nu nog een klein fototje van de huidige status (foto ook al weer 3 weken gelden genomen)

post-28-1113251665.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt wel een dell kast ;) Ik heb hier op me werk hetzelde toetsenboord. Vindt hem niet echt fijn.

Bij mij thuis probeer ik ook altijd zoveel draadloos te hebben. Wou ook me internet draadloos ,maar dat kon ik niet vanwege de muren en de plafonds.

Dus nu ligt er 2 keer 25 meter ethernetkabel naar boven. Heb 2 aansluitingen omdat ik 2 pc's op me kamer op netwerk heb en me ps2.

Ewoud

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zeker een nette computer Joriz. Ziet er ook goed uit.

Ik hoor tegenwoordig steeds meer mensen die vragen hoe groot je hardeschijf is. En daar gaan ze dan mee ''pimpen''. Wat moet je in godsnaam met 300 GB :puh: Ik heb 40 GB en ik vind het genoeg.

BTW joriz. Ik heb ook Radeon 9800 Pro. ;) Geen slechte videokaart. Hij is nu een beetje achterhaald. Maar aagezien de jouwe weer bijna een jaar oud is. Maar met z'n kaart kan ik Half Life 2 op medium stand spelen zonder haperingen. Ik ben er erg tevreden mee.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...