Jump to content

Mijn PC in elkaar bouwen


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    17

  • Blastov

    12

  • Marius

    11

  • Le MrG

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Weet niet of dit erbij hoort, waarschijnlijk niet maar goed.

Ik heb vandaag me floppy drive van me laptop beetje gesloopt.

Ik deed me floppy met al me schoolspullen in het diskettestation, maar het maakte erg vage geluiden, dus ik eruit proberen te halen maar hij kwam er voor een groot deel niet uit.

Dus ik heel hard getrokken, eigenlijk ook voorzichtig om veel schade te voorkomen, maar hij kwam er nog steeds niet uit, dus ik nog een keer geprobeert en he he eindelijk kwam ie eruit maar alleen dat ijzertje boven het floppy bleef zitten in de floppydrive, dus ik proberen het met een schaar eruit te halen, wat ook al erg moeilijk was, maar uiteindelijk lukte het na 10 minuten.

Ik kon dat floppy dus wel vergeten want dat was in 2 stukken dus kapot gegaan.

Toen probeerde ik een ander floppy erin te doen, ik twijfelde daar wel heel ff aan want straks krijg ik die er helemaal niet uit en kan de computer ook niet meer opgestart worden omdat er een diskette inzit.

Ik kreeg het floppy er wel in maar toen ik em ging testen maakte hij geluiden die er niet bijhoorde dus ik em er gauw weer uitgehaalt en dat ging nog net wel.

Floppydrive dus dood, voor mij een reden om eens een memorystick aan te schaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...