Jump to content

[SA][CLEO]Prison Escape


Bierbuikje

Recommended Posts

Stem

hier op een mod bij de modding contest!

Missiebeschrijving

Locatie

Snapmap URL: (Los Santos) http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=SA_LS&title=&set=395,248

Het Begin

Dit is een missie met de moeilijkheidsgraad 'medium', als je je goed verstopt en raak kunt schieten kun je deze missie

succesvol uitspelen.

Het is de bedoeling om in de roder marker te gaan staan, dan start er een cutscene die je uitlegd wat je moet doen. Een member van jouw grove team is opgesloten in de gevangenis en het is jouw taak om hem daaruit te bevrijden. Dit gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot. Onderweg naar de cel waar jouw grovemember zit op gesloten kom je allemaal agenten tegen die jou het leven zuur proberen te maken. Je moet een manier vinden om het politie bureau in te komen zonder gespot te worden, maar dat gaat niet gemakkelijk. Als je wordt gespot zal je van alle kanten worden beschoten en wordt de tocht naar je vriend alleen maar moeilijker.

Je kan de missie opdelen in vijf levels.

Level 1 - Binnenkomen

Level 2 - Jouw vriend zoeken in het politiebureau

Level 3 - Uit het politie bureau vluchten

Level 4 - Jouw vriend terug brengen naar grove street

Beloning

De beloning bestaat uit 5 miljoen dollar.

prisondownload.png?t=1262201244

You can play this modification with CLEO.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael_Scofield94941

    22

  • Bierbuikje

    13

  • Beagle

    6

  • S.W.A.T.

    4

Je kan de missie opdelen in vijf levels.

Level 1 - Binnenkomen

Level 2 - Jouw vriend zoeken in het politiebureau

Level 3 - Uit het politie bureau vluchten

Level 4 - Jouw vriend terug brengen naar grove street

Er zijn toch duidelijk vier levels, en niet vijf? Ik merkte dit vanochtend ook al op bij het maken van het stemtopic. Daar is het al in verbetert.

Het is een mooi missie, is netjes in elkaar gezet.

Maar misschien kon je de achtervolging wat spectaculairder maken, met een helikopter met SWAT agenten op de zijkant die je proberen neer te knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de missie opdelen in vijf levels.

Level 1 - Binnenkomen

Level 2 - Jouw vriend zoeken in het politiebureau

Level 3 - Uit het politie bureau vluchten

Level 4 - Jouw vriend terug brengen naar grove street

Er zijn toch duidelijk vier levels, en niet vijf? Ik merkte dit vanochtend ook al op bij het maken van het stemtopic. Daar is het al in verbetert.

Het is een mooi missie, is netjes in elkaar gezet.

Maar misschien kon je de achtervolging wat spectaculairder maken, met een helikopter met SWAT agenten op de zijkant die je proberen neer te knallen.

Tellen is nooit mijn sterkste punt laat op de avond. :puh: En die achtervolging, daar heb je wel gelijk in. Ik heb het wantedlevel op 4 gezet waardoor ik hoopte dat de politie met groot gareel zou uitrukken, maar helaas is dat niet zo. :N

Bedankt voor je tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice BB, ik had 'm gister gespeeld. Ik vond het wel leuk, alleen in het begin begreep ik niet helemaal wat je dan moest doen. Je moest binnen komen, maar voor mij was het niet helemaal duidelijk dat je dat onopvallend moest doen. Misschien dat je daar nog een extra plekje voor geeft bij de uitleg. Ook was het toen ik eenmaal binnen was bij het politiebureau een beetje onduidelijk waar ik naartoe moest :puh:. Misschien dat wanneer je binnen bent je een kleine aanwijzing kan geven welke richting, ongeveer tot naar het bord waar "cells" op staat of iets dergelijks. Als je het eenmaal wist van het sneaken en waar het was, ging het wel vrij makkelijk. Ook had je misschien nog iets meer politie en swat 'plotseling' erbij laten kunnen komen, om het spannender te maken. Misschien ook leuk als je zelf een wapen mee moet nemen, zodat je homie mee kan helpen :puh:. Maar in ieder geval heel leuk om te spelen :tu:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dit is de beste mod die ik ooit gezien heb, dus heb ik besloten om hiermee GTA San Andreas Prison Break - The Final Break te maken.

Deze mod is gewoon geweldig, de beste mod ooit :)

KUTGW BB :)

Ik ben blij dat je mijn modificatie mooi vindt, maar ik geef je geen toestemming om mijn mini missie te gaan gebruiken. Ik adviseer om zelf een missie te gaan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de beste mod die ik ooit gezien heb, dus heb ik besloten om hiermee GTA San Andreas Prison Break - The Final Break te maken.

Deze mod is gewoon geweldig, de beste mod ooit :)

KUTGW BB :)

Ik ben blij dat je mijn modificatie mooi vindt, maar ik geef je geen toestemming om mijn mini missie te gaan gebruiken. Ik adviseer om zelf een missie te gaan maken.

Moet je daar toestemming voor vragen om er een video van te maken ?

Sorry, dat wist ik niet, mag het ?

Je naam zal in de credits komen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de beste mod die ik ooit gezien heb, dus heb ik besloten om hiermee GTA San Andreas Prison Break - The Final Break te maken.

Deze mod is gewoon geweldig, de beste mod ooit :)

KUTGW BB :)

Ik ben blij dat je mijn modificatie mooi vindt, maar ik geef je geen toestemming om mijn mini missie te gaan gebruiken. Ik adviseer om zelf een missie te gaan maken.

Moet je daar toestemming voor vragen om er een video van te maken ?

Sorry, dat wist ik niet, mag het ?

Je naam zal in de credits komen :)

Zoals ik in de bovenstaande quote al zei, geef ik je hier geen toestemming voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de beste mod die ik ooit gezien heb, dus heb ik besloten om hiermee GTA San Andreas Prison Break - The Final Break te maken.

Deze mod is gewoon geweldig, de beste mod ooit :)

KUTGW BB :)

Ik ben blij dat je mijn modificatie mooi vindt, maar ik geef je geen toestemming om mijn mini missie te gaan gebruiken. Ik adviseer om zelf een missie te gaan maken.

Moet je daar toestemming voor vragen om er een video van te maken ?

Sorry, dat wist ik niet, mag het ?

Je naam zal in de credits komen :)

Zoals ik in de bovenstaande quote al zei, geef ik je hier geen toestemming voor.

Waarom moet je eigenlijk toestemming vragen ?

Het is toch maar een video, ik dacht dat dat alleen was bij mods gebruiken en je eigen naam erop zetten.

Ik wist niet dat het ook zo bij video's was.

Wel jammer, gisteren 2 uur werk voor niets :(

EDIT : Het is toch maar een soort gameplay video ?

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet je eigenlijk toestemming vragen ?

Het is toch maar een video, ik dacht dat dat alleen was bij mods gebruiken en je eigen naam erop zetten.

Ik wist niet dat het ook zo bij video's was.

Wel jammer, gisteren 2 uur werk voor niets :(

Je moet altijd toestemming vragen omdat het werk door een ander is gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet je eigenlijk toestemming vragen ?

Het is toch maar een video, ik dacht dat dat alleen was bij mods gebruiken en je eigen naam erop zetten.

Ik wist niet dat het ook zo bij video's was.

Wel jammer, gisteren 2 uur werk voor niets :(

Je moet altijd toestemming vragen omdat het werk door een ander is gemaakt.

Mag het alstublieft ?

Ik zou je erg dankbaar zijn.

Wilt u er nog eens over nadenken ?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moet je eigenlijk toestemming vragen ?

Het is toch maar een video, ik dacht dat dat alleen was bij mods gebruiken en je eigen naam erop zetten.

Ik wist niet dat het ook zo bij video's was.

Wel jammer, gisteren 2 uur werk voor niets :(

Je moet altijd toestemming vragen omdat het werk door een ander is gemaakt.

Mag het alstublieft ?

Nee. Ik geef hier geen toestemming voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je mij het volgende even uitleggen :

Ik heb GTA San Andreas Prison Break gemaakt, er zijn 2 seizoenen van uit, en ik heb mods gebruikt die niet van mij waren, en niemand heeft iets gezegd. En nu mag het niet ? Dat snap ik dan toch niet helemaal :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...